Mørk bull

Mørk bull

Brandmanden

6 Jul 2015 på 18:30
Jeg finder historier og filmklip hvor det er veludrustede tyre som knepper en anden mands kvinde godt og grundigt særlig frækt.
Er der andre som har det på samme måde? Hvad mener kvinderne. Tænder fantasien/tanken om at se, smage og mærke en stor og tyk mørk pik noget særligt?

lowlaif

7 Jul 2015 på 05:31
Min ex. kone er meget lysfølsom, hun kan ikke blive brun, hun har kornfarvet (måske ikke længere ;-) ) hår og lyseblå øjne - hendes bedste fantasi var at blive taget en hel weekend af 2-3 ultra veludrustede mørke afrikanske fyre. Bare jeg sagde "sort pik" var hun helt oppe at køre.

Min nuværende kone er lys i huden af en thailænder at være, men har jo denne lyse, guld agtige lød, mørkebrune øjne og et kulsort hår (når hun ikke farver det lysere) hun kender ikke nogen større lust killer end tanken om en mand der er mørkere i huden end hende. Hun elsker derimod tanken om at deltage (eneste kvinde) i et gangbang med en gruppe veludrustede unge hvide mænd.

Sukkerknald

7 Jul 2015 på 09:44
Personligt..? Nej - jeg er fuldkommen (eller næsten) ligeglad med størrelsen og farven, så længe han ved, hvordan han skal bruge sin pik, til at give mig nydelse. Når det så er sagt, så elsker jeg en tyk pik, så jeg virkelig føler, jeg bliver åbnet, når han trænger ind i mig. Men det er jo hurtigt overstået, så kvalifikationerne er klart det vigtigste.
Rent visuelt må jeg dog tilslutte mig. Det ser smukt ud, når en stor pik er på arbejde, men stadig gør farven ingen forskel. Og stadig er der forskel på pikke. Nogle er bare smukkere og mere appetitlige at se på.