Den første gang

Den første gang

Slettet medlem

17 Jul 2015 på 13:57
Kære alle.
Som vi kan se er vi nye her i dette forum, men også når det drejer sig om cuckolding.
Vi har talt om det meget længe, det har været en fast del af vores sexfantasier og dirty talk når vi har sex, etc.
I august skal det ske, Mrs Tease skal til fest og her kommer hendes gamle gymnasie kærste. De skriver sammen og det er klart at der skal ske noget vildt.
Vi kunne godt bruge lidt hjælp fra jer på flere områder i vores planlægning :-)
Hvad er jeres erfaring det der ydmyger ham mest?
Hvordan kunne selve festen foregå?
Hvad må han gøre imens hun er til fest?
Hvad skal der ske når hun kommer hjem?
Vi håber at i vil give jeres input, vi venter i spænding.
Hilsen Mr and Mrs Tease.

Slettet medlem

17 Jul 2015 på 16:47
Bud/forslag.

Lad hende ringe mand op, bare lade tlf ligge i lommen mens hun snakker og flirter og ikke mindst nedgør mandens ringe evner til at tilfredstille hende. Så kan han sidde og lytte indtil hun slukker igen.
Evt totalt ignorere sin mand.

Hun kunne tilbyde sig til flere fyre og få pik flere gange.

Sørge for huslige pilgter.
Ikke røre sig selv.
stryge hendes tøj.

hun kunne smide ham ind i gæsteværelset og lade ham sove. Hun har jo fået rigtige mænd.
Hvis han har klarte de huslige opgaver godt evt slikke hende ren.
Samle mændenes sperm i lille glas og lade mand slikke det i sig når hun kom hjem.

Slettet medlem

17 Jul 2015 på 16:49
Glemte en god en.

Lade mand hente hende og 1 til 2 fyre og køre dem på hotel hvor de kunne kneppe igennem mens mand bare kørte hjem.

DominantB

18 Jul 2015 på 09:08
Cuck får huslige pligter og en sengetid kl. 19 eller 20. Hun ringer hjem, lader cuck mærke at eksen lytter med, tjekker op på de huslige pligter og husker ham på sengetid. Vender sig mod eks og nedgører at cuck finder sig i det. Skælder cucken ud for et eller andet mens eks lytter med.

Få evt. en veninde eller en anden Bull til at komme over og putte cucken

Ringer til cuck og tjekker op på ham mens hun får pik.

Efter
Romantisk version - nyde blid sex i afterglow fra sex med rigtig mand.
Ond version. Få cuck til at give fodmassage eller friske tåneglelak op. Ring til eks og tal om den lækre sex i havde sammen, imens cucken plejer dig. Lad det evt glide over i telefonsex. Vink nedladende cucken op, så han kan slikke dig mens du lirer i telefonen. Tak eksen for den lækre orgasme som cuckens mund giver dig.

Admin

19 Jul 2015 på 20:09
Altså nu kan jeg jo kun tale for mig selv... men min første gang der var jeg mentalt så "forstyrret" eller hvad man kan sige så jeg slet ikke ville kunne tage opgaver og scenarier ind (medgivet jeg er et meget følsomt menneske).
Det der gjorde det for mig den aften var at jeg var "fri" til at kunne mærke de følelser der strømmede igennem mig - men også mærke at jeg var "okay" med hvad der skete. Det er jo trods alt en fetich hvor der er langt fra tanke til virkelighed.

Med det sagt... så er ovenstående bud fra bigtools og DominantB super fantastiske - og jeg ville have en helt anden indgangsvinkel nu hvor "jomfruhinden" er røget.

Slettet medlem

10 Aug 2015 på 22:11
Citat (Mr and Mrs Tease * Jul 17, 2015 13:57)

Kære alle.
Som vi kan se er vi nye her i dette forum, men også når det drejer sig om cuckolding.

Vi har talt om det meget længe, det har været en fast del af vores sexfantasier og dirty talk når vi har sex, etc.

I august skal det ske, Mrs Tease skal til fest og her kommer hendes gamle gymnasie kærste. De skriver sammen og det er klart at der skal ske noget vildt.

Vi kunne godt bruge lidt hjælp fra jer på flere områder i vores planlægning :-)

Vi håber at i vil give jeres input, vi venter i spænding.

Hilsen Mr and Mrs Tease.

Hej og tak for venskab. Det her er cuck'ens svar:

1) forberedelse, klargøring af hende, ventetid, at få sms/mms imens og så at høre det fra hende bagefter
2) Ved ikke hviken fest i hentyder til, men hun SKAL have noget frækt på, gerne noget der er lige til grænsen i forhold til festens generelle niveau
3) Gøre rent, rydde op i hendes tøj, gå nøgen rundt i hus lejlighed evt inkl chastity, må helst ikke falde i søvn, kun ligge på sofa nøgen med lys tændt

Fortæl endelig mere, lyder spændende
Redigeret af Slettet medlem 10 Aug 2015 på 22:11