Kan man overhovedet det..?

Kan man overhovedet det..?

Sukkerknald

23 Jul 2015 på 15:17
Jeg har aldrig levet som hotwife. Kun som utro partner og som partner i et åbent forhold. Ingen af delene er sådan lige mig. Jeg vil have mænd. Og det er blevet til en del over årene. Men jeg er ikke så glad for at dele min egen mand, fandt jeg ud af. Så jeg lever alene, med et varierende antal elskere og er egentlig ganske tilfreds med det. For at gøre det nemmere for begge parter at finde ud af, så har jeg gerne holdt mig til gifte mænd. Ganske ofte har jeg haft flere forskellige elskere på samme tid, da gifte mænd ofte har vanskeligt ved at finde al den tid vi begge har lyst til, for at leve vore tiltrækning helt ud. Som kvinde er det i grunden ganske enkelt at leve en del af hotwife lysten ud. Den fysiske del, altså. Men den mentale og emotionelle del mangler selvfølgelig helt overordnet. Det hænder, jeg render ind i en elsker, som gerne vil vide lidt mere om, hvad jeg laver med de andre mænd og som tydeligvis tænder på at høre om både nutid og fortid. Det er en snert af en light version af den mentale del. Men helt grundlæggende mangler jeg den. Samhørigheden og tilliden. Fortroligheden og nærheden. Kærligheden. Og det er derfor jeg er her. Blandt andet.
Men kan man overhovedet det..? Søge en cuckold kæreste..? Jeg har et utal af argumenter både for og imod der er i evig konflikt i mig, men jeg har ikke fundet en vinder og er som sådan heller ikke særligt fokuseret på at finde en vinder. I bund og grund har jeg jo en tyrkertro på, at alt er muligt, hvis tilfældet og ihærdigheden følges ad. Så måske, måske ikke..
Men jeg kunne egentlig godt tænke mig at vide, hvad I andre tænker om det..? Kan man overhovedet indgå i et forhold, hvor cuckolding er på dagsordenen fra begyndelsen, eller er det en type forhold, som vanskeligt kan etableres..?
Jeg vil meget gerne, om det kan være en debat, hvor det er tilladt at anfægte hinandens argumenter og synspunkter, så bevar et åbent sind, og lad respekten for forskelligheden følge med ordene.

Hotwife Roskilde

23 Jul 2015 på 18:03
Tror ikke det er så kompliceret, alene her på sitet er der jo mange par som udlever cuckolding på et eller andet niveau. Og i langt de fleste af disse forhold er det kun kvinden der nyder muligheden for flere partnere, til begges absolute tilfredshed ;-) Så klø bare på, du skal sagtens finde en kæreste der elsker dig som du elsker ham, og som bare tænder totalt på at du har flere andre sexpartnere. Et stort opmuntrende kram herfra *KISSED*

Slettet medlem

23 Jul 2015 på 20:40
I min verdensopfattelse vil jeg tro, at "man" kan alt.

Om det kan lade sig gøre for lige præcis en selv kommer an på meget mere end blot omverden og andre mennesker. Det skal i høj grad komme fra en selv.

Vi har to vennepar som også lever i forhold, der minder meget om cuckolding. Den ene (en gammel studiekammeratinde til min mand) ledte specifikt efter en underdanig mand, der ikke bare ville acceptere at hun havde andre elskere, men som decideret tændte på det og ville finde det både stimulerende og frækt at blive holdt hen og gjort til hanrej.

Så det kan godt lade sig gøre. Sjovt nok, så fandt hun fyren da hun nærmest havde givet op, og det tror jeg egentlig er lidt symptomatisk. Er man totalt forhippet på at noget skal være lige præcis SÅDAN så kan man hurtigt virke lidt fanatisk på andre, og man kan måske også have en tendens til at måle alting op imod den perfekte idé/fantasi man har inde i hovedet?

Da jeg var yngre var jeg overbevist om, at der er en partner til os alle. I dag er jeg overbevist om, at der er *mindst* en partner til os alle.

Kram fra Linda
Redigeret af Slettet medlem 23 Jul 2015 på 20:41

Admin

24 Jul 2015 på 19:02
Det er dæme et SVÆRT spørgsmål. Helt basalt så mener jeg et at et forhold ofte opstår pludseligt og spontant - en forelskelse planlægges jo ikke udfra personens seksuelle præferencer.

