ydmygelse

ydmygelse

Slettet medlem

21 Maj 2015 på 01:04
søger ideer til at ydmyge min hanrej både om hvad jeg kan og hvad mine Bull kan gøre for at ydmyge ham helt både fysik og psykisk med verbal tale samt med direkte smerte f.eks opbinding af pik og nosser men også mange andre ideer der må gerne være smerte i få dage men bestemt også i flere dage måske uger håber nogle af jer kender til muligheder kys kys og kram fra den liderlig hotwife.

Admin

21 Maj 2015 på 19:59
Hej pepsimax.
Well - en af de ydmygelser jeg var udsat for...

Havde været i total kyskhed i over en måned og var MEGET trængende efterhånden. Efter et par timers teasing med smerte, leg og det hele blev jeg først ind i stuen.
MissMira havde fastgjort en "fleshlight" (gummifisse) mellem to af madrasserne hvorefter jeg fik lov at kneppe sofaen til jeg kom i gummifissen.
Det var ekstremt ydmygende, men efter så lang tid uden orgasme så var der ikke meget betænkningstid før jeg lå der.

Slettet medlem

21 Maj 2015 på 21:50
Citat (Admin * May 21, 2015 19:59)

Hej pepsimax.
Well - en af de ydmygelser jeg var udsat for...

Havde været i total kyskhed i over en måned og var MEGET trængende efterhånden. Efter et par timers teasing med smerte, leg og det hele blev jeg først ind i stuen.
MissMira havde fastgjort en "fleshlight" (gummifisse) mellem to af madrasserne hvorefter jeg fik lov at kneppe sofaen til jeg kom i gummifissen.
Det var ekstremt ydmygende, men efter så lang tid uden orgasme så var der ikke meget betænkningstid før jeg lå der.

mange tak lyder som en super god ide er det billede i har på jeres profil hvor kondomet hænger ud af gummifissen hvad fik din hotwife så imens du måtte kneppe en gummifisse en ide kunne jo være hun lå ved siden af med et par af hendes tyrepikke og blev kneppek af dem mens hun kunne klemme hårdt om din nosser nogle gange deet synes jeg var meget rimelig vi har ret til når vi skal tvinges til at søge efteer noget ordelig pik jeg har ondt af din Hotwife den stakels kvinde skammer du dig ikke du ikke er mand nok *GG* *KISSING*

Slettet medlem

21 Maj 2015 på 21:54
Hvor ville jeg gerne havde været der og set du skulle ligge der og kneppe en gummi fisse måske vi andre derefter kunne have lyst til at kneppe for tro min fisse ville koge godt af at se dig som gummitarzan *THUMBSUP*

Admin

22 Maj 2015 på 06:25
Desværre havde Miss ikke besøg den aften... så hendes tilfredsstillelse bestod i at hun havde fået en ordentlig omgang med tungen og hendes favorit dildo, en stor sort oppustelig dildo, en af de størrelser der knap nok kan komme ind i munden.
Men efter hun havde anbragt mig på sofaen og stået og hånet mig med hvor latterligt det så ud og hvor heldigt det var at jeg havde fundet en fisse som jeg ikke efterlod i skuffet tilstand satte hun sig og skrev sammen med hendes Bulll...
Skal i øvrigt nævnes at som ekstra press havde jeg fået 5 minutter og var jeg ikke kommet inden æggeuret ringet var det tilbage i kyskhed med uforrettet sag.

Slettet medlem

22 Maj 2015 på 13:04
Hej din usel hanrej hvor må du da være lykkelig at få hele 5 minutter var meget min hanrej havde nok kun fået 2 måske 3 hvis han havde været rigtig god ved mig inden han fik lov at spille pik / kneppe en gummifisse og jeg håber du først fik lov at tømme dit kondom i din mund når mælk var blevet kold så smager det jo bedre for en hanrej ja en hanrej har jo detsvære igen sperm kun mælk i jeres små tissemænd og ja en hanrej har heller ingen pik og ja du fik jo masser af tid til at komme så du var da slet ikke undre pres du er åbenbart lige som min hanrej i tro alt er under pres men hele 5 minutter kunne du da nå at komme et par gange I kan jo ikke holde til at kneppe os hotwife inde jeres tissemænd kommer så det er jo jeres egen skyld vi er nød til at være hotwife jeg synes det kunne havde været fræft hvis man måtte havde læst hvad de havde skrevet sammen om mens du lå der og fik din livs bedst mælke udløsning i din gummifisse jeg kan godt forstå din kone ikke vil have så ynkelig en tisse mand op i hende når nu der findes dejlig fede pikke rundt omkring.

