Prostitution ?

Prostitution ?

lowlaif

10 Aug 2015 på 03:42
Jeg blev ærligt talt noget overrasket, et af vores billeder fik følgende kommentar :
"Super ordning... Og hvad giver han så for det ?"
Den væltede mig godt nok en smule, og jeg tænkte det vil jeg da lige give udtryk for i en blog, men har tænkt at det kan være et generelt "problem"
Min kone har sex med unge veludrustede mænd, fordi hun kan lide at have sex med unge veludrustede mænd, og absolut ikke af nogen som helst anden grund.
Der er ikke og vil aldrig være tale om at nogen giver penge for noget - hun blev spurgt af een fyr om hun ville give ham 2,000 - det sagde hun nej til - så kunne han pludseligt ikke have sex, hvilket hun sagde "OK" til... og så har de ikke set hinanden siden...
Min kone gør altid sine kontakter opmærksom på at begynder de at tale om penge, den ene eller anden vej - så ryger de i block filteret.
Nu tænker jeg at man ikke ville spørge et dansk par : "Super ordning... Og hvad giver han så for det ?" - så jeg går udfra at det er noget racisme/hun er thailænder tankegang - eller ?
Får I par er er her - spørgsmål fra tyrene ? Om hvad hun skal have for at mødes ? Og i bekræftende fald, hvordan reagerer I - eller hvis I ikke gør hvordan ville I reagere på et sådan spørgsmål ?
Jeg er selv rimeligt vred over den manglende respekt.

Admin

10 Aug 2015 på 08:29
Det er bare ikke okay... Sådanne en dummass.

lowlaif

10 Aug 2015 på 11:41
Nu er jeg ikke så god til namecalling heller, men er da ikke udelt uenig ;-)

Men det der gør at det ligger her og ikke i bloggen er at jeg blev vel nygerrig - er det noget I kvinder der er her, eller par oplever ?

At der bliver spurgt til prisen ?

Og hvis det er - hvordan reagerer I så ?

Og egentlig også Bulls - oplever I at der bliver forlangt betaling (eller en ydelse udover sex) ?

Det er jo rimeligt interessant i forhold til hvordan JEG opfatter verden, så for mig er det :-)

Hotwife Roskilde

10 Aug 2015 på 12:58
Har aldrig været udsat for situationen, hverken den ene eller den anden vej.

Det er vel kun et spørgsmål om at der er nogen der ikke helt har forstået hvad denne side grundlæggende går ud på !!! *WALL*
Redigeret af Hotwife Roskilde 10 Aug 2015 på 13:24

lowlaif

10 Aug 2015 på 15:59
Citat (Hotwife Roskilde * Aug 10, 2015 12:58)

Har aldrig været udsat for situationen, hverken den ene eller den anden vej.

Det er vel kun et spørgsmål om at der er nogen der ikke helt har forstået hvad denne side grundlæggende går ud på !!! *WALL*

Ja og hele konceptet hotwife/cuckold, det kan så være een "undskylning"

Og det kan være rent racistisk at tænke "hun er thailænder, ergo er hun luder" det er vel nogenlunde det billede man har i DK hvis man ikke har været her.

Min kone har aldrig, og vil aldrig kunne - arbejde med at sælge sin krop.

Slettet medlem

10 Aug 2015 på 17:51
Ja det var mig det spurgte, men jeg kan da også se at det blev helt forkert opfattet, bemærk at jeg ALDRIG har talt om prostitution, det var lowlaif der bragte det på banen/tolkede...

Men du beskriver altså mindst et sted hvordan du både henter og bringer nogle af de der fyrer, samt giver et lille måltid til fyrerne i inviterer indenfor...
Og det var altså kun det jeg tænkte på, for du har helt 100% ret i at betaling for sex, slet ikke har noget med denne leg at gøre...

Men det var som sagt heller ikke noget jeg lagde i spørgsmålet, det var helt din tolkning...

lowlaif

10 Aug 2015 på 17:59
Jeg henter og bringer mange gæster vi har, i lufthavnen f.eks. det er venner og familie fra Danmark - min kone holder meget af at lave mad - og ellers inviterer vi da gerne vores gæster ud at spise så de får thailandsk mad ikke turist thailandsk.

Når du spørger hvad han giver for det - så kan jeg ikke se andre tolkninger - det må du da gerne prøve at forklare hvordan det kan tolkes som andet end at han betaler ? Og at betale for sex (som jo er resultatet når det er de unge mænd) er vel prostitution ?

Slettet medlem

10 Aug 2015 på 18:50
Det har jeg ikke behov for at forklarer, da det ikke var mig, der lagde racisme eller prostitution ned over det jeg spurgte om...

Jeg kan til gengæld undrer mig lidt over hvordan det kan være at du lagde "racisme og prostitutions spøgelset" ned over mit spørgsmål...
- er det noget du reelt er bange for at folk skulle tænke om jeres forhold, siden du farede sådan i flint ? og hvorfor skulle vi så tænke det ?

