Uforpligtende sammenkomster

Uforpligtende sammenkomster

Littlecuck

18 Jun 2015 på 19:38
jeg vil også meget gerne deltage i sådanne arrangementer, men hvordan kommer man i gang med det som ny?

trimminu

22 Jun 2015 på 13:13
Jeg er også klart med på at deltage i sådanne arrangementer.

hvorerjegsjov

25 Jun 2015 på 09:10
Jeg er også klar.
Det lyder som om der er rimelig godt grundlag for arrangementer, iht. den her tråd

QoS

18 Sep 2015 på 11:39
Hej, jeg/vi vil meget gerne deltage. lyder som et fantastiskt arrangement

Slettet medlem

18 Sep 2015 på 14:27
Citat (username * May 21, 2015 20:09)

Vi er her selvfølgelig primært for at finde nye sexpartnere til Pusser – vi foretrækker dog at have mødt nye mænd uforpligtende før sex – for lige at tjekke om vi er på bølgelængde. Men hvis vi skulle mødes enkeltvis med alle som vi tror kunne have vores interesse og alle dem som gerne vil møde os (eller i hvert fald Pusser) – så ville det meste af vores fritid jo gå med det…

Vi har derfor i en del år været med til at arrangere uforpligtende sammenkomster på andre sexdatingsider, hvor primært par og mænd har mulighed for at møde hinanden IRL.

Vi håber at vi på et tidpunkt kan få nok opbakning fra medlemmerne her på siden til at gøre det samme. Her har vi jo, til forskel fra andre sexdatingsider – den samme interesse!

Hvad siger I?

/Pusser6

Er også meget interesseret. Det er en fantastisk ide. Forfølger den også selv og hjælper gerne til ;-)

Slettet medlem

19 Sep 2015 på 10:20
Det lyder super frækt og som en rigtig god ide. Vi bakker bestemt også op omkring det...*INLOVE*

Admin

19 Sep 2015 på 11:10
Miss og jeg er også meget interesseret i at deltage men det kræver lidt at der er en eller flere der vil være torvholder på projektet... nogen friske?

Slettet medlem

19 Sep 2015 på 13:57
det lyder lige som noget for mig også :-)

Bull72

19 Sep 2015 på 19:36
Citat (Admin * Sep 19, 2015 11:10)

Miss og jeg er også meget interesseret i at deltage men det kræver lidt at der er en eller flere der vil være torvholder på projektet... nogen friske?

Jada. Men tænker vi er nød til at holde et på hver side af broen, hvis det rigtig skal give mening.
Vil godt finde et egnet sted i Jylland/Fyn området.
Send en besked hvis der er nogen der vil hjælpe med det praktiske.

Littlecuck

19 Sep 2015 på 22:12
vil cuck mænd også være velkomne til sådanne arrangementer?

Defrækkeøstjyder

20 Sep 2015 på 17:39
Vi kunne også være med på et arrangement i det jydske.

Bull72

20 Sep 2015 på 19:40
Citat (Defrækkeøstjyder * Sep 20, 2015 17:39)

Vi kunne også være med på et arrangement i det jydske.

;-) Jamen så er der jo ved at være grobund for at lave et arrangement. Er sgu lidt kedeligt hvis der slet ikke er nogle par der melder sig.
Jeg går i gang med at finde et egnet sted

Slettet medlem

20 Sep 2015 på 23:44
Vi er også med på et sted vest for Storebælt *YES*

QoS

21 Sep 2015 på 20:21
Mon der er stemning for at mødes på sjælland. skal det være i klub eller på en cafe/bar? vil gerne være med til at arrangere

MissMira

21 Sep 2015 på 21:08
Qos > det burde da være muligt også at mødes på Sjælland. Her er hvertfald mange medlemmer som kommer fra øen.
Jeg vil også gerne være med til at arrangere et møde. Skal vi evt. Være tovholdere på projektet?