Chefens kontor

Chefens kontor

DominantB

4 Aug 2015 på 15:51
Lidt sommerfantasier - enjoy :-)
Den lille cuck havde en knude i maven mens han gik ned af gangene på hans kæreste Julies arbejde. Det her sted havde betydet store ændringer i hans liv. Før Julie fik arbejdet som direktionsassistent for direktøren i det fine gamle firma, havde cucken (lad os kalde ham Tim) og Julie fjollet lidt rundt med cuckold-legen og kyskedsburet. Hun havde frække hemmelige elskere. Tims lille fyr var i bur on and of – højest 14 dage af gangen. Når hun kom hjem fra ”eventyr”, pinte hun hans jalousi med alle detaljerne og lod ham slikke hende ren igen før han fik lov at komme til. Men for et halvt år siden fik hun sit første arbejde og begyndte fra dag ét at tale fascineret om chefen. Med første månedsløn lagde hun tøjstilen om til det stramme businessagtige, som var stilen på jobbet. Tim elskede nervøst begge udviklinger. Efter en måned tog hun som led i en fantasileg med Tim, nøglen til buret om halsen på arbejdet. Og pludselig blev hun meget hemmelighedsfuld! Arbejdede tit over, men fortalte ikke noget. Smilede bare drømmende når Tim spurgte og holdt ham hen med kys og frække kælende hænder. De sidste 4 måneder havde hans lille fyr ikke været ude af buret andet end for at blive vasket eller for at blive brugt til Julies fornøjelse. Han måtte ikke se hendes søde mis mere. Fik bind for øjnene når han slikkede hende og måtte under ingen omstændigheder komme når hun brugte hans lille pik til at få frække orgasmer. Og det var en måned siden han sidst havde fået lov at komme! Ikke at han var nervøs på dén måde. Julie var stadig sød og kærlig. Brugte gerne masser af tid sammen med Tim, og hun havde fået en enorm appetit på at lege og kæle med hans lille fyr – dog sørgeligt nok uden at den måtte få lov at sprøjte det mindste. Sommetider lå han bundet med hendes nylonstrømper i timevis. Et par af hendes frække trusser i munden. Svedende og sitrende mens hendes bløde hænder, glatte og våde af glidecreme og pre-come laaaangsomt gled frem og tilbage eller med én finger kildrede det følsomme sted på undersiden af skaftet, mens hun fortalte frække historier, udspurgte ham om hans perverse fantasier, talte i telefon med veninderne, læste modeblade eller mere foruroligende tog billeder og videoer af ham og sendte dem til guderne må vide hvem.
Og så pludselig havde hun i går sagt at han skulle møde op på hendes chefs kontor. Jakob hed han. Hun havde sagt det, mens hun voksede den lille fyr. ”Nu er den fin og glat nok til at jeg vil vise Jakob den. Kunne du ikke godt tænke dig det skat? At møde min chef og vise ham præcist hvorfor det er, at lille Julie er så vild med at arbejde over. Trods smerten fra voksbehandlingen var lille Tim omgående blevet stenhård. Julie havde leende kysset ham og givet ham præcise instrukser. Herefter havde hun med alvorlige øjne formanet ham om ikke at forstyrre hende med yderligere spørgsmål. Han skulle bare gøre som hun havde sagt.
Jakobs forkontor var nøjagtig lige så respektindgydende som lille Tim havde forventet. Eneste overraskelse var sekretæren, en hot lille latina i ferskenfarvet kjole, der sad som en lille varm blomst midt i alt det alvorlige. ”Er du Julies kæreste, Timmy?” sagde hun med et fnisende nysgerrigt smil og drillende øjne. Han prøvede, at forklare, at han hed Tim, men åbenbart omtalte Julie ham konsekvent som Timmy herinde. Hun nikkede mod et tomt skrivebord ved vinduet og sagde at Julie var inde hos Jakob. Timmy kunne vente. Og så sad hun ellers og bed med hvide tænder og lippglossede læber i en blyant mens hun skiftevis forsøgte at se ind i skærmen og kastede spydige blikke til den allerede alt for nervøse Tim.
Omsider kom Julie ud med et blik som om hun lige havde talt om noget rigtigt sjovt. Trods dundrende hjerte nød han synet af hans lækre kæreste i det seje businesstøj, der smilende kom over mod ham. ”Hej skat, er du nervøs?”. Tim nikkede. Hun tog let fat om hans hage og førte ham op og stå, hvorefter hun kyssede ham og krammede ham lidt. ”Gå derind skat, Jakob må ikke vente” sagde hun blidt og Tim forstod med synkede hjerte at han skulle gå forrest.
