Statement som Bull

Statement som Bull

Slettet medlem

26 Jul 2015 på 11:55
Halløjsa forum.
Syntes ikke jeg kan se om Bulls fortæller hvad de syntes er et statement i lege, par må også gerne melde ind Bull/HW/cuc.
For mig er et af dem at tage HW i den seng de sover i med en stor våd plet til følge, tage det gerne et skridt videre at cuc gerne må være klædt ud også, eller på anden måde sættes på plads.
coc må gerne og helst slikke HW ren bagefter før han selv får lov, da mit Bull sæde ikke må blandes med coc.
Efter så langtid i gamet her omkring 10 år er det lidt mere af den frække lege der tænder og ikke bare det at tage en andens mands kvinde det sker jo hver weekendt i byen.
Luffe69

Admin

26 Jul 2015 på 17:58
Hej Luffe,
Som cuck kan jeg ikke selv byde ind med noget i denne, men vil lige give "point" for debat oplægget, synes det er spændende og håber at andre vil deltage med deres holdninger.

Sukkerknald

26 Jul 2015 på 18:08
Jeg må tilslutte mig Admin her. Det er et superspændende oplæg og jeg sidder med tilbageholdt åndedrag og afventer at høre om tyrenes motivation for at deltage i løjerne. Ud over den åbenlyse.

Slettet medlem

26 Jul 2015 på 22:49
Håber på en god debat og måske en aha oplevelse

MrAverage

26 Jul 2015 på 23:52
Jeg har prøvet det et antal gange gennem livet, og ikke to gange har været helt ens, og alligevel har der været gennemgående fællestræk.
Jeg har haft forhold hvor jeg aldrig så cuck'en, og jeg har haft forhold hvor det nærmest havde karakter af en trekant, men hvor jeg alligevel "spillede på nogle bullstrenge" der pirrede ham", f. eks.:
- ved at være meget "verbal"f. eks. kommentere hvor lækker hans kone var
- hvor stram og våd hun var når jeg trængte op i hende
- at bruge stillinger der gav ham det bedste udsyn
- at have øjenkontakt med ham mens jeg fortalt når jeg kom i hende
- at brøle ekstra højt mens han havde udsyn til min pik pulserede i hende.
- at blive liggende lidt længere med pikken oppe i hende når jeg kunne se han stod der med et kæmpejern og længtes efter at komme op i hende.

Slettet medlem

27 Jul 2015 på 00:40
Jeg kan tilslutte mig MrAverage´s beskrivelse, det dækker meget godt mine egne oplevelser.

Slettet medlem

27 Jul 2015 på 07:46
Kan sige for mit eget vedkomende så har jeg selv trukket den efter jeg var kommet op i hinde fordi jeg vidste han stod klar verbalt kommet kommentar, har oplevet at cuc kom efter et par ryk fordi han var så over tændt kom med et par kommentar sammen med HW over dette.

Har prøvet at tage en HW mens manden var på jagt i Sverige uden han kunne gør noget ved det andet ind glo på mms og små video som fortalte og vidste hvad der skete uden han kunne gør noget ved det.

Med over skriften af hvor brugt hun vil blive når jeg var færdig.

MrAverage

27 Jul 2015 på 13:47
Citat (Luffe69 * Jul 27, 2015 7:46)

Kan sige for mit eget vedkomende så har jeg selv trukket den efter jeg var kommet op i hinde fordi jeg vidste han stod klar verbalt kommet kommentar, har oplevet at cuc kom efter et par ryk fordi han var så over tændt kom med et par kommentar sammen med HW over dette.

Har prøvet at tage en HW mens manden var på jagt i Sverige uden han kunne gør noget ved det andet ind glo på mms og små video som fortalte og vidste hvad der skete uden han kunne gør noget ved det.

Med over skriften af hvor brugt hun vil blive når jeg var færdig.

