Hvornår indså du, at du er til cuckolding..?

Hvornår indså du, at du er til cuckolding..?

Sukkerknald

9 Jul 2015 på 20:58
Jeg betragter stadig mig selv som "ny" udi cuckolding. Sådan at forstå, at jeg tror, jeg har været hotwife in spe i mange år, men det er ikke mere end et par år siden, jeg fandt ud af, at der var et navn for det og at jeg ikke (kun) var en utro tøjte. Efter at have forsøgt på forkellige måde at finde vejen til det sexliv, jeg vidste jeg savnede, men ikke vidste hvad var, er jeg nu overbevist om, at jeg er på rette vej. Nu mangler der så bare lige en kæreste. :-)
Hvornår og hvordan fandt du ud af, at cuckolding var din seksualitet..? Har du altid vidst det, eller har du også taget en masse omveje..? Og ved du også hvad det var, der fik dig til at indse, at det var sådan det var fat..? Måske kan du endda fortælle, hvordan du fik din partner med på tanken. Fortæl. Del dine erfaringer og tanker med os andre.

Slettet medlem

10 Jul 2015 på 00:32
Citat (Sukkerknald * Jul 9, 2015 20:58)

Jeg betragter stadig mig selv som "ny" udi cuckolding. Sådan at forstå, at jeg tror, jeg har været hotwife in spe i mange år, men det er ikke mere end et par år siden, jeg fandt ud af, at der var et navn for det og at jeg ikke (kun) var en utro tøjte. Efter at have forsøgt på forkellige måde at finde vejen til det sexliv, jeg vidste jeg savnede, men ikke vidste hvad var, er jeg nu overbevist om, at jeg er på rette vej. Nu mangler der så bare lige en kæreste. :-)
Hvornår og hvordan fandt du ud af, at cuckolding var din seksualitet..? Har du altid vidst det, eller har du også taget en masse omveje..? Og ved du også hvad det var, der fik dig til at indse, at det var sådan det var fat..? Måske kan du endda fortælle, hvordan du fik din partner med på tanken. Fortæl. Del dine erfaringer og tanker med os andre.

Det er noget som kom snigende. Har altid syntes, at det kunne være frækt at konen havde sex med en anden kvinde, men det udviklede sig åbenbart.

Konen havde været i byen en aften, vi havde vist været lidt uenige op til, så hun var lidt bitter på mig. Hun fik lidt at drikke og flirtede en del. To fyre kæmpede om hende, dog ville hun ikke have nogen af dem. Den ene kyssede hende dog, men hun trak sig næsten med det samme. Så fulgte den anden fyr hende til taxa - han var en tidligere arbejdskammerat.
Hun fortalte mig om byturen dagen efter og så var det, at fantasierne begyndte at opstå. Jeg fantaserede om, at hun havde været sammen med fyren og tændte mere og mere på det.

En aften tog jeg mod til at fortælle det og hun havde ikke noget imod det. Hun fortalte faktisk, at fyren som fulgte hende til taxaen havde gjort mere end det. Hun var gået med ham hjem - han bor tæt på byen - hvor de havde kysset en del og han havde fået lov til at tage hendes bluse af. Dog ikke BH'en. Der skete ikke mere. Det fik mig totalt op i det røde felt - på den gode måde - og vi havde nok vores bedste sex ever. Efter det vidste både hun og jeg, at hun var hotwife og jeg hanrej - det var bare et spørgsmål hvornår og hvordan det ville ske...

Slettet medlem

14 Jul 2015 på 03:42
Min seneste kæreste spurgte mig efter et par år, om hun måtte tage sig en elsker, vi havde købt hus sammen og det gik egentlig rigtig godt.
Desværre sagde jeg, at det ville jeg blive ked af.
Der gik dog ikke længe inden tanken om det pirrede mig, en min mandlige ære var for stor og jeg fik ikke gjort mere ved det.
Nu er det så forbi og jeg skal lære af mine fejltagelser og prøve noget nyt.
Vedhæftede filer:
  _83C7081-2011.jpg (95.65Kb)

Slettet medlem

14 Jul 2015 på 08:48
Hej
Først, sikke et fantastisk site :-)
Vi er nye her og meget nysgerrige og uerfarne, men vil meget gerne lære fra jer alle.