Jakob var en voksen mand og Tim forstod da godt Julies tiltrækning. Velsiddende jakkesæt. Øjne der var vant til at blive adlydt. Gode manerer. En mand og et rum der osede af magt og god smag. Som i en trance så Tim sig udefra, idet han tøffede hen foran skrivebordet og tøvende så ned, mens han somme tide spjættede lidt med hænderne. Jakob studerede ham afventende, med et lille smil der ikke helt nående øjnene. ”Jaaeh?” sagde han så – kun et strejf af utålmodighed. Timmiiiiieee” hviskede Julie bebrejdende bag ham. ”Ahem, ja det er så mig der er Tim… eller… måske Timmy. Du, øhm… De sagde at jeg skulle komme… såeeh, her er jeg….jo”. Julie fnisede – på den gode måde konstaterede Tim lettet. Jakob rejste sig og gik hen foran Tim. Lidt for tæt på, til at Tim var helt rolig ved det. Med en myndig finger under hagen løftede han Tims ansigt til de så hinanden i øjnene. Jakob roligt, Tim blinkende og dirrende. Jakob holdt et lille fladt læderetui op for øjnene af Tim. Åbnede det med en finger. Der hang tre små blanke nøgler i det. Èn med et T indgraveret. ”Kan du genkende den her Timmy?”. Han nikkede. Hvad er det?”. Deeeet…. Huh… deeet… gnnm… det er nøglen til… min.. den du ved… min tingest”. Dit lille kyskedsbur, ikke Timmy”. Han nikkede igen. ”Ved du hvorfor jeg har den?”: Tim rystede febrilsk på hovedet. ”Fordi lækre lille Julie gav den til mig for en måned siden. Hvorfor gav du den til mig Julie?”. Julies lyse feminine stemme var som ilt i et tungt tæt rum. ”Fordi jeg vil have at du skal bestemme, hvornår Timmy må komme Jakob”. ”Fordi jeg nu bestemmer, hvornår du må komme. Og hvornår gav du den til mig Julie?”. ”For en måned siden Jakob. Det har været så frækt at ikke at vide, hvornår min lille cuck-kæreste må komme, men stadig tease ham hele tiden”. Julie lød lykkelig og liderlig på én gang. Tim elskede det midt i ydmygelsen. ”Her til en start har jeg besluttet at du må forsøge at komme én gang om måneden, hvis du har været en god dreng. Og Julie siger heldigvis at du har været rigtig sød og artig. Så jeg besluttet at i dag må du prøve at komme – hvis altså du er liderlig nok”.
Herefter gik det stærkt. Jakob vendte Tim om og mens han gav Tim håndjern på, åbnede Julie hans bukser, lånte etuiet og låste buret op. Uvilkårligt trådte Tim et skridt bagud og mærkede med fingerspidserne hvor hård og stor Jakob var, mens hans egen lille fyr rejste sig i friheden. Med et beskidt og frækt smil smurte Julie den blege lille tingest ind i et tykt lag glidecreme. Men lige da det blev godt, slap hun, trådte væk og stirrede på manden og cucken med et åndeløst hungrigt blik. Jakob lagde et snor med et æggeur om halsen på på Tim, snurrede ham rundt og sagde. ”Derude er der et lille badeværelse. Du har nu 5 minutter til at gå derud og lave dit grisseri. Når uret ringer kommer du omgående herud. Du vil IKKE komme for sent!! Spørgsmål?”. Timmy var helt forvirret og rundtosset. ”Men, men… hvordan?”. ”Det er din sag” sagde Jakob og trykkede på knappen. Timmy tumlede ud på det smagfulde lille badeværelse. Så sig panisk om. Så ingen anden udvej end at trykke sig op af muren og gnide hans lille tingest mod de kølige kakler – hektisk og panisk.
Selvfølgelig nåede han det ikke. Med sænket hoved og rødmende kinder kom han ud og fandt Julie i Jakobs favn, ivrigt kyssende og med sigende rotationer i underlivet mod Jakobs pik. ”Ikke liderlig nok skat?” Sagde hun muntert, da hun afbrød kysset og vente sig mod Timmy. ”Bare rolig, jeg skal nok hjælpe dig med det heeele den næste måned. Du skal se skat, en måned er slet ikke længe – bare 30 – nårh nej, vi går ind i august – bare 31 dage”. Hun smuttede et par latexhandsker på. Isede Timmys dunkende lille fyr ned og lagde den med rynket næse i bur igen. ”Den er helt klisteret, din lille gris. Vi vasker den i aften, når jeg kommer hjem”. Åh gud, et af Julies lange bade allerede i aften!! ”Men jeg kommer altså sent hjem Timmy. Jakob skal bruge mig hele aftenen. De lo højt, Jakob kom over og lagde besiddende en arm om Julie som omgående smeltede ind i hans favn. ”Nu skal du gå skat, skynd dig nu hjem. Du har masser af pligter. Der ligger en seddel på bordet. Gå nu, ikke!”. Tim gik tøvende ud. Vendte sig og så Julie på vej ned på knæ foran Jakob, der blinkede arrogant smilende til ham. Julie ænsede ikke Tmmy længere. Ydmyget, med glidecreme på tøjet og smertefulde dunkende små sten gik den lille cuck hjem til sine pligter.

Slettet medlem

4 Aug 2015 på 16:37
Wow, en fantastisk fræk historie

jensen6

5 Aug 2015 på 15:01
Glad for, jeg kun kan identificere mig med Jakob ;-)

Slavesøgerdominans

5 Aug 2015 på 16:33
Wow hvor frækt

cuckdk

6 Aug 2015 på 10:18
Tak for historien *BRAVO*

Slavesøgerdominans

7 Aug 2015 på 00:22
Hvad med en forsættelse af historien ?

DominantB

7 Aug 2015 på 09:00
Måske :-) Skriver pt. på en helt anden cuckold-historie. Men måske derefter - alt tyder jo på at det bliver så hårdt så hårdt for lille Timmy

Slavesøgerdominans

7 Aug 2015 på 22:50
Vil se frem til det :D