Hjælp til at overtale konen

Hjælp til at overtale konen

Nyhanreje

23 Nov 2017 på 12:52
Hej jeg søger hjælp til at overtale min kone.
Hun er en super lækker kvinde og jeg ville gerne se hende med en fremmed fyr og gerne som fast elsker.
nogen det ved hvordan man kan overtale hende?

gus100

23 Nov 2017 på 12:56
hej
jeg hjælper dig gerne med at blive hotwife eller slutwife

du kan skrive til mig så skal jeg rådgive dig

hotwifeaabenraa

23 Nov 2017 på 13:29
Start med at italesætte fascinationen af andre (både din egen, og hendes formodede ditto). Måske bed hende overveje/tage stilling til, om hun aldrig har oplevet at tænde på en anden mand - være sig på arbejde, til sport eller fest... derfra - og hvis hun er ærlig ;-) - burde banen være åbnet op, men tag den nu stille og roligt derned af... for meget pres kan ikke anbefales - hun skal have lov til at tænke de frække tanker selv ;-)
Enjoy!!

Nyhanreje

23 Nov 2017 på 13:48
Nogen der kender en film hvor manden opdager koner er ham utro og det tænder ham vildt.

Jeg drømmer nemlig se at komme hjem fra job og finde konen med en anden, og bare stå og se på og efter noget tid give mig til kende.

jeg tror vis jeg ville se en sådan en film med hende måske det ville kunne hjælpe. Hun ved godt jeg gerne ville se hende med en anden fyr, og hun ved det tænder mig jeg jeg slikker hende ren. de film jeg selv har fundet er for voldsomme at starte med over for min kone.

hotwifeaabenraa

23 Nov 2017 på 14:09
Der er en tråd herinde med gode forslag ;-)

God jagt!

Nyhanreje

23 Nov 2017 på 14:11
Citat (hotwifeaabenraa * Nov 23, 2017 14:09)

Der er en tråd herinde med gode forslag ;-)

God jagt!

Med film ?

kender i nogen?

hotwifeaabenraa

23 Nov 2017 på 14:14
Ja - prøv at søge i gamle blogindlæg

hotwifeaabenraa

23 Nov 2017 på 14:16
Linket er her:

www.cuckolds.dk/forum/topic.php?topic_id=499

Hotwife Nordfyn

26 Nov 2017 på 17:34
En god måde at starte på !

Citat (hotwifeaabenraa * Nov 23, 2017 13:29)

Start med at italesætte fascinationen af andre (både din egen, og hendes formodede ditto). Måske bed hende overveje/tage stilling til, om hun aldrig har oplevet at tænde på en anden mand - være sig på arbejde, til sport eller fest... derfra - og hvis hun er ærlig ;-) - burde banen være åbnet op, men tag den nu stille og roligt derned af... for meget pres kan ikke anbefales - hun skal have lov til at tænke de frække tanker selv ;-)
Enjoy!!

DKBull

30 Nov 2017 på 11:55
Jeg var engang sammen med et par, hvor det skulle være første gang de prøvede en Bull. Han havde forsigtig fortalt om at han gerne ville se blive taget. En dag skulle de så ud og spise,mhvor han havde fortalt at de skulle mødes med mig, men at intet i øvrigt var aftalt. Jeg sad ved siden af hende, vi talte om alting, men jeg gav hende flere komplimenter for hendes tøj, udseende m.v., begyndte stille og roligt at kærtegnde hendes ryg, nakke, senere hendes lår,min blev helt afslappet og lod min hånd glide op under kjolen og kunne mærke hun var helt våd. Vi gik derefter til mit hotelværelse, vin stod klar som han skænkede for os, hvorefter K og jeg gik igang med at lege. Altid vigtigt at alle føler sig trygge. I øvrigt hende der er på mine fotos.

jyderne

30 Nov 2017 på 15:59
Undgå at presse hende, hun skal selv ville det, ellers kan det gå rigtig galt. Leg med det i sengen, og når hun er så meget tændt på det, at hun har lyst til at prøve, så få snakket ordentligt om det udenfor sengen - god kommunikation er ekstrem vigtig når man leger med det her.

Det er sjældent at det går som DKBull beskriver, i langt de fleste tilfælde vil den fremgangsmåde gå galt, især hvis hun ikke er informeret og med på det på forhånd.

En anden ting - det er ikke frækt hvis hun bare gør det for at tilfredsstille din fantasi, det er jo hendes lyst der gør det frækt.
Redigeret af jyderne 30 Nov 2017 på 16:13

ældre Herre

30 Nov 2017 på 21:14
Jeg er helt enig med jyderne.
Hun skal selv være indstillet på at hun vil det her. Det er så stort et spring i forhold til den almindelige pardannelse at hun skal være indforstået med hvad det indebærer.

Sine og mand

1 Dec 2017 på 07:14
Citat (jyderne * Nov 30, 2017 15:59)

Undgå at presse hende, hun skal selv ville det, ellers kan det gå rigtig galt. Leg med det i sengen, og når hun er så meget tændt på det, at hun har lyst til at prøve, så få snakket ordentligt om det udenfor sengen - god kommunikation er ekstrem vigtig når man leger med det her.

