Prostitution ?

Prostitution ?

Slettet medlem

14 Aug 2015 på 15:36
der er kun et at sige hvis de tro enten de skal have penge eller betale så kan de skride ah..... til de skal ihvertfald ikke inden for vores døre noget andet er hvis man laver en fest på sammenskudbassig eller lejer hotelværelse / sommerhus at man så finde en pris men ikke for at have sex det er jo ikke luder vore piger de er det er almindelig kvinder der bare ønsker noget dejlig sex af flere mænd end lige sin ægtemand.

lowlaif

15 Aug 2015 på 06:12
Citat (pepsimax * Aug 14, 2015 15:36)

noget andet er hvis man laver en fest på sammenskudbassig eller lejer hotelværelse / sommerhus at man så finde en pris

Helt klart, sammenskudsgilder det har vi vel alle prøvet, festlige nytårs aftener o.s.v. Herude er det også populært blandt universitets studerende eller hele arbejdspladser at tage på tur ud i landskabet - mod deling af udgifterne.

Jeg indrømmer at læser jeg nyheder fra Danmark så kan jeg godt få den fornemmelse at Danmark har ændret sig radikalt til at være mere egocentreret og mindre inviterende.

Men dengang jeg boede i Danmark der var det almindeligt at man inviterede gæster, der nød godt af god mad, selskab (og da jeg var gift også god sex med min daværende kone), derefter kyssede de min kone - og tog hjem til dem selv.

Princippet om imødekommenhed har jeg taget med herud, og det passer fint ind i kulturen her, overalt i landet jeg kommer bliver jeg budt indenfor, til mad og altid er det første der sker at værten render rundt for at finde frisk koldt vand at sætte foran mig. Noget vi naturligvis også praktiserer her.

Da jeg boede i Danmark skete det ikke sjældent at venner og familie der skulle rejse, spurgte om ikke jeg kunne hjælpe dem til lufthavnen, det koster jo en bondegård at parkere derude og taxi FRA lufthavnen kan ofte ikke finde vej. Jeg har såvidt det på nogen måde var muligt altid sprunget til og sagt - naturligvis vil jeg det.

Den tradition har jeg taget med mig ud af landet også, hvis folk anmelder deres ankomst til Bangkok - det sker at fremmede mennesker spørger mig på nettet, facebook el. lign. : Hvad skal jeg se i Bangkok - og ofte tilbyder jeg at hente dem i lufthavnen og køre dem til deres hotel, da jeg kender byen efter at have været her nu i snart 9 år - og har kørt bil det meste af tiden. Og det sker da også, hvis jeg har tiden at jeg kører dem til nogen af de seværdigheder man ikke så let kommer til med tog, bus eller taxi. Jeg har kørt en mor og datter til Hua Hin 200 km syd for Bangkok - stadig kunne jeg ikke drømme om at skulle betales, jeg er ikke taxichauffør jeg gør det fordi jeg synes at det er værd at tage godt imod gæster.

Samme med min kone, hun gør det fordi hun synes at den unge mand er sød, godt udrustet, flot, lækker og hun er liderlig. Hun gør det for at han kan blive seksuelt tilfredsstillet og for at hun kan blive seksuelt tilfredsstillet. Jeg henter de unge mænd der ellers ville have svært ved at komme, Bangkok har et areal på over 7,500 kvadratkilometer, er arealmæssigt på størrelse med Sjælland, Amager og Lolland tilsammen. Vi boede tidligere inde i centrum men en lille bitte sidegade som man KUN kunne komme til af en anden lige så lille sidegade, og det skulle man vide.

Min ene søn var herude, boede på et hotel 19 kilometer fra os, han ville tage en taxi det tog ham 3 timer at ankomme fordi taxichaufføren ikke forstod google maps, ikke ville lytte til mig og nok skulle finde det selv. Resten af min søns ophold foregik i min bil...

Jeg forstår at der er sket en ændring i Dansk indstilling, måske noget millimeter demokrati eller noget, børn der er opvokset med at der SKAL være lige meget i limonadeglassene ellers er det unfair. Det er synd for danskerne og Danmark synes jeg, men herude er jeg 100% frataget retten til at stemme for noget bedre (som jeg synes Danmark var engang). Tilgengæld lever jeg i et samfund hvor det at yde uden at forvente noget igen er normen.

Admin

15 Aug 2015 på 10:48
Pokkerste stavekontrol på mobilen... men er sikker på at Gud er på min side ligesom Gus er :-)

Slettet medlem

5 Sep 2015 på 17:58
hvad er der i vejen med luderer ? hver vores lyster så lad være med genere nogle med andre lyster !
Vedhæftede filer:
  sex 048.jpg (19.28Kb)

lowlaif

6 Sep 2015 på 19:22
Citat (sexysonja * Sep 5, 2015 17:58)

hvad er der i vejen med luderer ? hver vores lyster så lad være med genere nogle med andre lyster !

Der er ikke noget i vejen med ludere - og ja det kunne sagtens være en fantasi og leg. Men der er noget galt når det antydes at en kvinde der IKKE giver udtryk for at dette er en del af legen, at hun tager et beløb for ydelser - og det var det der var tilfældet i forhold til denne tråd (hvis nu du læser fra toppen af)

Faktisk er det eneste sted den nævnte person har antydet det - på min kones billede - ingen andre steder han kommenterer på billeder eller profiler taler han om "hvad giver han så for det" ikke een eneste gang, så de småforkølede "undskyldninger" her i tråden er svært at tage alvorligt.

Men helt sikkert hvis I leger - eller professionelt arbejder som prostituerede - fint nok med mig, det er I frie til og I vil ikke høre eet eneste ondt ord fra mig. Jeg regner så med at I sagtens kan acceptere og respektere at der findes par og kvinder her som IKKE er til den leg.

velholdt40

7 Sep 2015 på 11:46
Jeg syntes da det er et fantastisk koncept Hotwife/slutwife eller luderleg med konen som den modtagende....og jeg kan slet ikke se hvad der er galt i at tænde på at konen bliver liderlig og nyder selskabet af en anden mand....det er sgu da fedt og fræk.
Hvorfor stille spørgsmålstegn ved det, det må da være op til det enkelte par at finde ud af hvad der tænder dem......og om til spørgsmålet om et "mixed par"......tjaa, hvis man har fuldt lidt med, så må vi da bare erkende at Danmark er et multinationalt samfund, ligesom alle andre steder i verdenen, så kan man ikke leve med det, så bliver det sgu en svær fremtid man går i møde......:-D
Jeg gi'r helt klar sexysonja ret, hvad er der i vejen med luderer eller legen med konen, som den frække ludertøs..... I love it....:-P
Håber I (lowlaif) får mange frække oplevelser sammen

pepsimax

29 Dec 2015 på 23:16
Jeg synes da det er 100% frit hvad man ønsker i sit eget liv, er der nogle der ikke kan lide luder, kan de jo bare lade være med at kontakte dem og lade være med at læse herinde, her skal vil alle kunne leve vores sex drømme ud, og tro der er noget til alle, da sex jo altid er dejlig, jeg elsker at eksperimentere med mine sex drømme. @}---
Redigeret af pepsimax 29 Dec 2015 på 23:26