Det er meget simpelt for os. For et par uger siden fortalte min kone mig at hun skal til Gymnasie "reunion" 25 års jubilæum. Hun fortalt mig at hendes gymnasie kæreste fra dengang kommer og at hun virkelig glæder sig. Med til historien her skal det lige tilføjes at hun fortalte mig dette midt i at hun var ved at give mig et vel fortjent olie handjob. Jeg blev vildt jalous og smæk liderlig på samme tid. En samling af følelser jeg ikke før er stødt på. Jeg fik fremstammet "hvad glæder du dig til", hun svarede at hun glædede sig til at mærke ham hårdt ude på toilettet, komme til at lugte af ham, danse i hans sperm hele natten .....og komme hjem til mig og blive slikket ren imens hun i detaljer fortæller mig hvad han gjorde...... jeg kom så hårdt ved tanken om hendes planer.
Se det var starten på et par uger hvor tankerne har drejet sig om hendes snarlige fest, men ikke mindst vores nye univers, hvor jeg, underkaster mig min kones lyster med andre mænd.
Vi tror at det er starten på noget rigtig spændende.

Slettet medlem

15 Jul 2015 på 22:03
Konceptet er helt nyt for os begge, så afklarede er vi ikke. Dog er der tendenser at spore, navnligt hos M.

Vi har gennem noget tid, snakket om trekant og tillige besøgt Tucan i Kolding, hvor vi bare nød hinanden. Fed oplevelse i øvrigt.
Vores første møde med cuckold, er så en artikel fra Tidens Kvinder, om et cuckoldpar og deres bevæggrunde for at dyrke det. Udover at det hele lød utroligt spændende, kunne vi notere os forskellige lighedspunkter, mellem M og manden det omtalte cuckoldforhold. Mest bemærkelsesværdigt at ekskærester faktisk er et turn-on og den udtalte fantasi hos M, om at se sin kæreste være sammen med en anden mand.

Artiklen linkede til sitet her - and here we are :-)

Slettet medlem

16 Jul 2015 på 09:59
Citat (de eneste to * Jul 15, 2015 22:03)

Konceptet er helt nyt for os begge, så afklarede er vi ikke. Dog er der tendenser at spore, navnligt hos M.

Vi har gennem noget tid, snakket om trekant og tillige besøgt Tucan i Kolding, hvor vi bare nød hinanden. Fed oplevelse i øvrigt.
Vores første møde med cuckold, er så en artikel fra Tidens Kvinder, om et cuckoldpar og deres bevæggrunde for at dyrke det. Udover at det hele lød utroligt spændende, kunne vi notere os forskellige lighedspunkter, mellem M og manden det omtalte cuckoldforhold. Mest bemærkelsesværdigt at ekskærester faktisk er et turn-on og den udtalte fantasi hos M, om at se sin kæreste være sammen med en anden mand.

Hej de eneste to
Vil i fortælle lidt om hvorfor ekskærster er et turn-on for jer?
Hilsen P & P

cuckold cph

17 Jul 2015 på 04:29
Da jeg var teenager og før jeg vidste at der var noget der hed BDSM, tændte jeg også på cuckolding. Jeg vidste ikke at det havde et navn, men jeg tændte på det.
En af de første fantasier jeg kan huske handlede om, at jeg var kæreste med en pige ved navn Pernille (hun var en af de populære pige på min årgang, som, hvis jeg skal prale, faktisk endte med at være min kæreste nogle år senere) og at hun knaldede med flere fyre foran mig. Jeg fantaserede om alle de klassiske cuckold-fantasier om at hun ydmygede mig, og at jeg skulle slikke hende ren osv.
Det var først mange år senere at jeg opdagede, at jeg ikke var den eneste med disse fantasier, og at det faktisk havde et navn.
Og til dem der tænker om Pernille så gjorde mig til hanrej. Nej, det gjorde hun nu ikke. Vi var kun 15-16 år og helt almindelig vanillie-sex var mere end rigeligt for os at holde styr på :-)
Redigeret af cuckold cph 17 Jul 2015 på 04:30

