Så fik jeg frække billeder og film idag af hotwife

Så fik jeg frække billeder og film idag af hotwife

Hmpi

30 Maj 2015 på 19:34
:-P
Citat (wannasub * May 29, 2015 14:48)

*INLOVE*

Hmpi

30 Maj 2015 på 19:37
Citat (pepsimax * May 29, 2015 15:37)

Det lyder dejlig hun er med på den side af legen og hvor må du da nyde du nu har andre til at kneppe din kone frem over tænk på al det du nu kan gå og lave mens din kone får rigtig pik og ikke kun hanrej tissemand men dejlig at høre i begge nyder den from for leg held og lykke til jer begge to. *KISSED*

Jeg nyder det også rigtig meget. Jeg håber det bliver en rigtig lang og varm sommer for hende. Så kommer der masser af muligheder for at hun kan lege udenfor :-)

Hmpi

30 Maj 2015 på 19:38
Citat (Michael * May 30, 2015 8:23)

Tillykke med det.
Det er jo et stort skridt som i har taget, og det er jo godt at høre at det har været en succes for jer begge (nok endda jer alle 3).

Hils hende og sig tak for billedet, dem må hun gerne bede dig om at ligge flere op af i fremtiden.

Og så held og lykke med alle fremtidige frække oplevelser

Hej Michael

jo tak det skal jeg gøre :-)

Hmpi

30 Maj 2015 på 19:38
Citat (Slavesøgerdominans * May 30, 2015 10:04)

Kæmpe tillykke :-) stort skridt... En glad på jeres vegne.

Tak tak :-)

Hmpi

30 Maj 2015 på 19:45
Citat (Hotwife med mand * May 30, 2015 17:23)

Kære Hmpi,

For pokker det lyder bare godt .. man bliver helt midsundelig :-)
og fedt I skriver om Jeres oplevelser ...
kan lige forestille mig den dejlige pirrende fornemmelse og sug i maven ved at åbne den mail :-)
og sikke nogen frække billeder I har postet efterfølgende .. thumbs up :-)

Jeg vil sige at min hjerne HAR prøvet at kører mere stabilt end den gør de her dage.. Usikkerheden lurer altid lige rundt om hjørnet nu, og det noget man liiiige skal vende sig til :-P

Som jeg sagde til HW efter jeg havde fået billederne, så var jeg rent faktisk nervøs for at få lov til at være sammen med hende igen :-)
Det er jo et game for os men stadig med rammer..
Men derfor er det fandens svært at man måske ikke slår til lige så meget fordi man har været sammen i 20 år som en vild fremmed mand med fokus på kun en ting. At kneppe hjernen ud på hende ...

Hmpi

30 Maj 2015 på 19:49
Citat (Admin * May 30, 2015 11:54)

Kære Hmpi,
Et stort kæmpe tillykke til jer begge to - I har fået overskredet en grænse (eller flere...) som jeg ved I begge har set frem til over en længere periode.

Ud fra det du skriver - og de ganske fantastiske billeder du har delt - eller har fået lov at dele virker det også til at oplevelsen har været en success for jer begge.

Jeg håber meget at I også fremover vil dele jeres både gode og mindre gode oplevelser med os andre her på Cuckolds.dk.

Et kæmpe THUMPS op for indlægget og de vedlagte billeder. Hils hotwifen og sig tillykke.

Hej Admin

Vi skal nok gøre vores til at dele vores oplevelser med jer på Cuckolds.dk

Vi nyder forummet og at vores "skæve" fantasier kan få lov til at blomster og tage form som vi aldrig havde kunne turde håbe på.

Knus fra os

langfyr90

30 Maj 2015 på 20:04
ser sku godt ud ville gerne være i hans sted :D

Slettet medlem

30 Maj 2015 på 21:22
WOW! Tillykke og virkelig, virkelig frække billeder og klip :-) Lækker inspiration til os lige på nippet til (forhåbentlig) samme oplevelse.

Slettet medlem

30 Maj 2015 på 22:00
Super frække billeder og film...tak for dem...og dejligt for jer at i har taget springet

lowlaif

31 Maj 2015 på 09:39
Citat (Hmpi * May 29, 2015 14:15)

Jeg spørg om jeg må ligge lidt billeder op så i kan se dem men skal først have lov selvf.

Lidt update fra en tydelig mærket men positiv mærket cuckold..

Hvile puls ?!!! Hvad er det lige nu ? Intet under 160 slag i minuttet hvertfald

YAY!!! jeg kender hver en følelse, min kone er uden sammenligning den smukkeste kvinde i verden - med en anden mands pik inden for armslængde - og jeg ville uendeligt gerne uploade billeder i tonsvis for hun er så smuk og hele verden skal vide det :-)

Jeg kender det kun alt for godt at hjertet hamre og tankerne flyver - gjorde hun det ??? WOW hun gjorde det, hun G J O R D E det !!! Og hvor er hun dog smuk, og hvor er jeg forelsket...

Jeg har 21 års lykkeligt ægteskab der beviser at den her form kan give et dybt, kærligt (og ærligt) ægteskab, som i det store og hele er et ubrydeligt bånd.

Med min nuværende kone har jeg erfaringen at når HENDES tvivl er slut, når hun "tror" på projektet, ideen, og tændes af den og de oplevelser hun får, så knyttes båndet mellem hende og jeg så meget stærkere.

Tillykke med jeres nye indbyrdes roller, det kan tage måneder at komme ned fra "the high" :-)

Hotwife med mand

31 Maj 2015 på 09:59
Hmpi,

for pokker en fræk hotwife ..... FEDT for dig og jer.
to skønne videoer .. der tydeligt viser at hun er begejstret for fremmed pik .... så bliver det ikke bedre :-)

Slettet medlem

17 Jun 2015 på 18:03
Kan det passe, at videoerne ikke kan ses længere? :-(

svesketøs og Lektor Blomme

17 Jun 2015 på 21:47
# aarhus_88

Ja det passer vist desværre.

Så det bliver lidt spændende om tråden også slutter her, da der så ikke længere er det ekstra pift til debatten. :-)

Hmpi

18 Jun 2015 på 07:06
Jeg har ikke nedlagt videoerne men har haft et link via dropbox som nok er tidstemt. Er ikke så meget inde i det.
Nu arbejder vi begge en del desværre og med to børn kan det være vært at finde overskuet til at lave noget nyt hele tiden

Slettet medlem

18 Jun 2015 på 13:05
Ah, ok. Men jeg tror ikke, at nogen ville protestere, hvis i smed et link op igen ;-)