Med det sagt så tror jeg at have så meget selvransagelse så man åbent kan sige "jeg er til XXX" på et tidligt tidspunkt i forholdet nok er en sund indgangsvinkel og vil øge chancerne for en dag at finde Mr. Right.

Men i princippet kan du jo ligeså vel møde Mr. Right i køen i Netto som du kan møde ham som følge af en kaffedate du har mødt her på siden.

Bedste hilsner

cuckold cph

27 Jul 2015 på 01:16
Jeg har som single mand der søger en hotwife også været ude i de samme spekulationer. Kan man gøre det på den måde?

Det er jo svært at finde lige den eneste ene, og det gør det sandeligt ikke nemmere, når man også har nogle ønsker som kun en minoritet deler.
Men det er jo ikke ensbetydende med, at det ikke kan lykkes. Det er blot svært.

Jeg har en x der også var min hotwife. Vi mødte ikke hinanden fordi vi søgte hhv. en cuckold og en hotwife. Vi mødte hinanden fordi vi begge var interesseret i legen med magten, hvor hun nød at manden tilfredsstillede hende, uden at hun behøvede at "gengælde" tjenesten om man så må sige. En leg med magt hvor vi begge nød at hun var i centrum og fik hvad hun ville som hun ville det. Denne leg tog så alle mulige drejninger og twist henad vejen, og et af dem var altså så cuckolding.

Hvad jeg lidt prøver at sige med mit eksempel er, at der søgte både hun og jeg også noget der var uden for alfavej, og formåede at finde hinanden.

Jeg tror den bedste vej frem er bruge nettets muligheder. Jeg har profiler på en del forskellige sites og på hvert site kan man fremhæve og nedtone forskellige sider af sig selv.
På Scor.dk nævner jeg i min profil at jeg godt kan lide at kvinden er i centrum som i mit eksempel, men nævner faktisk ikke specifikt cuckolding som et tændingspunkt (ud fra tanken om at det kan jeg altid sige senere).

Men ja, det kan helt sikkert godt lade sig gøre. Tommelfingerreglen er blot at jo mere specifik man er i sine krav jo sværere bliver det at finde.
Redigeret af cuckold cph 27 Jul 2015 på 01:17

Slettet medlem

15 Sep 2015 på 09:29
Citat (Sukkerknald * Jul 23, 2015 15:17)

Jeg har aldrig levet som hotwife. Kun som utro partner og som partner i et åbent forhold. Ingen af delene er sådan lige mig. Jeg vil have mænd. Og det er blevet til en del over årene. Men jeg er ikke så glad for at dele min egen mand, fandt jeg ud af. Så jeg lever alene, med et varierende antal elskere og er egentlig ganske tilfreds med det. For at gøre det nemmere for begge parter at finde ud af, så har jeg gerne holdt mig til gifte mænd. Ganske ofte har jeg haft flere forskellige elskere på samme tid, da gifte mænd ofte har vanskeligt ved at finde al den tid vi begge har lyst til, for at leve vore tiltrækning helt ud. Som kvinde er det i grunden ganske enkelt at leve en del af hotwife lysten ud. Den fysiske del, altså. Men den mentale og emotionelle del mangler selvfølgelig helt overordnet. Det hænder, jeg render ind i en elsker, som gerne vil vide lidt mere om, hvad jeg laver med de andre mænd og som tydeligvis tænder på at høre om både nutid og fortid. Det er en snert af en light version af den mentale del. Men helt grundlæggende mangler jeg den. Samhørigheden og tilliden. Fortroligheden og nærheden. Kærligheden. Og det er derfor jeg er her. Blandt andet.
Men kan man overhovedet det..? Søge en cuckold kæreste..? Jeg har et utal af argumenter både for og imod der er i evig konflikt i mig, men jeg har ikke fundet en vinder og er som sådan heller ikke særligt fokuseret på at finde en vinder. I bund og grund har jeg jo en tyrkertro på, at alt er muligt, hvis tilfældet og ihærdigheden følges ad. Så måske, måske ikke..
Men jeg kunne egentlig godt tænke mig at vide, hvad I andre tænker om det..? Kan man overhovedet indgå i et forhold, hvor cuckolding er på dagsordenen fra begyndelsen, eller er det en type forhold, som vanskeligt kan etableres..?
Jeg vil meget gerne, om det kan være en debat, hvor det er tilladt at anfægte hinandens argumenter og synspunkter, så bevar et åbent sind, og lad respekten for forskelligheden følge med ordene.