Ja, det er nok de færreste der holder ret længe når de lige har set hende blive insemineret og med egen pik mærker den andens sæd i hende.
Jeg har også selv erfaringer med dette, det er som om det eneste man har i hovedet eller rettere krybdyrhjernen :-), er at sende sin egen ladning op i hende. Man mister helt kontrollen og den orgasmen er af en helt superb kvalitet.
Min HW var nu heller ikke interesseret i at jeg skulle blive ved for længe, hun var godt og grundigt gennemkneppet på det tidspunkt og havde fået et par orgasmer.

gus100

29 Jul 2015 på 09:12
Hej
Jeg kneppede i flere år en anden mands kone og fandt det vildt fræk at tale med Q om sin M menes jeg kneppede og dominerede Q på den måde jeg ønsked hende med den viden at sådan ville Q mand aldrig få lov at have hende. Det var også voldsom pirrende at kneppe i den seng som M for få timer siden havde lagt med Q i .
Jeg nød på samme tid den dialog der var med Q om hendes lille cuc som nu var på arbejde og ikke helt var i stand til at give Q det jeg nu gav Q .
Det er vildt tilfredstillende at vide at om lidt skal man fylde Q op med sin sæd og det kan cuc ikke gøre noget ved, og at Q har givet sig helt hen til mig og vil gøre det igen når jeg ønsker det.
At vide man har denne dominans over 2 menesker på samme tid på forskellige måder er vildt bekræftende for min manddom

Slettet medlem

29 Jul 2015 på 10:07
Enig i det gus det med man tager en anden mands Q på den måde, den dialog som er mellem HW og mig som Bull kan ikke beskrives bekræfter mig som Bull.
Og man kommer dybt i HW og mand kan ikke gør noget ved det andet ind lade det stå på.
Bekræfter også mig som Bull når en HW sig for fanden da en pik du har shit du gennem knepper mig.

Slettet medlem

29 Jul 2015 på 11:44
I nat var det kun min Herre og jeg, der sov hjemme. Min mand er på en to-dages tur til Sydfyn for sit arbejde, og kommer først hjem i morgen.

Efter en dejlig lang gang sex lå vi lidt og talte sammen. Jeg nævnte det her emne på foraet, og efter lidt tid hentede min Herre en tablet for at læse på det. Inden han læste, bandt han dog mine hænder på ryggen og bad mig slikke hans pik ren nu han lige var kommet i mig. Han tog to billeder og sendte dem til min mand inden han gik i gang med at læse.

Det her er mine mentale notater fra det han fortalte, så det er nok ikke fuldstændig fyldestgørende eller detaljeret, men det er hovedessensen af min Herres overvejelser og hvorfor han er som han er rent seksuelt.

Han har altid været klar over, at hans seksualitet gik i retning af at være dominerende. Hans første gang var med en kvinde, der på det tidspunkt var næsten dobbelt så gammel som ham (han var 15 år, hun var 29). Kvinden havde en ældre mand, der var kollega til min Herres far, og de to delte en lang og fræk sommer.

Min Herre fortæller, at han virkelig nød, at han kunne give en kvinde noget hendes egen mand ikke kunne klare. Han tænkte ofte på, at kvinden kyssede sin mand velkommen hjem med den samme mund, som han måske for kun få timer siden havde ladet tage imod sin pik og sperm.

Han begyndte også i det små at styre hende mere bestemt. Bandt hende, gav hende smæk og efterlod små "hints" på hende, der fortalte at hun havde en anden mand. Han barberede bl.a. hendes fisse, lavede små bitte sugemærker på hende og så videre. Alt sammen meget subtilt, men samtidig noget han tændte på.

I hans efterfølgende år dyrkede han mere og mere det dominerende i klassisk forstand, og det var ikke før han var færdig med sin bachelorgrad, at han igen begyndte at tage fat på rollen som dominant i forhold til et ægtepar. Det skete i en S/M gruppe, hvor han var blevet opfordret til at lære fra sig.

Min Herre er meget berejst, og har bl.a. boet fire år i Japan, hvor han har studeret 'kinbaku' hos en eller anden kendt indenfor feltet. Det var disse teknikker han blev opfordret til at lære fra sig. I den gruppe var der flere par, hvor enten den ene eller den anden var dominant. Der var også nogen, hvor manden var med, men egentlig ikke var dominant, men kvinden var submissiv.