Slettet medlem

22 Maj 2015 på 16:33
Uha admin havde min kone bare en brøkdel af den fantasi. Bortset fra det med kyskhed i md. Så lyder det sgu frækt at blive ydmyget på den måde

DominantB

28 Maj 2015 på 14:07
Ydmygelse er lige mig *THUMBSUP*:-D

Er der noget bestemt tøj den lille tænder på? Undertøj, hæle, handsker, lak, læder etc. Tving ham til at købe det til dig og få ham til at hjælpe dig med at klæde dig lækkert på i det, mens du understreger at det er Bull der får glæde af det. Eller nægt ham at se dig i det – kun Bull må se dig i hanrejens lille gave. Få ham til at barbere dine ben og lægge neglelak på dig som klargøring til bull. Eller giv bull lov til noget som hanrej ikke må – ”du får aldrig mere blowjobs, fra nu af vil jeg kun have X i munden” eller lignende. Læg ham latterligt tideligt i seng når bull kommer. ”Nu skal du puttes så de voksne kan lege”. Fjollede kostumer – laklederhosen og nystrøget lyserød skjorte og så sende ham ud og åbne for bull. Ring til ham mens du får pik og mind ham stakåndet og klynkende om de huslige pligter han skal nå inden du kommer hjem. Hold ham i kyskhed lige så længe som admin. Sig at nu er det tid – giv ham to kondomer på, stik ham et par spisepinde og sig at det er alt han må røre med og giv ham fem minutter. Kan han ikke er han ikke liderlig nok. Bull har et par tøsede trusser med som gave til hanrej, som skal tage dem på mens I hånleende ser til. Få bull til at piske hanrejs lille diller slap, hvis den er så fjollet at stå mens bull er i huset. Bind ham på gulvet og giv ham chiliolie på pik og nosser, så han kan ligge og vride sig mens du og bull hygger jer i sengen.

Og jeg kunne blive ved
:-P

Slettet medlem

28 Maj 2015 på 15:15
Citat (pepsimax * May 21, 2015 1:04)

søger ideer til at ydmyge min hanrej både om hvad jeg kan og hvad mine Bull kan gøre for at ydmyge ham helt både fysik og psykisk med verbal tale samt med direkte smerte f.eks opbinding af pik og nosser men også mange andre ideer der må gerne være smerte i få dage men bestemt også i flere dage måske uger håber nogle af jer kender til muligheder kys kys og kram fra den liderlig hotwife.

Min sissy/hanrej skal altid gå i dametrusser og helst lyserøde med flæser. Det giver hotwifen magten. Kan udvides med en passende BH og gerne så stram at sissyen/hanrejen hele tiden kan mærke den. En udvidelse med hofteholder og nylonstrømper gør det fuldendt. Et par højhælede sko giver indskrænket bevægelses frihed til sissyen. Ja dameundertøj er meget virkningsfuldt for ydmygelsen ag min sissy/hanrej.
Når sissyen er ude alle kan sissyen jo ikke bare stille sig op på herretoilettet uden at andre kan se den ynkelige påklædning. Både hofteholderen og BH kan i sommertiden anes under sissyens almindelige tøj og er en stadig påmindelse om sissyens status
Hilsen LadyM

Slettet medlem

28 Maj 2015 på 16:41
Hej DominantB det lyder da som om du har rigtig mange gode bud og jeg har sagt til hanrej næste gang han skal ud og handle ind skal han huske at købe stærk chili med hjem tro sku han kommer til at skrige rimelig højt men så kan han da sættes ud i have i vores hunde kæde der kan jeg låse ham fast til så kan han selv vælge hvem der skal kunne se ham ente er det 4 nabo familie eller også kan forbipasserede se ham han kan på ingen måde holde sig i skjul så det var en super ide.
Lady med sissy og DominantB kan se i begge leger med kvinde undertøj så det tro jeg en af mine tyre skal have med til hans møde jeg kunne godt tænke mig at se min hanrej i tøse undertøj og ja det skal da være i fuld dress det må være mest pinlig for ham at stå der mens andre kan se på ham og han inte kan gøre for at komme i skjul et par tøsse knus og kram til jer og tak for nye ideer :-*

mogk

23 Feb 2016 på 13:13
Fræk læsning