cucknbull

17 Jul 2015 på 11:29
Jeg fandt ud af at hotwife/cuckold var en ting i 2009 da jeg fandt sitet ourhotwives.org

Indtil da vidste jeg ikke at det var en ting.. på trods af, viser det sig, at jeg faktisk har prøvet næsten alle aspekter af denne leg med min nuværende og tidligere kærester.

Min ex og jeg havde et åbent forhold en overgang.
Min ex var til SM, noget som ikke lige er mig, så hun fik lov til at besøge et par der brugte hende som hun havde brug for at blive brugt. Både af manden og kvinden i forholdet.

Jeg havde en elskerinde som jeg nød meget at dele med andre fyre.

Så jeg var reelt en cuckold til min ex der fik pik og sex af en fast fyr (og hans kæreste) og min elskerinde var min slutkæreste der nød at jeg brugte hende, og at jeg delte hende med andre.

Min elskerinde havde også kærester, mens jeg var sammen med hende, så hun gjorde også sine kærester til cuckolds.

Jeg tændte helt vildt på disse konstellationer, men fordi jeg ikke vidste at det var en ting.. så fik jeg ikke levet mig ind i det på samme måde som jeg ville have gjort i dag.

Idag ville jeg har spurgt min ex ud i detaljer om hvordan hendes SM par brugte hende, hvor stor hans pik var, hvad hun skulle gøre for ham.. ting som hun formentligt ikke gjorde for mig.. den slags ting.

Har også en gang været hjemme, sammen med en kammerat, hos et par hvor min ven og jeg skulle kneppe konen.
Anede ikke at hun var en hot eller slutwife og at han var en cuck, men frækt var det.

Så jeg har prøvet de fleste ting i det her univers.. jeg vidste det bare ikke :-)

Slettet medlem

18 Jul 2015 på 21:11
Citat (Mr and Mrs Tease * Jul 16, 2015 9:59)

Hej de eneste to
Hilsen P & P

Umiddelbart er det for kun M, at ekskærester kan være et turn-on. Vi er ikke plaget af jalousi, dog har hun ikke lyst til at høre en masse om min fortid, som jeg har om hendes.
Og hvordan det kan være, at hendes ekskærester er et spændende element, ved jeg faktisk ikke. Jeg har blot kunne konstatere det. Og først da vi læste artiklen, gik op for mig, at andre måske havde det på samme måde.

Admin

19 Jul 2015 på 20:11
Hej sukker,
For mig er den en fantasi gennem mange år og den har flere gange været tæt på at lykkedes men hvor jeg har trukket stikket i sidste øjeblik.

Det blev først til virkelighed da jeg mødte MissMira - tror meget af det bunder i at min tillid til MissMira er på et helt andet niveau end i tidligere forhold.

cucknbull

20 Jul 2015 på 22:36
Citat (de eneste to * Jul 18, 2015 21:11)

Citat (Mr and Mrs Tease * Jul 16, 2015 9:59)

Hej de eneste to
Hilsen P & P

Umiddelbart er det for kun M, at ekskærester kan være et turn-on. Vi er ikke plaget af jalousi, dog har hun ikke lyst til at høre en masse om min fortid, som jeg har om hendes.
Og hvordan det kan være, at hendes ekskærester er et spændende element, ved jeg faktisk ikke. Jeg har blot kunne konstatere det. Og først da vi læste artiklen, gik op for mig, at andre måske havde det på samme måde.

Samme her. Min kone giver ikke høre om mine ekskærester, det har slet ikke hendes interesse. Mig derimod, jo flere detaljer om hendes ekskærester, deres forhold og naturligvis deres sexliv jeg kan få, desto bedre er det.