Det er sjældent at det går som DKBull beskriver, i langt de fleste tilfælde vil den fremgangsmåde gå galt, især hvis hun ikke er informeret og med på det på forhånd.

En anden ting - det er ikke frækt hvis hun bare gør det for at tilfredsstille din fantasi, det er jo hendes lyst der gør det frækt.

Jeg er meget enig med jyderne
Som jeg tidligere har beskrevet så blev jeg selv overtalt for en del år siden. Jeg havde aldrig drømt om at være min mand utro, men min mand gik ganske langsomt frem med først at vise nøgenbilleder af mig til en ung fyr og så derefter i starten kun talte om det når vi havde sex.Senere kunne jeg selv finde på at spørge ind til det på andre tidspunkter og mine tanker kredsede mere og mere om det. Så selv om at jeg aldrig havde troet det, så tændte det mig mere og mere og når nu Per selv var tændt på det , ja så sprang jeg ud i det. Vi har aldrig fortrudt det, selv om jeg nogen gange er ved at gå til af liderlighed og kun tænker på at få mere pik.
Men giv det tid, vi brugte 2-3 måneder tror jeg,
Kys Sine

Nyhanreje

1 Dec 2017 på 09:27
Citat (Sine og mand * Dec 1, 2017 7:14)

Citat (jyderne * Nov 30, 2017 15:59)

Jeg er meget enig med jyderne
Som jeg tidligere har beskrevet så blev jeg selv overtalt for en del år siden. Jeg havde aldrig drømt om at være min mand utro, men min mand gik ganske langsomt frem med først at vise nøgenbilleder af mig til en ung fyr og så derefter i starten kun talte om det når vi havde sex.Senere kunne jeg selv finde på at spørge ind til det på andre tidspunkter og mine tanker kredsede mere og mere om det. Så selv om at jeg aldrig havde troet det, så tændte det mig mere og mere og når nu Per selv var tændt på det , ja så sprang jeg ud i det. Vi har aldrig fortrudt det, selv om jeg nogen gange er ved at gå til af liderlighed og kun tænker på at få mere pik.
Men giv det tid, vi brugte 2-3 måneder tror jeg,
Kys Sine

Tak for din meget fine beskrivelse. Min kone siger også hun ser det som utro, og at hun tror at jeg vil have hun giver mig lov til det samme. Men det siger jeg nej til. hun er heller ikke til at jeg må tage frække billeder af hende og det har hun aldrig været. Jeg er også den eneste mand hun har været sammen med, vi har været sammen i over 18 år. jeg drømmer hver dag om at hun er mig utro og at jeg opdager hende med en anden fyr. Kender i måske en en fræk og seriøs film hvor en kone er hendes mand utro, som jeg kunne se med hende. Det skal være en film med andet end sex da ellers tror jeg at det vil skramme hende. Hun er mit et og alt og jeg elske når jeg får besked på at skulle slikke hende ren efter vi har haft sex. har du nogle ideer, til ting jeg ville kunne gøre eller sige der kunne får hendes tanker mere ind på dette område?
Jeg er klar på at det vil tage lang tid før hun er klar og at der kun er små skridt frem og nogle gange går det tilbage.¨
Jeg ser meget frem til at høre fra dig.

Sine og mand

3 Dec 2017 på 23:19
Hej igen
jeg har jo kun vores egne oplevelser at gå ud fra, men det der fik mig omvendt var nok den tillid og en masse komplimenter fra min mand som gjorde mig mere sexsuelt frigjort og også åbnede mine øjne for andre end ham. Jeg husker at der var flere ting som spillede ind. Dels bliver jeg meget liderlig når jeg får noget at drikke og dels har jeg svært ved ikke at få pik i længere tid. Det ved min mand og det har han brugt til at omvende mig til at søge flirt med andre. Du kunne tage fotos af hende under sex, hvis du bllindfolde hende, så kunne hun ikke se at du gjorde det. Hvad med sexlegetøj, dildoer som I kunne lege var fremmede fyre?
Jeg husker engang hvor Per gav mig bind for øjnene og bandt mig til sengen. Han slikkede mig og varmede mig rigtigt op, pludselig sagde han at han havde en overraskelse til mig! Jeg hørte at han gik ud til hoveddøren og åbnede den, senere kom der en ind til mig og begyndte at kæle min krop, var det Per eller en fremmed fyr, ingen sagde noget, så mærkede jeg en stiv pik som langsomt trængte op i mig, og den pik var større end Pers, Jeg var i syv sind, men kunne ikke lade være med at give mig hen og kom i en voldsom orgasme! pikken fortsatte og nu mærkede jeg at mit bind for øjnene blev fjernet, og der så jeg Per ligge ovenpå mig??? Han havde en påspændnings dildo på som var meget større end hans egen pik. Han tog den nu af og fortsatte med hans egen pik som kom ret hurtigt. Men jeg havde røbet mig selv ved at tro det var en anden fyr og samtidig blive vildt liderlig af det.
Kys Sine
ps billedet er 20 år gammelt og taget af en fotograf som Per kender
Vedhæftede filer:
  sine 19.jpg (348.2Kb)