Min Herre begyndte at komme hos en del af disse par, og i stigende grad blev den eksisterende ægtemand eller kæreste i visse af disse forhold, mere og mere marginaliseret, mens min Herre fuldstændig overtog det seksuelle rum med kvinden. I de år formulerede min Herre nogen retningslinier i relation til hvad han ønskede at give disse par, og hvad han ønskede disse par skulle give ham.

Hans vigtigste hensyn er, at han ønsker kvinden skal have en bedre seksuel oplevelse end den hendes mand/kæreste tilbyder. Han gør sig ekstremt umage for, at kvinden lærer sin krop yderligere at kende, og lærer dem at opnå orgasme på flere måder.

Han ønsker at kvinden skal føle sig så tryg hos ham, at hun uden tilbageholdenhed og uden reserveringer, overlader sin krop og lyst i hans varetægt. Han ønsker hendes mand skal se og opleve dette, så der ingen tvivl er om, at hans (ægtemandens) ret til kvinden nu er sat til andenposition.

Han ønsker at lære kvinden op, så hun kan give sig fuldt og helt til ham. Dette inkluderer at han må tage hende hvor, hvornår og hvordan han vil. Altid. Også når manden står lige ved siden af. Selvom manden aldrig nogensinde har gjort det, ønsker min Herre at han selv kan tage kvinden i alle tre indgange, og at han må komme i hendes fisse og mund som han ønsker det.

Hans største glæde, og største seksuelle tilfredsstillelse kommer i kvindens totale overgivelse, ægtemandens tydelige utilstrækkelighed, men også i sidstnævntes store glæde ved sin kones lyst og tilfredsstillelse. I løbet af vores samtale fortalte min Herre, at han føler en stor emotionel glæde når han ser min mand bliver rørt over min glæde og forløsning. Det blev jeg egentlig helt rørt over selv, synes det er enormt smukt.

Til sidst sagde han noget jeg virkelig fandt frækt:

Han ønsker, at kvinden skal opleve en forvandling. Denne forvandling skal manden kende til som tilskuer, men hvor kvinden oplever at være underlagt ham (min Herre), så vil ægtemanden nu for altid være underlagt kvinden og hendes lyst.

Min Herre havde løst mine bånd mens vi talte og jeg tog nogen notater. Det sidste er ordret hvad han sagde, resten er lidt et sammenkog af hvordan jeg forstod det. Det kan være indlægget bliver rettet lidt til i løbet af i aften når min Herre er hjemme igen.

Sukkerknald

29 Jul 2015 på 15:56
=-O

Slettet medlem

30 Jul 2015 på 08:41
Det er e super beskrivelse du giver, men hvilke regler er der mellem din herre og dig kan han ikke gå over dine grænser. Jeg kunne godt tænke mig at dreje vinklen lidt til også at hører om hvad der tænder q i sådan en "3 kant" tænker om hvis din mand havde udstyret og kunne lære at bruge det ordentligt ville det så være det samme som med en bull? Ville han kunne dominerer godt nok, eller har han andre " kasketter" på som umuliggør dette... er forskellen at bullen kun skal kneppe, hvorimod manden skal udfylde alle de andre ting, som ægtemand, far, ham som er støtten (trykheden) det sikre! Ham som hjælper med at betale regninger, vedligeholder hus/lejlighed mm. Og fordi han er alt det får han ikke fisse, tankevækkende at nogen ønsker dette. Kan godt følge tanken om at opleve q lykkelig! Som ny bull kan det måske være svært at forstå et sådan ønske men hvad gør man ikke som bull for at hjælpe

Slettet medlem

30 Jul 2015 på 10:04
Citat (mrstiv * Jul 30, 2015 8:41)

... Jeg kunne godt tænke mig at dreje vinklen lidt til...

Synes ikke det er god stil at forsøge at kapre et emne i en debat. Særligt ikke i en debat, der er så interessant som den Luffe69 her har startet.
Redigeret af Slettet medlem 30 Jul 2015 på 10:04

Slettet medlem

30 Jul 2015 på 10:28
Lad os holde os til emnet.
Der er tre parter i det her game, alle skal havde noget ud af det eller dur det ikke.
Det er en gylden regel for mig, alle skal være tilfredse med legen.
Luffe69