Knep min 19 årig kæreste i weekenden!

Knep min 19 årig kæreste i weekenden!

Søgerstort

10 Jun 2015 på 18:57
Hey derude!
Da jeg (fyren) smutter til Lee Mans imorgen og først er hjemme igen mandag, så vil jeg gerne høre om der er en med en stor tyk pik (negerpik størrelse, ikke hvide på 20cm lange, det skal være en fed pik!!!) så må i meget gerne henvende jer :-)
God aften
Vedhæftede filer:
  image.jpg (117.81Kb)

Admin

10 Jun 2015 på 19:49
Hej Søger Stort,
Først af alt god tur til Lee Mans og held og lykke med at finde en tyr der har noget mellem benene.
Med det sagt - sidste gang I lavet et ligende indlæg var der en hel del der svarede tilbage til jer uden at I overhoved gav et svar tilbage til dem, det er ret dårlig stil.
Hvis det er fordi I ønsker at de skal kontakte jer via brev her på siden så skriv det lige i indlægget så folk ikke sidder og skriver forgæves.

Sorry for det sure opstød og som sagt rigtig god tur.

Søgerstort

10 Jun 2015 på 20:04
Hey admin.
Pga det "manglende" svar, var pga at det fremgik tydeligt hvad vi søgte, en "gozilla" og ingen af dem der skrev, var i nærheden at det.
Allerede på dette opslag har en gut med almindelig str. Pik skrevet og det er jo ikke fordi vores opslag ikke er til at forstå.
Og tak, bliver for fedt at komme afsted med drengene ;-)

Sæd-donoren

11 Jun 2015 på 14:49
Jeg vil gerne hvis i ikke finder det i søger, og kan gå lidt ned i størrelse, jeg har tid det meste af weekenden.

Slettet medlem

11 Jun 2015 på 16:43
Jeg står gerne klar.. Smid en besked hvis jeg kan friste.. ;-)

Zaksum

11 Jun 2015 på 20:04
er også klart ;-)

Brandmanden

11 Jun 2015 på 20:27
Håber at I finder en god tyr...ville være frækt at se et billede af det ☺️

Pisse uartig

12 Jun 2015 på 20:25
Hey

Jeg tilbyder gerne mit frække selskab og tykke pik. Hun ser ud til at ville nyde den..
Jeg har både tid og lyst i weekenden og sender gerne stemningsbilleder..
Jeg er seriøs og holder altid aftale.

Go weekend, håber den bliver fræk..

C
Vedhæftede filer:
  image.jpg (38.53Kb)

Slettet medlem

13 Jun 2015 på 18:31
tro ikke helt på der ikke var emner der var store nok sidste gang med mindre hun skal have en heste pik strøelse da en af dem havde en pik på næste 25 cm. lang og tyk som en voksen mands arm så det må dæleme være en mega mega mega pik i er på jagt efter og tro ikke den findes i meneskefrom for så vil den pågældende mand jo besvime af blodmangle så tro det er mere fantasi end virkelighed i er på jagt efter men hel og lykke til jer og stakles kvinde den dag hun har født børn kommer hun jo ikke til at kunne mærke alm. pikke mere ;-)

Slettet medlem

13 Jun 2015 på 22:22
Det var dog et usympatisk svar, pepsimax!

Skeden trækker sig Gudskelov sammen igen, om det så er et barn, en pik eller en hånd. Vi er bare nogle der godt kan lide at det er abnormt stort. Det behøver man ikke have en slap fisse for at nyde, eller ikke at kunne nyde en almindelig størrelse pik. Dét er en fetish, som så mange andre ting!
Redigeret af Slettet medlem 13 Jun 2015 på 23:56

Slettet medlem

13 Jun 2015 på 23:08
Måske man også engang imellem skal være realistisk i sine øneker. Selv os med en stor pik holder os fra at tilbyde sig. Hilen 21 x 6 cm.

Men respekt for hendes ønsker. Dem må man gerne have

Slettet medlem

13 Jun 2015 på 23:44
Om så deres ønske var lige så usandsynligt som at møde en enhjørning, så er de i deres gode ret til at ønske sig lige præcis hvad de vil! Uden at der skal kommenteres på dét med tåbeligheder.

Føler I jer bare forsmået, over ikke at blive valgt til? Børst sandt af jeres knæ og kom videre. :-)

Admin

14 Jun 2015 på 11:22
Nabodatteren> LOL

Med det sagt virker det nu til at "søgerstort" virkelig søger noget meget stort - og tror det kan blive en udfordring for dem, men naturligvis håber også jeg det bedste for dem.

Slettet medlem

14 Jun 2015 på 12:02
nabodatter nu var det jo så ikke lige mig selv der søgte hos dem men en god bekendt måske du synes det er usympatisk men jeg mener nu også man skylde de mænd et ordelig svar eller søge mere direkte men nok om det vi vil nok aldrig søge hos dem men smag og behag er forskelige men det var nu ment mere som en understøtles til Admin har skrevet om lidt sur opstød man bør nok spisfiksere sinde så særlige ønsker lidt bedre frem for at skuffe de enlig mænd tro / ved at mange single mænd aldrig for svar på deres henvendelser da jeg føler det her er og forsat skal være et sted vi alle er seriøse sammen om at få det til at køre er det da det mindst at sende et brev man kan jo evt. lave et stander afslag hvis man syne det er for kedelig at skrive et lille brev til hver enkel person

lowlaif

14 Jun 2015 på 14:29
25 cm og tyk som en underarm - han ville klart være velkommen her, hvis han altså ikke er for gammel ;-)

Det er jo ikke nødvendigvis KUN størrelse. Jeg giver nabodatteren ret at vi kan jo søge hvad vi ønsker, og det bør da ikke give anledning til sure miner, jeg ved fra mig selv at jeg er ikke god til at holde den meget pædagogiske tone, når jeg for 3-4 gang tydeligvis kan se at vedkommende IKKE har læst profilteksten - så bliver jeg nok også lidt sarkastisk, det kan den ene person jo ikke vide at der allerede ligger lidt irritation bag.

Men det sagt vil jeg da sige at jeg svarer altid, omend ikke altid super høfligt.

Og så tilbage til størrelsen igen, min kone er besat af store pikke, det KAN ikke blive stort nok, og så er det naturligvis en udfordring for hende at finde den "rette" - heldigvis har hun så legekammerater ind imellem de virkeligt store... Hvis min kone kun kunne acceptere mænd der levede op til hendes fantasi - ville hun stadig være jomfru.