Jeg har netop tilmeldt med det formå at finde en hotwife. M.a.o. lægger jeg op til at det fra starten er hensigten. Jeg har dog seksuelle behov som jeg ønsker skal tilfredsstilles og som partner direkte eller indirekte skal have lyst til at medvirke til at tilfredsstille. Det skal bare ikke være i form af samleje og lign. Jeg føler mig rigtig som cuck, men tænder på kvinder. Måske weird!! Så jeg føler at jeg er et levende bevis på at det du søger kan lade sig gøre...

Hotwife med mand

15 Sep 2015 på 09:41
Tja kan man det ? det er der kun én måde at finde ud af. Opret eks. en profil her, på scor eller andet dating site. Vær specifik med hvordan du ser din hotwife rolle og hvordan du ser hanrejens rolle. Nogen hanrejer er jo til kyskhed, andre nyder stadig fræk sex med deres kæreste SAMTIDIG med at de tænder på at hun er sammen med andre.
I mit tilfælde ville jeg helt sikkert tænde på en Q profil der tilkendegav lyst til hotwife leg inklusiv at der var sex med kæresten (da jeg ikke er til kyskhed)
Jeg mener ikke duskal udpensle alle aspekter af hvordan du ser hotwife/hanrej legen, men de overordnede basale "regler", så der stadig er plads til at du og kærestekan lade legen udvikle sig til fælles fornøjelse.
Jeg er eks. typen der elsker at høre om hvad min hotwife har lavet, nogen gange få sms, mms med små film klip osv. Og de ting ville jeg meget nødig undvære. Omvendt er jeg ikke til "ydmygleses-delen" .. så at binde mig til en stol og se min Q være sammen med en anden mand - det er ikke mig. Og sådan er præferencerne jo heldigvis forskellige ... (så er der nemlig en til os alle)
For at finde den rigtige kæreste er der jo så også en lang række andre faktorer der er vigtige .. værdier, humor, tiltrækning, venskab, kemi, empati og x faktor ... Jeg krydser ihverfald fingre for dig .. og var jeg single ville jeg HELT sikkert skrive til dig :-) :-) :-)
Redigeret af Hotwife med mand 15 Sep 2015 på 10:13

cuckdk

15 Sep 2015 på 10:28
I min optik kan man alt det som to voksne menneske aftaler i gensidig forståelse og respekt. Så jeg siger go for it! :-)

Sukkerknald

15 Sep 2015 på 11:27
Dejligt, at der igen kom indlæg til debatten. :-)

Jeg er meget enig i, at det selvfølgelig er nødvendigt at melde rent ud, når man fatter interesse for hinanden. Det er dog en sandhed med visse modifikationer, for det er selvfølgelig ikke det første jeg fortæller en mand, når jeg møder ham. Har jeg skabt kontakten over nettet er det dog ingen hemmelighed, at han ikke skal regne med eksklusivitet. Hidtil har jeg dog primært søgt sexpartnere, så det er ganske nyt for mig at tage det skridtet videre og åbne for muligheden for at få en relation, der er dybere og mere forpligtende og hvor der er andre aspekter i det. Et "rigtigt" forhold. Og der er ganske rigtigt en million faktorer der spiller ind, som der også er når man skal finde en helt almindelig kæreste, hvor der ikke oven i købet er de her lidt specielle ønsker.

Jeg er faktisk ikke særlig fastlåst i mine visioner om et eventuelt fremtidigt forhold, hvis jeg selv skal sige det. Som Hotwife med mand skriver, så er det jo netop noget man i fællesskab udvikler og tilpasser, så begge parter er glade og tilfredse. For mig er det vigtigste, at der er klare og faste aftaler om de grundlæggende ting, men for resten af pengene kan der sagtens være en fleksibilitet, der gør det muligt at finde præcis den formel, der vil blive vores. Det er min opfattelse, at hvert enkelt cuckoldpar har sin egen, helt unikke sammensætning af alle de mange delelementer, der udgør den store palet af kinks.

Og så i øvrigt tak for den skønne kompliment. *KISSED*

Oplægget gik dog i vid udstrækning ud på at få indblik i jeres tanker omkring at starte et forhold med cuckolding. Jeg var muligvis ikke særlig tydelig, så jeg prøver lige igen. Kan man skabe den fortrolige, tætte, tillidsfulde og kærlige relation til et andet menneske på det fundament, eller er det et kink, som har bedst af at vente til relationen er fasttømret og tryg..? Og hvorfor er der så forholdsvis mange mænd, med de lyster, hvorimod kvinderne lader til at være mere forbeholdne..?

