Brug for hjælp fra en hotwife

Brug for hjælp fra en hotwife

Slettet medlem

10 Aug 2015 på 19:22
Hej :-)
Jeg har heldigvis fået horn et par gange, men alligevel så mangler der lidt i vores hanrej-hotwife forhold herhjemme.. Så kære hotwife der måtte læse dette, vil du snakke med min kone?
Konen og jeg snakkede om det og hun erkendt, at hun ikke rigtigt helt tør gå for langt. Hun siger, at hun næsten kun gør det for mig, men det passer ikke (set fra mit perspektiv). Hun var sammen med en fyr i byen en nat og tog så på date med ham en uge senere. en date jeg var imod, men hun ville - det har vist sig at være en god ide siden, men før daten var jeg imod. Den date nød hun big time!
Hun har haft kontakt med politiet på det seneste (ikke noget med os, men pga. vidne til et uheld) og der har hun fortalt, at betjenten hun har snakket med er vildt lækker. I dag hev jeg bukserne af hende mens hun skiftede tøj og hun var drivvåd - hun havde snakket i tlf med betjenten en halv time før og vi havde ikke har gang i noget frækt.
Det var mig, som fik os i gang med dette. Konen var ikke svær at overtale, dog havde hun svært ved at skulle have sex med en anden. Kysse, nemt nok for hende. Nu har hun dog haft sex med 3.
Jeg tror "bare", at hun mangler at slippe håndbremsen. Hun virker i den grad til gerne at ville og giver jeg også udtryk for, at jeg gerne vil, men hun holder sig selv tilbage.
Måske hvis en snakkede og fortalte egne erfaringer, kunne det hjælpe? eller måske det kommer med alderen/erfaringen?
send gerne besked til indbakken :-)
ps. min kone er 28 og kun haft sex med 1 før mig - ham havde hun kun sex med en gang.
Redigeret af Slettet medlem 10 Aug 2015 på 19:45