Jeg spurgte til alle dine i øvrigt meget fine ydelser i de sammenhænge du så ofte beskriver, at du svjh. kører for både at hente og bringe fyrer helt op til 45 min fra jeres hjem, og altså IKKE om din kone fik penge for det, for det er slet ikke det denne side og livsstil handler om!

At der så er andre steder på nettet, hvor folk/kvinder/par rent faktisk tænder på hele prostitutions tanken og endda leger med det, er noget helt andet, men da slet ikke konceptet for hele hotwife/cuckold universet.

lowlaif

11 Aug 2015 på 03:46
Nej - det er noget jeg spørger om i dette forum - du backpaddler noget så energisk - her er dialogen som kan ses på billedet også :

Du spørger : Og hvis pik er det så ??

Jeg svarer :
Det er den nye elsker - han er allerede blevet fast inventar - han kommer, vi spiser et let måltid og de går for sig selv... Og tager billeder ;-)

Du svarer :
Super ordning...
Og hvad giver han så for det ?

Jeg spørger så nu - her i forum - dig...

Hvad giver han for HVAD ??? Her står klart og tydeligt at han ankommer af sig selv, min kone har lavet mad - og de har sex. Hvor fremgår det af dit spørgsmål at det er bloggen du spørger til ?

Inviterer du normalt gæster og lader dem betale for maden ? Henter du normalt folk ved stationen/i lufthavnen og lader dem betale for det ?

Dengang jeg boede i Danmark, hentede jeg folk hjemme ved dem selv, kørte dem i lufthavnen og hentede dem igen når de kom fra ferie - det kan naturligvis være det der så forvirre dig at du ikke er vant til at yde noget for andre uden at skulle kompenseres ?

Slettet medlem

11 Aug 2015 på 17:33
Kære Lowlaif.

Jeg backpaddler, eller bortforklarer på ingen måde, og hvis du på ingen måde vil forstå hvad mit spørgsmål reelt drejede sig om, selv EFTER jeg har forklaret det et par gange nu, så er der vist ikke mere at sige i den sag...

Kun dette:
Som bull har jeg da uden så meget som at tænke over det, betalt for middage til hotwife og mig, eller værelser i byen, en taxa regning til hende el.lign...
Det gør altså IKKE de kvinder til prostituerede !!!
Hvis cuckold´en så endda, som hos jer, kom her og først hentede og siden bragte mig tilbage, og bruger et par timer på det, ville jeg da aldrig kunne drømme om ikke at skulle/ville betale ham noget for ulejligheden...
Det gør altså heller ikke hotwifen til prostitueret !!!
Men i vender den jo åbenbart på hovedet, så det er cuckold der yder de "ofre" og ikke bull´en, og det er det jeg spurgte ind til!

Det var IKKE mig der bragte prostitution eller racisme ind i samtalen...

God dag!
Redigeret af Slettet medlem 11 Aug 2015 på 18:15

lowlaif

11 Aug 2015 på 20:18
Jo jeg vil gerne forstå hvad du skriver, og kan forstå at det for dig er et ganske naturligt spørgsmål til hotwife/cuckold parret : Hvad skal jeg give for det.

Det er så din tradition, vældig langt fra min, her inviterer vi folk i vort hjem - og da Bangkok er på størrelse med Sjælland, Amager og Lolland tilsammen kan ofte selv ikke taxi chaufførene finde vej, det gør det betydeligt nemmere - og sikrere at jeg henter folk hvor de er - da jeg jo ved hvor jeg bor... Dette at vi som værtspar afholder udgifterne er åbenlyst fremmed for dig - men vi kan jo alle lære noget, og det har du så i denne sag...

Og du har fuldstændigt ret at du ikke bragte prostitution eller racisme ind, jeg var ikke klar over at du stiller dette spørgsmål til alle hotwifes - hvilket naturligvis gør det race uafhængigt. Og prostitution er bare mit perception af udtrykket "at give noget for sex" - der altså i din verden ikke betyder prostitution, det læner sig op af definitionen - men jeg forstår at din definition ikke følger ordbøgernes.

pros·ti·tu·tion
ˌprästəˈt(y)o͞oSH(ə)n/
noun
the practice or occupation of engaging in sexual activity with someone for payment.

God dag til dig også.

gus100

12 Aug 2015 på 07:28
Hej
Til i to kamphaner, er der kun at sige en ting, den der først siger undskyld er den der har det største hjerte.

Til dig Peter , erkend at du ikke har forstået lowife og give en uforbeholden undskyldning og kom vider i livet. Peter, det er ikke pænt at se og læse dette du skriver.

Admin

13 Aug 2015 på 07:14
Er med Gud på denne... Shake hands and be friends again.

Sukkerknald

13 Aug 2015 på 08:11
Vidunderlig slåfejl.. :-D

lowlaif

13 Aug 2015 på 11:04
Citat (Sukkerknald * Aug 13, 2015 8:11)

Vidunderlig slåfejl.. :-D

=-O

"men så snart der' noet der kilder
bar' en lille bitte smule
så lurer der et øje i det høje"

Jeg er bestemt også enig med Gus :

Citat (gus100 * Aug 12, 2015 7:28)

Peter, det er ikke pænt at se og læse dette du skriver

Faktisk mener jeg at det er dybt respektløst...