:-*

Hotwife med mand

15 Sep 2015 på 12:11
Jeg mener helt bestemt at man godt kan opbygge en tæt, kærlig og respektfyldt relation, selvom hotwife/hanrej er på tapetet fra starten af. En forudsætning er nok at begge parter synes det er frækt og tænder på det og dernæst så vil hotwife/hanrej jo ikke være ALT i forholdet .. (ligesom sex jo heller aldrig er ALT i forholdet) Som med så meget andet, så er ærlighed og kommunikation bare helt afgørende. Vise hindanden respekt, lytte fordomsfrit til ønsker, lyster osv.
For mig har det at tænde på at være "hanrej" kun været aktuelt igenenm de seneste 3 - 4 år. Når jeg skriver "hanrej" i anførselstegn, er det fordi jeg synes det lyder som en kikset mærkat. Jeg tænder bare basalt på at min kvinde er liderlig. at hendes lyst er stor og så stor at hun også tænder på at være sammen med andre mænd (både i tre- og firkanter med mig som aktiv deltager) men også MEGET gerne, at hendes liderlighed gør at hun tænder på andre mænd .. og agerer på denne lyst alene. Der nok nok lidt "luder/madonna" over det (omend ordet luder her ikke skal tages bogstaveligt)
Jeg tænder nok bare generelt på at mærke, se, høre, opleve, smage kvindens lyst(er) ... og opleve når ens kæreste giver verbalt udtryk for hendes liderlighed efter andre mænd er bare en tænding uden lige.
Da denne lyst kom over mig, brugte jeg faktisk meget tid på at udforske og vurdere hvorfor jeg havde udviklet denne nye side af min seksualitet og jeg nærmest støvsugede nettet for artikler om emnet. Jeg fandt at der var rigtig mange teorier og sandheden er nok at det er forskelligt fra mand til mand. En teori går på at man har oplevet utroskab og derfor seksualiserer den følelse det gav, så det ikke "er så farligt" og at man legaliserer det og dermed har "styring" med det. en anden teori er at manden hviler så meget i sig selv og er så stolt af hans sexede kæreste, at han gerne vil dele hende med andre. osv osv.

Jeg er kommet dertil, at jeg bare nyder at jeg har det som jeg har det :-)
Redigeret af Hotwife med mand 15 Sep 2015 på 12:15

Slettet medlem

16 Sep 2015 på 00:10
Jeg søger selv en hotwife/slutwife - nok mere på min egen alder. Jeg tænder på det atypiske, irrationelle og alt det, der er imod normer, forståelse og, hvad den "normale" (i mine øjne 'kedelige') borger ville gøre. Jeg tænder på at samfundet ser mine valg om så det er seksuelle lyst, valg af påklædning, generelle holdninger og alt dertil. Og med det mener jeg, at jeg ikke kan lide, når andre mennesker vælger noget blot fordi, at det er normen og, hvad den normale borger ville vælge.
Derfor ser jeg slutwife/cuckolding, som et god måde via min seksuelle lyst at vise, at jeg ikke bare går med strømmen, men derimod ikke rigtig gir en fuck hva andre tænder, og det skal min kæreste/whatevs det ender med også. Om det så blir et cuckold forhold eller andet, kan man jo altid komme i dialog om.
Så jo, jeg mener bestemt, at man kan søge efter en cuckold, slutwife eller hva man søger efter. Jeg synes selv, at det kunne være spændende at være i et forhold med en stripper.

Slettet medlem

7 Feb 2016 på 02:00
Citat (Sukkerknald * Jul 23, 2015 15:17)

Hej,
tak for debatoplægget og indlæggene.
Forudsætningen for at jeg kan tænde på at være hanrej (overhovedet føle mig som hanrej) forudsætter at jeg er vild med min kvinde - og at der er opbygget en tæt intim relation, hvor jeg har krav på Q og Q har krav på mig.
Når jeg må acceptere at suspendere mit krav på min Q, opstår det frække / kontroltabet, ydmygelsen. Og det ligger i sagens natur at denne ydmygelse / kontroltab kan ikke opstå med et helt nyt bekendtskab.
En side af mig tænder på at bede en kvinde have sex med en anden, hvor hun gør det på min opfordring - og helst modvilligt.......
Tænker at det må være et godt udgangspunkt for relationen at begge er sporet ind temaet, som man kredser om.
Jeg er i et forhold, hvor sex med andre er udelukket og derfor leder jeg efter en sådan partner.