Rejsning om natten.

Rejsning om natten.

Slettet medlem

31 Okt 2015 på 13:43
Er der nogen der kan fortælle om deres erfaringer med natterejsning i kyskhedsbur? Nu har jeg sovet med mit bur på i 15 dage i træk, og det bliver værre og værre med nattesøvnen. Jeg havde ellers læst, at natterejsningen ville gå væk efter nogle dage. For mit vedkommende bliver der derimod mere og mere rejsning og smerter om natten. Jeg håber nogen vil give nogle tricks.

Slettet medlem

31 Okt 2015 på 13:55
Jeg oplever det stadig af og til, men der går lang tid inden man vænner sig.
Nu har jeg været i bur de seneste 3 uger og der har måske været 3-4 gange det er værst de dage hvor man er blevet pirret.
Tror bare du skal vende dig til det, der er inhvertfald ikke ret meget at gøre ved det.

Don't be a puzzy. *THUMBSUP*
Redigeret af Slettet medlem 31 Okt 2015 på 13:57

Slettet medlem

31 Okt 2015 på 23:29
Citat (bønne * Oct 31, 2015 13:55)

Jeg oplever det stadig af og til, men der går lang tid inden man vænner sig.
Nu har jeg været i bur de seneste 3 uger og der har måske været 3-4 gange det er værst de dage hvor man er blevet pirret.
Tror bare du skal vende dig til det, der er inhvertfald ikke ret meget at gøre ved det.

Don't be a puzzy. *THUMBSUP*

Du har nok ret Bønne. Om ikke andet, så vænner man sig nok til at vågne om natten.

Bitchboy

8 Nov 2015 på 21:04
Jeg bruger cb6000s og harstort set ikke problemer med natterejsning. Bare et tip hvis du overvejer et andet "bur".

burhane

17 Nov 2015 på 20:26
Natterejsninger kommer bare, de er ikke så rare i starten, men man kan efterhånden lære sig at kontrollere dem, lige så langsomt få den til at lægge sig... Men det kræver en del øvelse ;-)

2nysgerrige

11 Jan 2017 på 15:28
Tja, mit trick er jeg er nød til at stå op og gå det lidt af, det virker ikke bare at blive liggende