Jeg er altid liderlig!

Jeg er altid liderlig!

Sine og mand

6 Jul 2015 på 23:13
Er min mand cuckold bare fordi jeg har mere behov for pik end han kan give mig?
Han må kneppe mig ligeså tit han vil han har bare ikke kræfterne til min brændene fisse.!
Når jeg tænker tilbage så tror jeg at det hele startede for en ca 5 år siden
Min elskede Per og jeg har været sammen siden jeg var 17 og jeg havde ikke prøvet meget inden vi mødtes.
Han er jo 22 år ældre end mig så det var en drøm at score sådan en lækker fyr og jeg havde rigeligt i ham
Per har altid elsket min krop og han lærte mig at selv elske den. I de første år var jeg meget genert og blufærdig men Per fik mig hele tiden til at gå mere og mere udfordrende klædt og få mig til at flirte med alt og alle. Vi har prøvet mange ting gennem årene feks har vi været meget i Tisvilde om sommeren og jeg skal altid være nøgen på stranden. I starten prøvede jeg at skjule mig altid ligge på maven osv, men med tiden blev jeg mere modig (og liderlig) og ligge nu altid på ryggen med lidt spredte ben og elsker at vise min fisse frem !
Nå, for ca 5 år siden var Per til julefrokost i sit firma og ud på aftenen efter hel del drikkevarer viste Per en af de unge sælgere ( Søren ) nogle ferie billeder han havde på sin telefon hvor jeg bla var topløs. Søren (som også var fuld) roste billederne og blev at spørge om Per ikke havde nogle endnu frækkere billeder af mig, og det havde han som han også viste Søren.
Nogle uger efter imens vi lå og bollede fortalte han mig om hændelsen. Jeg blev lidt sur på ham men alligevel blev jeg også tændt, og også lidt liderlig over at blive vist frem til en total fremmed. Jeg begyndte og spørge ind til hvordan Søren så ud, hvordan han var osv
En to-tre uger efter skulle Per og Søren have et arbejdsmøde hjemme hos os med efterfølgende middag og jeg var vildt spændt på at se Søren for første gang
Var i syv sind hvordan jeg skulle klæde mig, opføre mig osv. Besluttede at tage både undertøj samt alm bluse og nederdel på
Søren var virkelig lækker og på min alder og han havde lige fået tvillinger og var meget forsømt af konen havde han betroet Per. Under middagen åd Søren mig med øjnene og jeg blev mere og mere våd i fissen over det.
Da jeg var i køkkenet og lave dessert kom Per ud og spurgte hvad jeg syntes om Søren og jeg sagde som det var, at ham kunne jeg godt bolle, hvis jeg måtte?
Til min overraskelse sagde Per at det var ok faktisk ville det ophidse ham hvis vi gjorde!
Efter desserten skulle vi have kaffe og cognac og alle var godt fulde så da Per og Søren sad i sofaen tænkte jeg at nu skulle det være så jeg gik på toilettet, smed alt tøjet og gik tilbage i stuen helt nøgen ( havde glatbarberet fissen om morgen) satte mig midt imellem dem i sofaen og sagde at I har jeg allerede set mig uden tøj så her var jeg!
Så gik det stærkt vi elskede alle tre på kryds og tværs dog med mig i centrum og landede inde i vore store dobbeltseng hvor jeg fik pik et par gange mere l løbet af natten.
Om morgenen da jag var i bad kom Søren ud til mig og fik et sidste blowjob.
Efter den aften Var Per ret tændt og talte meget om det, det gjorde jeg ikke fordi jeg var hunderæd for sådan som jeg havde det.
Jeg var nemlig helt i min fisses vold den var helt vild og jeg måtte onanere flere gange om dagen imens jeg tænkte på de to frække pikke!
Pers var virkelig lækker men Sørens var fantastisk! Jeg tænkte hele tiden på den og hans lækre krop,
Det løste sig et par uger senere, Søren det fjols havde fortalt sin kone at han havde været utro og nu havde hun simpelthen smidt ham ud og han vidste ikke hvor han skulle bo.
Per havde foreslået at han kunne bo i vores datters værelse da hun var på efterskole så det gjorde han så.
Vi holdt alle tre masken de første to dage ingen talte om den vilde aften som vi havde for nogle uger siden. Hver aften gik Søren tidligt i seng og Per rørte mig ikke selv om at jeg prøvede alt muligt for at få pik, min fisse var ved at eksplodere hvilket Per godt vidste!
3 dag skete der intet under aftensmaden og Søren gik igen i seng kl 22 og efter et kvarter spurgte jeg Per hvad der foregik og han sagde bare at jeg skulle smutte ind til Søren i nat, 5 efter min havde jeg Sørens stive pik oppe i mig!!
Derefter sov jeg hos Søren i 14 dage og vi kneppede mindst to gange hver nat og min fisse ville bare have mere og mere
Efter det flyttede Søren hjem igen og nu kommer han fast hver tirsdag morgen ( jeg har fri hver tirsdag) på vej til job og knepper mig efter Per har kneppet mig først, dejlig ordning alle er glade
Jeg mener ikke at jeg ydmyget Per fordi jeg får noget fremmed pik, jeg elsker Per og jeg elsker ikke Søren men jeg elsker hans pik!
Kys fra Sine

hvorerjegsjov

6 Jul 2015 på 23:21
Rigtig fræk historie ^^

Zaksum

6 Jul 2015 på 23:40
en meget fræk historie

lowlaif

7 Jul 2015 på 05:07
*THUMBSUP*

Jeg har efter bedste evne oversat - min kone siger : ja ja ja det er sådan jeg godt kunne tænke mig det, en der kommer tit har en god pik og kan i timevis :-)

Fed fortælling - endnu en mand der har verdens smukkeste wife *KISSED* en hotwife...

Mrcoolcat

3 Jan 2016 på 21:44
Igen igen frækker historie
Sien du er og bliver den frækkeste kvinde jeg kælder ^^

Mrcoolcat