Tur til københavn

Tur til københavn

lago

26 Jun 2017 på 19:00
Hej med jer. På torsdag skal konen og jeg en tur til København uden børn. Vi er begyndt at lege med små udfordringer/lege når vi er sammen, men ude blandt andre. Jeg søger dog lidt inspiration. Det kan ikke i denne omgang indvolvere andre, sådan rent seksuelt.
Et eksempel vi har prøvet, var at hun splitter nøgen "kom til" at trække forhænget helt fra, mens der stod en fremmede.mand lige ude foran :-).
Altså bare små simple, men frække udfordringer. Håber på lidt hjælp.

EHB

26 Jun 2017 på 19:18
Hvis vejret tillader det, så nederdel/kjole uden trusser. Diskret vise frem på café restaurant mv....

lago

26 Jun 2017 på 19:24
Citat (EHB * Jun 26, 2017 19:18)

Hvis vejret tillader det, så nederdel/kjole uden trusser. Diskret vise frem på café restaurant mv....

Det en fin idé, jeg søger dog mest noget man kan gå fra hvis du forstår. Hvis vi eventuelt skulle skabe problemer, er det ikke så godt hvis vi ikke bare kan gå, fordi vi mangler regning eller noget i den stil :-)

singularis1985

27 Jun 2017 på 23:12
Lyder som spændende pirrende udfordringer. I må lige komme med nogle små pip om hvor i kbh i bevæger jer rundt. Kunne være frækt "at støde ind i jer"...

Tiper

28 Jun 2017 på 06:52
I et prøverum kan hun glemme at sikre sig, at forhænget er trukket helt for, så en lille sprække på 10cm tillader de ventende mænd at lure

lago

28 Jun 2017 på 08:19
Citat (Tiper * Jun 28, 2017 6:52)

I et prøverum kan hun glemme at sikre sig, at forhænget er trukket helt for, så en lille sprække på 10cm tillader de ventende mænd at lure

Jeg fik aldrig skrevet det var et prøverums forhæng hun trak fra ;-)

lago

28 Jun 2017 på 08:19
Citat (singularis1985 * Jun 27, 2017 23:12)

Lyder som spændende pirrende udfordringer. I må lige komme med nogle små pip om hvor i kbh i bevæger jer rundt. Kunne være frækt "at støde ind i jer"...

Strøget og papirøen var tanken. Formiddag/eftermiddag i morgen :-)

Bornbull

28 Jun 2017 på 09:31
Kort nederdel uden trusser og på strøgtur og hun går lige ind i en skobutik. Finder et par sko hun skal prøve ved vinduet ud mod gaden hvor du står og kigger. Hun har fundet et par, bukker sig ned med ryggen mod vinduet og med strakte ben. Og lige der kommer hendes lækre frække fisse til fuld skue for dig og andre der går forbi. Det er kun et kort øjeblik hun er bukket ned, men frækt nok til I begge bliver tændte sf

Bornbull

7 Jul 2017 på 09:06
Hvordan gik Jeres tur, blev den fræk ? :-P

lago

7 Jul 2017 på 20:25
Desværre var vejret noget møg, og det satte lidt sit præg på fruens beklædning :-). Vi havde en hyggelig tur, men der skete desværre intet frækt :-(

Idaog2

14 Jul 2017 på 09:42
Vi leger selv en del med frække udfordring , har kørt i bil igennem Kbh først med bare bryster og en gang helt nøgen. Min mand kørte bilen det var super frækt og man kan komme hurtig væk:-[
Har gået igennem strøget nøgen og frakke.

Vi har en masse frække lege

:-[

liver84

15 Jul 2017 på 17:29
Spændende tråd... Hvad med nøgen i en skov?

Sine og mand

16 Jul 2017 på 11:55
Jeg er helt enig i at det er en spændende tråd, selv har vi gjort det en del bl.a skift til badetøj uden håndklæde og så fumle lidt med det så man er blottet længere end nødvendigt. Jeg nyder blikkene. Vi havde sidste sommer også en skæg leg hvor jeg inden vi skulle ud til et eller andet slå en terning og det øjnene viste var så meget tøj jeg måtte bære den aften:-(. et par gange ramte den et så det var kun en kjole og ikke andet!
Har fundet en lille historie på nettet som er ret fræk og som vi taler om at prøve en en eller anden udstrækning,
God søndag, Sine
Vedhæftede filer:
  Lone.doc (86.5Kb)

Idaog2

16 Jul 2017 på 15:43
Puha en super fræk novelle, har selv prøvet at gå nøgen i skoven i Sverige , det var super frækt . Løb desværre :-[ ikke ind i nogen..
Altid frækt at vise sig frem

Mr.G

16 Jul 2017 på 22:08
Så skal I køre til nogen af strandene hvor man bader uden tøj. I vil nok få masser af M til at kigge.