forskel på man og kvinde

forskel på man og kvinde

kiggerbareligenu

7 Jun 2015 på 18:03
Jeg er tit inde på andre sex siden og debat.
Og taler med både mænd og kvinder .
Og når jeg så siger at min kone godt må have sex med andre.
Så siger 90 % af mændene at vis de måtte det så ville de da gøre det.
Mens ca 80 % af kvinder ikke vil ha sex med andre mænd.
Men hvordan kan det være der er så stor forskel på mænd og
Kvinder. Det kan jo ikke være fordi kvinder ikke
Vil ha sex vis de har følelser for den de har sex med.
For kvinder er jo lige så utro som mænd.
Så kan det være fordi at det ikke er spændende vis de har lov til det
Vedhæftede filer:
  image.jpg (29.98Kb)

Slettet medlem

7 Jun 2015 på 18:38
For mange kvinder er det ihvt. at der skal være mere end bare sex. Kemi/tiltrækning skal også være der.

For at sige det meget groft skal rigtigt mange mænd bare bruge et hul at onnanere i.

Men der findes også mænd der vil have mere end bare sexen. Og der findes bestemt også kvinder der blot vil have en villig pik. Dem er der blot ikke helt så mange af.

cucknbull

9 Jun 2015 på 13:06
50% af gifte kvinder er deres mand utro.. jeg har giftet mig med den anden halvdel *suk* ;-)

gus100

9 Jun 2015 på 16:18
Det er fordi at sex for mange kvinder handler om tryghed og begær og at sex bliver beder og beder for kvinder jo længer de har kendt manden. For at give sig hen til en mand er det vigtig at hun føler sig tryg og begæret for så åbner kvinden op og er modtagelig for næsten alt vi mænd tilbyder dem.
Hun vil så være klar til at gøre som du ønsker med hensyn til at være sammen med andre mænd.
Giver du ikke din kvinde tryghed og begær vil hun være i farezonen for at blive svær og træls at leve med.

Sukkerknald

9 Jun 2015 på 16:32
Hmm... Jeg må igen erkende, at jeg ikke er kvinde. I hvert fald ikke en rigtig kvinde. :-*

kiggerbareligenu

10 Jun 2015 på 11:12
Citat (Sukkerknald * Jun 9, 2015 16:32)

Hmm... Jeg må igen erkende, at jeg ikke er kvinde. I hvert fald ikke en rigtig kvinde. :-*

hvorfor er du ikke det ???

Sukkerknald

10 Jun 2015 på 13:47
Citat (kiggerbareligenu * Jun 10, 2015 11:12)

hvorfor er du ikke det ???

Det var vist bare et fejlslagent forsøg på at sige, at jeg slet ikke kan genkende mig selv i gus100´s beskrivelse af, hvordan en kvinde skal behandles og i givet fald vil reagere. Såmænd.. :-)