Slettet medlem

21 Jul 2015 på 10:12
For os kom det nærmest organisk.

Min mand og jeg har været gift i mange år, og havde også fået to dejlige børn sammen. Ved en (meget kedelig) sammenkomst ude i byen beslutter vi at gå tidligt, og går så på en natklub. Der er der en fantastisk dygtig bartender, der fortæller en masse sjove historier mens han laver drinks og på et tidspunkt sætter en meget velklædt jævnaldrende mand sig ved siden af mig.

Han spørger om han må give den næste drink, hvortil jeg svarer, at jeg er her sammen med min mand, så måske er det ikke helt iorden. Hans svar er, at han også vil give min mand en drink, hvis blot han må kysse mig. Det bliver jeg fornærmet over og min mand og jeg rejser os for at gå. På vej ud til døren bliver vi indhentet af den ukendte mand, der undskylder og tilbyder at han går i stedet. Det accepterer vi, og han giver endda min mand penge til at betale barregningen.

Oppe ved baren ser vi, at han har lagt sit visitkort ind mellem de foldede sedler, og af en eller anden grund smider vi det ikke ud.

Vi (min mand og jeg) talte meget om det i ugerne efter og det begyndte at være en fantasi når vi var i seng sammen, at jeg kom hjem fra møde med en ukendt mand, eller at der havde været en mand i løbet af dagen og taget mig først. Nogen gange var fantasien også, at jeg fortalte min mand jeg var for træt til sex med ham, for min "unge elsker" havde været der før ham. Så lå han vildt liderlig hele natten, og vi havde det skønneste morgensex bagefter.

Efter omkring fire måneder tror jeg det var, besluttede vi os til at skrive en Email til manden fra baren. Det tog så to uger at skrive den Email.... Haha. Han svarede høfligt tilbage, svarede på nogen af vores mange spørgsmål, skrev selv nogen tilbage og tilbød at invitere os ud at spise, hvis vi ville tale mere om det.

Det var en fuldstændig vild middag. Vi talte og talte, og gik faktisk først da restauranten lukkede. Så lejede vi et hotelværelse og elskede hele natten alle tre. Først min mand og jeg, så den fremmede og jeg, derefter lidt på skift. Da min mand og jeg kom hjem næste dag var vi helt oppe at køre, det var totalt vildt og vi ville bare have endnu mere.

Nu ti år senere er vi stadig sammen. Manden fra baren fortalte om sin fortid i diverse Loger, om sine evner ud i BDSM og både min mand og jeg fandt ud af hvilken ro, der er i at blive taget hånd om af en stærk og ægte dominant mand. Han har lagt Halsbånd på mig, og nu er jeg hans tøs. Min krop er nu fuldstændig hans, og min mand nyder sin status som hanrej. Min mand og jeg elsker fortsat, men det er på min Herres præmisser og med hans accept.

thousandtears

24 Jul 2015 på 13:49
Jeg har i et års tid tit været på sitet "Omegle.com", hvor jeg som oftest har søgt efter personer med interesserne; breeding & impregnation.

Helt naturligt gik disse sexting samtaler en for en, og næsten før jeg vidste af det gik samtalerne mere og mere på at jeg som mand/kæreste lod kvinderne 'bedrage' mig og jeg lod dem blive gravid med andre mænd. Mænd der skulle være større, mere muskuløs, og selvfølgelig mere veludrustet end jeg var. Og jeg ville hele tiden have dem til at forsætte med det, indtil de synes at der var nok børn. Og hvad med børnene? Dem ville jeg selvfølgelig tage mig, som var de mine egne.

Det var sådan jeg udviklede min interesse for cuckold, cuckolding, hotwive og alt, hvad der dertilhører - i en alder af 30 år. Det eneste sted jeg sætter grænse er hvis jeg skal lave noget med den anden mand, mens hun ser på - no thank you. :-)

Jeg har vedhæftet en af disse samtaler fra Omegle - en jeg havde fornyligt. En rigtig fræk en af slagsen.

NB.: Det er på engelsk

Venlig hilsen,

Thousand Tears
Vedhæftede filer:
  Aubrey - 190715.png (496.8Kb)