cb6000s

cb6000s

Bitchboy

19 Jun 2015 på 19:13
hej alle.
jeg er ny på sitet her og er mest af nysgerrighed og fordi jeg tænder meget chastity.
jeg har købt en cb6000s og er glad for den. jeg vil dog lige høre om i har nogle ligende erfaringer med den.
jeg har haft den i ca 14 dages tid og har haft den på i op 2 døgn af gangen. på sidste dog med kortere pauser. jeg rodet lidt de forskellige ringe og afstandsstykker og jeg tror at jeg fundet den rette kombination. 2. største ring og 2. korteste afstandsstykker.
Min hud hæver dog meget op ved ventilationshullerne og det er sku ikke så fedt. det er specielt om morgenen efter en nats søvn. jeg kan se cb3000 er en anelse tykkere. men tror den vil blive for lang samt give en for "stor" bule i bukserne.

Admin

19 Jun 2015 på 19:56
Hej Bitchboy,
Den tror jeg lige at jeg snupper et svar på... jeg har trods alt lidt af hvert liggende på lager (Kink-Shop).

Helt personligt oplever jeg samme issue med hud gennem ventilationshullerne, jeg har dog fundet ud af at det ikke har den store betydning netop fordi at "tissemanden" trækker sig sammen og udvidder sig mange gange i løbet af dagen og natten.

Din krop vil med tiden tilvende sig mere og mere til at have kyskhedsbælte på, i starten der vågede jeg hver eneste nat med en morgen-boner og det gjorde ret avs men med tiden accepterede min krop at det faktisk ikke var muligt og så gik problemer væk af sig selv, så det kan også udelukkende være et spørgsmål om tid.

CB3000 er som du selv nævner lidt bredere men også lidt længere så det kan være en mulighed at skifte over til CB3000, men tror selv jeg ville vente og se tiden an og se om ikke det går med CB6000 Small. Jeg tror ikke at du vil opleve at CB3000 bliver en bule udenpå bukserne, bruger selv CB6000 som jo er længere end CB3000 og der oplever jeg det ikke som et problem.

Afsluttende vil jeg minde om at vi gennem Kink-Shop forhandler løsdele til CB serien, så du kan nøjes med kun at købe pikrøret og behøver derofr ikke at købe et helt nyt sæt, der kan være lidt penge at spare.

Lad høre hvis du har flere spørgsmål.

Bitchboy

21 Jun 2015 på 23:38
Hej admin

det var da beroligende at høre. huden er hævet godt op ved ventilationshullerne efter en nats søvnen. det fortager jeg stille og roligt som dagen kommer i gang.