At nyde en stor pik uden smerter, hvordan?

At nyde en stor pik uden smerter, hvordan?

Slettet medlem

14 Aug 2015 på 21:47
Når der sidder et fantastisk menneske i den anden ende af en stor pik?
Hej, jeg har et spørgsmål, måske mest til jer kvinder, men alle kan selvfølgelig byde ind, her kommer lige en lille forhistorie.
Vi er ved at arrangere at Q skal mødes med en bolleven fra tidligere, sagen er den at han er et fantastisk menneske, men med en ret stor pik og hun er meget stram, hun har tidligere ignoreret det når hun var sammen med ham og derved haft smerter, men nu hvor hun er blevet ældre og det hele har fået en anden betydning, skulle det gerne blive en god oplevelse. Så når de skal mødes her første gang efter en del år, så vil hun prøve at finde den bedste stilling, så hun kan nyde det selvom han er stor, hele formålet med dette setup, er jo at min lady får en behandling hun har lyst til at fortsætte med. ;-)
Er der nogen derude som har haft lignende oplevelser som kan anbefale en bestemt stilling?
Når vi har sex, så har hun det bedst med at sidde på mig, hvilket fungerer fint, vi skal bare arbejde med at finde rytmen, det kan man godt få noget sjov ud af, troede egentlig det var pga min lille pik, men hun siger at det var det samme med, lad os kalde ham, M.
Så folkens kom med jeres bud, så hun kan tage det med til deres første møde i lang tid, mødet jeg glæder mig mere til end noget andet, mødet vi gerne skal ha’ til at blive en succes.
Knus fra Dreamer
Redigeret af Slettet medlem 15 Aug 2015 på 04:28

lowlaif

15 Aug 2015 på 06:38
Min kone tænder på smerten ved at han banker i bund, men hun har nu en elsker med den hidtil længste pik hun har haft, den første gang han hamrede i bund der gjorde det trods alt for ondt siger hun. Men han ER faktisk en fantastisk ung mand, der så ændrede taktik, dels i at hun rider ham - det gør at hun (til en vis grad styrer hvor dybt) men også at han bare ikke hamre i bund, selv når han "kaninknepper" kan han styre hvor dybt han kan komme så de begge har det fedt.

Han var her for 5. gang på 3 uger igår, og hun har nu (fordi det er så tit de ses) vænnet sig til ham, og hans pik så hun rent faktisk kan have ham helt oppe i sig. Selv når hun rider ham kan hun sænke sig helt ned og hele hans pik er begravet i hende. Det gør så også at når han får orgasme nu, så presser han sig dybt op i hende, og hun siger at nu er det skambenet der er ømt fordi hans skamben presser hårdt mod hendes (i missionærstillingen)

Men altså jeg vil mene at lader han din kone bestemme (ride ham) så kan det sagtens blive en success hvis de iøvrigt tænder hinanden.

Så rigtig god fornøjelse med det.

Slettet medlem

15 Aug 2015 på 15:06
Tak for svar, jeg er fortrøstningsfuld og tror på kommunikation, så hvis de får en snak om det og prøver at lade hende styre, så skulle det være en chance for at hun kommer tilbage med en god oplevelse mere i rygsækken. Nøglen her, må være fokus fra dem begge to.
Tak, jeg glæder mig og hun er da også begyndt at blive spændt. :-)

Hotwife Roskilde

16 Aug 2015 på 13:42
Held og lykke med projektet - håber det bliver en succes *THUMBSUP*

Sine og mand

17 Aug 2015 på 16:46
For nogle år siden havde jeg ikke drømt om at jeg kunne tage en pik større end 12-15 cm og jeg var også genske tilfreds med det som Per min havde!
Men da vi så begyndte at tale om en husven kom det med en rigtig stor pik på banen og det tændte mig bare helt vildt. Per købte en dildo til mig på 25 cm som han sagde at jeg skulle træne med (har lige lagt et billed op ) og da jeg gik igang med det gjorde ret ondt, men på en anden måde nød jeg også smerten samt ømheden bagefter.
Efter 2-3 uger hvor jeg trænede hver dag gled den op uden problemer og jeg var klar til Husvennen.
Jeg kan nu bedst lide at ride ham så jeg selv styrer tempoet, men ofte presser jeg mig ned over ham i et hug og nyder den lette smerte.
Jeg kan nu også lide pikke som er tykke og nødvendigvis ikke lange!
Jeg bliver dog altid slikket klar først imens jeg ligger og glæder mig til pikken.
Held og lykke med det,
Sine

Slettet medlem

19 Aug 2015 på 21:50
@Hotwife Roskilde, I kan være sikre på at når tingene falder i hak og mødet bliver gennemført, så kommer der en beretning. Kan jeg vente...NEJ - skal jeg være tålmodig...JA ;-)

@Sine og mand, det lyder interessant det med dildoen, men det får jeg hende ikke til, til gengæld er jeg overbevidst om at at ride det er løsningen, før i tiden blev hun taget på ryggen med benene bøjet helt op til skulderne, måske det er hele fejlen. Fint billed i øvrigt! :-)

Knus