Så fik jeg frække billeder og film idag af hotwife

Så fik jeg frække billeder og film idag af hotwife

Slettet medlem

29 Maj 2015 på 14:15
Så blev linien trukket op idag. Efter at have hemmeligholdt et frækt besøg hos Bull blev film og billeder sendt idag via mail mens jeg var jo job.
Og lad mig bare sige en ting. Der gav et sug i maven og hovedet. Tankerne om de havde mødtes og leget og kælet er al for vild og ubeskrivelig. Tiden efter jeg har fået dem har aldrig varet længere. Alt går i slowmotion og hun har fået et fyldt kondom med som hun har leget med og taget billeder af mens hun fyldte hendes skede op med det.
At gå fra og være lettere afvisende til at starte med til nu at føre det ud i livet er FANDME frækt.
Hun har sagt hun vil ham alene fremover også og gerne foran mig. Så nu bolden trillet over til mig igen og min opgave om at bevise jeg er hende værd er så små skudt i gang. Jeg må ned på alle knæ og være manden der opvarter hende når hun føler det jeg giver også kan opfyldes andre steder og endda bedre efter 20 år sammen ;-)
At være så meget ovenpå i hverdagen og kunne styre slaget gang som man selv vil og så blive frataget det der egentlig betyder mest for en er en sindsyg følelse. Billederne og hendes stønnen på filmen er blevet brændt ind på nethinden og tanken om hvad hun NU kan finde på bulder afsted....
Jeg spørg om jeg må ligge lidt billeder op så i kan se dem men skal først have lov selvf.
Lidt update fra en tydelig mærket men positiv mærket cuckold..
Hvile puls ?!!! Hvad er det lige nu ? Intet under 160 slag i minuttet hvertfald

Slettet medlem

29 Maj 2015 på 14:17
Det her skulle jeg dele bad hun mig om !!!
Vedhæftede filer:
  image.jpg (83.06Kb)

grisen

29 Maj 2015 på 14:35
;D

Slettet medlem

29 Maj 2015 på 14:48
*INLOVE*

Hotwife Roskilde

29 Maj 2015 på 14:55
Frække pige *THUMBSUP*

Slettet medlem

29 Maj 2015 på 15:37
Det lyder dejlig hun er med på den side af legen og hvor må du da nyde du nu har andre til at kneppe din kone frem over tænk på al det du nu kan gå og lave mens din kone får rigtig pik og ikke kun hanrej tissemand men dejlig at høre i begge nyder den from for leg held og lykke til jer begge to. *KISSED*

Slettet medlem

29 Maj 2015 på 17:48
dejligt for Jer! Håber at høre mere og evt. Se lidt film eller billeder.
og det kunne være frækt at høre hendes version og hvad hun tænker om det nu hvor hun har taget springet.

Michael

30 Maj 2015 på 08:23
Tillykke med det.
Det er jo et stort skridt som i har taget, og det er jo godt at høre at det har været en succes for jer begge (nok endda jer alle 3).

Hils hende og sig tak for billedet, dem må hun gerne bede dig om at ligge flere op af i fremtiden.

Og så held og lykke med alle fremtidige frække oplevelser

Slavesøgerdominans

30 Maj 2015 på 10:04
Kæmpe tillykke :-) stort skridt... En glad på jeres vegne.

Admin

30 Maj 2015 på 11:54
Kære Hmpi,
Et stort kæmpe tillykke til jer begge to - I har fået overskredet en grænse (eller flere...) som jeg ved I begge har set frem til over en længere periode.

Ud fra det du skriver - og de ganske fantastiske billeder du har delt - eller har fået lov at dele virker det også til at oplevelsen har været en success for jer begge.

Jeg håber meget at I også fremover vil dele jeres både gode og mindre gode oplevelser med os andre her på Cuckolds.dk.

Et kæmpe THUMPS op for indlægget og de vedlagte billeder. Hils hotwifen og sig tillykke.

Hotwife med mand

30 Maj 2015 på 17:23
Kære Hmpi,

For pokker det lyder bare godt .. man bliver helt midsundelig :-)
og fedt I skriver om Jeres oplevelser ...
kan lige forestille mig den dejlige pirrende fornemmelse og sug i maven ved at åbne den mail :-)
og sikke nogen frække billeder I har postet efterfølgende .. thumbs up :-)

Slettet medlem

30 Maj 2015 på 17:38
Hotwife er sin mand utro

Jeg satser på det her virker men det er første video jeg prøver at linke til.
Redigeret af Slettet medlem 30 Maj 2015 på 17:45

Slettet medlem

30 Maj 2015 på 17:41
Hotwife ridder 20 cm uden af tænke på sin mand derhjemme

Slettet medlem

30 Maj 2015 på 17:54
tak super lækker at se en rigtig hotwife der for pik af hendes tyr så håber jeres hanrej nyder dette film klip lige så meget som min hanrej har nydt at se det håber på sigt der vil komme meget mere af den slags både fra jer men også vi andre får lagt ud knus og kram til jer alle tre. *KISSED*

Slettet medlem

30 Maj 2015 på 19:34
*YAHOO*
Citat (grisen * May 29, 2015 14:35)

;D