Intimbarbering

Intimbarbering

hotwife84

14 Jul 2015 på 00:35
Jeg søger tips/råd til måder hvorpå fissen kan trimmes, så man undgår irritation.
Anyone?

Slettet medlem

14 Jul 2015 på 01:31
Er vist meget forskelligt fra hud til hud.

Min hud reagere hvis jeg ikke har barberet i et stykke tid. Men hvis jeg gør det jævnligt 3-4 dag så reagere den ikke på det.

Har før mødt kvinder som havde held med bare at skifte mærke på skum/gel

Admin

14 Jul 2015 på 06:09
Brassiliansk voks.

Sukkerknald

14 Jul 2015 på 15:02
Jeg er svært bange for, at det i lige så høj grad afhænger af genetiske dispositioner, som hudtype og hvor kraftig hårvækst man har. Personligt har jeg valgt at epilere, uden at det er de vises sten, men for mig er det en bedre løsning end både voks, sugaring og barbering. Der er vist ingen vej uden om at prøve sig frem.
Redigeret af Sukkerknald 14 Jul 2015 på 16:26

Admin

14 Jul 2015 på 16:10
Enig - men bliver nu et lækkert resultat når det epileres, plukkes, vokses...

Holder så kort med barbering (for mit vedkommende)

hotwife84

14 Jul 2015 på 23:52
Tak for alle jeres svar.
Jeg synes, jeg har prøvet meget af det, men der er da kommet et par nye forslag.

Slettet medlem

15 Jul 2015 på 09:37
Hey den HottesteWife:-)

Er sikker på jeg kan hjælpe dig.. Men er dog nok nødtil at komme forbi og gøre det selv, da det er top secret hemlighed;-)

Ej, men løsningen for dig er helt klart og hold nu fast:p I stedet for skum, eller noget andet, der bruger du balsam og sørg nu for at få det på alle stederne. Når du er færdig, er det vigtigt du behandler med olie, evt baby olie på de steder som du får irretationer.. en olie baseret glidecrem kan os bruges:-)

prøv det, og gerne i længere tid.. lover det har virkning:-)
Redigeret af Slettet medlem 15 Jul 2015 på 09:45

FrækChefM76

16 Jul 2015 på 07:06
Jeg kigger gerne forbi med skraberen og barberskum

MrAverage

27 Jul 2015 på 13:52
Håren klippes så tæt som muligt med trimmer eller saks, kun 5 mm.

Anvend en skraber med højest 3 blade, dem med flere stopper for hurtigt til med hår.
Anvend ikke skum på dåse, men rigtig barbersæbe og en barberkost til at lave skummet, det kan købes i Matas.

Brug rigeligt skum, put ny skum på efter behov.

Kun korte træk med skraberen, ca 1 cm før den skylles ren (helt ren for hår/sæberester). Tryk aldrig hårdt på skraberen.

Brug aftershave balm.

Slettet medlem

29 Jul 2015 på 07:46
Kommer man så ikke til at dufte og smage lidt uheldigt i skridtet, MrAverage? Indrømmet, jeg ved intet om aftershave.

Slettet medlem

29 Jul 2015 på 07:52
Jeg vil ikke bruge en aftershave, men der imod en fugtigheds crem.

MrAverage

29 Jul 2015 på 09:58
Citat (Nabodatteren * Jul 29, 2015 7:46)

Kommer man så ikke til at dufte og smage lidt uheldigt i skridtet, MrAverage? Indrømmet, jeg ved intet om aftershave.

Jo, det er faktisk også en duftløs aftershave creme jeg tænker på, nivea laver en, den er hvid og tyndtflydene og modvirker effektivt barberknopper.