Knep min 19 årig kæreste i weekenden!

Knep min 19 årig kæreste i weekenden!

Slettet medlem

14 Jun 2015 på 21:47
Kan ikke lige lade være at blande mig, syntes at jeres diskusion er upassendene og er lidt ødelæggene for en god stæmning... Jer som søger sådan en skal jo tænke på at I vil jo få et forkert indtryk af siden hvis I slet ikke fik nogle bud! Så ville det også være galt... jeg har ikke den str. Og er glad for det! Har heller ikke skrevet noget til Jer, på trods af at hun ser da dejlig ud og hun skal da bare tage alle bajlernes breve ind og tage det som komplimenter, når hun gør det er det sikkert også nemmere at svarre dem pænt tilbage, de mænd er jo også mennesker og skal behandles ordentligt, ved godt at det kan værw svært ved nr 50 som skriver jeg vil gerne kneppe dig, men så sorter i brevene og svar kun dem som i kan se har brugt noget tid på at skrive brevet..og så ha et standart svar til de andre!

Slettet medlem

14 Jun 2015 på 22:02
Hvis her kun er plads til rygklappere og enighed, så bliver her meget hurtigt helt enormt kedeligt. - Det virker dog Gudskelov ikke som om at det er tilfældet.

Der er intet i vejen med en diskussion, så længe tonen stadig er fornuftig og det synes jeg virkelig at den er. Mén, det er naturligvis ikke mig der er Admin herinde. ;-)
Redigeret af Slettet medlem 15 Jun 2015 på 07:58

Admin

15 Jun 2015 på 05:48
Debatter er ALTID åben for en god diskussion, så længe tone lejet holdes på et fornuftigt niveau, hvilket jeg synes den plejer at være.

Rundt om på siden er der knapper der hedder "Rapporter" de kan bruges hvis medlemmer spammer, taler "grimt" eller på anden måde misbruger sidens funktoner. Hvis et indlæg eller ligende bliver rapporteret tager vi stilling til hvad der skal ske med det pågældende indlæg og medlem.

Søgerstort

15 Jun 2015 på 11:19
Der er ikke så meget at diskutere og egentlig heller ikke det profilen er oprettet for..
Vi søger en med en stor tyk pik, ikke nødvendigvis lang, tyk, som ér nævnt, så det er spild af tid at skrive hvis du/i sidder med en lang pik, men ikke har den tykkelse vi søger og ja, vi søger en tyk en og det er 5-6+ diameter (hvis det er muligt)

Slettet medlem

22 Jul 2015 på 14:17
Det er sikkert muligt at finde en mand med en pik, der er fem-seks centimeter i diameter. Seks centimeter i diameter er sådan ca. på tykkelse med en normal sodavandsdåse eller 18 cm rundt.

Det lyder umiddelbart temmelig stort, men ikke noget en kvinde med lidt træning ikke vil kunne klare. Ved fra personlig erfaring, at med den rette opvarmning og så videre, så kan jeg tage imod en champagneflaske med bunden først. Det er ikke noget, der påvirker hvor stram man ellers er, det har i langt højere grad at gøre med knibeøvelser og så videre.

Held og lykke med det (og god fornøjelse! Haha)