Cb 3000

Cb 3000

Slettet medlem

15 Aug 2015 på 23:47
Hej! Jeg er begyndt med at bære en cb3000. Meningen var at jeg skulle bære den og konen have nøglen. Jeg har dog problemer med at bære den på arbejde, da jeg har et fysisk arbejde. Problemet er at den banker ind i skambenet når jeg bukker mig og sidder på hug. Er der nogen som har forslag til hvordan problemet løses evt. Kender en bedre enhed at bære. Det skal ikke være neosteel, da den efter min mening er alt for dyr.

lystyoyo

26 Okt 2015 på 12:54
jeg kan helt klart anbefale silikone den er måske ikke lige så sikkert men tæt på og der er mulighed for at det arbejder lidt med dig... se evt mit blandings produkt af cb6000 i mine billeder

Slettet medlem

26 Okt 2015 på 22:07
Holytrainer.com kan anbefales, kommer også an på hvor stramme ens bukser er.
Redigeret af Slettet medlem 26 Okt 2015 på 22:08

Slettet medlem

27 Okt 2015 på 22:28
Citat (LarsAarhus * Oct 25, 2015 23:43)

Kan se at det er et par måneder siden dette indlæg blev skrevet - hvordan er det gået siden? Leder nemlig også selv efter noget "brugbart" som langtidsløsning ...

Hej! Det går desværre ikke helt godt med at finde et fuldtidsbælte. Jeg har udover min cb3000 købt et silikonebur også, men det er knap så behageligt at have på. Der sidder en streng under kuglerne, som begynder at skære efter et stykke tid. Til gengæld er det bedre at sove med end cb3000. Med cb3000 er jeg oppe 4 gange hver nat pga. Rejsning. Det er meget smertefuldt om natten med cb3000. Det er det ikke med silikoneburet, men det er så besværligt at få på. Jeg har stadig ikke noget bur på på arbejde, da jeg med begge får en synlig bule i bukserne. Når engang holytrainer bliver tilgængeligt i Danmark er det sådan et jeg vil prøve. Det virker til at være mindre klodset end de andre.