Afklaret, biseksuel mand søges!

Afklaret, biseksuel mand søges!

Slettet medlem

14 Jun 2015 på 21:45

Jeg søger en biseksuel mand til leg, du skal kunne d. 16 juni om aftenen.
Du er gerne over 40 år, veltalende og seriøs. Og ikke mindst seksuelt afklaret, velplejet og veludrustet, med en gerne både lang OG tyk pik. Til leg på kryds og tværs, mén gerne med fokus på at han skal lærer at give dig oralsex.
Han lever naturligvis op til overstående, pånær de 40 år. Send en PB, hvis det er dig.
Redigeret af Slettet medlem 14 Jun 2015 på 21:55

caines

11 Sep 2015 på 14:39
Hej Nabo

Så naturligvis denne her alt for sent. Men jeg hører gerne fra dig hvis du en anden gang har brug for en biseksuel fyr på den anden side af de 40 :-)

Jeg har et par gange suttet pik på en fyr og er blevet taget bagi af samme. Finder det fantastisk............ved godt det var det omvendte du skulle bruge.

Men faktisk synes jeg også du er fantastisk at se på så måske - hvem ved om du har lyst til at høre mere.

Kh Jens

Slettet medlem

28 Jan 2016 på 21:36
Citat (Nabodatteren * Jun 14, 2015 21:45)

Jeg søger en biseksuel mand til leg, du skal kunne d. 16 juni om aftenen.

Du er gerne over 40 år, veltalende og seriøs. Og ikke mindst seksuelt afklaret, velplejet og veludrustet, med en gerne både lang OG tyk pik. Til leg på kryds og tværs, mén gerne med fokus på at han skal lærer at give dig oralsex.

Han lever naturligvis op til overstående, pånær de 40 år. Send en PB, hvis det er dig.

Hov ....*BRAVO* fandt du det ..?

Slettet medlem

29 Jan 2016 på 10:40
Næh, selvfølgelig ikke. :-D

Hotwife Nordfyn

30 Jan 2016 på 01:24
jamen prøv igen, det sker der intet ved *SS*

Slettet medlem

30 Jan 2016 på 22:24
Det er ikke længere aktuelt.