Alene afsted

Alene afsted

Sæd-donoren

25 Jul 2015 på 17:07
Du ikke bange for hun bliver gravid når hun ikke bruger noget?

Admin

25 Jul 2015 på 19:38
Hej Calloffus,
Ej hvor sejt :-) Kæmpe tillykke med oplevelsen som jeg håber at I alle 3 fik rigtig meget glæde af. Lyder som et kæmpe "kink" at kunne følge med over webcam, der vil jeg sige at du har været en MEGET heldig cuck.
I vores hus der hedder det permanent chastity hvis Miss hun tager ud - hvilket bestemt også er med til at holde seksualiteten oppe på max.

Bedste hilsner :-)

Brandmanden

26 Jul 2015 på 15:11
Det lyder rigtigt frækt og som en rigtig dejlig oplevelse for jer begge. Uhh frækt at han kom i hende. Og måske hun bliver eller allerede er gravid.

chatpar

29 Jul 2015 på 23:29
Vi har vel efterhånden prøvet lidt forskelligt fra både "alm" 3 og 4 kanter med mig som alm deltager, til at jeg så på, til at jeg var i nærheden, til hun var alene i klub. Vi har så holdt en lille pause, hvor det er gået op for mig (m) at det nok er rollen som cuckold/hotwife der pirrer og der vi forhåbentlig kan komme helt hen.
I den leg er der jo også mange muligheder for cuckens rolle, men vi har talt meget om det gode i, at hun kan tage alene afsted, som flere her i tråden jo så fint skriver om. For hendes vedkommende var det muligheden for at komme på dates igen, men nu bare uden det "pres" det var at også sidde og vurderer fyren op mod "vilhannuogsåværegodsomkæresteogfartilminebørn" målestokken, men nu bare 100 procent for at finde noget sjovt og lækkert. For ham (mig) giver det en helt speciel form for sommerfugle i maven, at hun er væk i flere timer, hvor uvisheden om det fører til sex hvis det er 1. Date kan blive til en kriblen i hele kroppen når Sms'en "jeg tager med ham hjem" tikker ind.
Jeg skriver nu, fordi vi netop nu er i gang med vores første gang med hende afsted på date i et cuck setup... Hun havde fundet en fyr på scor, skrevet kort om forventningerne, og efter godkendt billed byt arrangeret at mødes... De mødtes kl 21 på chr. Havn... 22.30 fik jeg sms'en om at hun tog med ham hjem, og for 5 minutter siden sendte han et foto fra hendes tlf til mig, med hendes mund på vej ned over hans mere end imponerende størrelse meget stive pik.
Jeg kan SÅ meget tilslutte mig dem der beskriver hvordan alle fibre i kroppen vibrere af, at det er noget hun gør alene, afsted hos en anden, uden man kan stoppe det.... Og jeg ligger lige nu selv og venter op hvad der sker...

gus100

30 Jul 2015 på 00:16
Frækt at læse den beretningen

Nu må du ikke glemme at skrive rasten af denne frække oplevelse

calloffus

20 Sep 2015 på 13:46
så kører hun igen idag alene derud, jeg er måske heldig at jeg får lov at lytte lidt med på mobilen...

Ægteparret

27 Sep 2015 på 19:48
Hvordan gik det så fik du lov at være med på en lytter

Sæd-donoren

27 Sep 2015 på 19:55
du er ikke bange for hun bliver gravid når hun ikke bruger noget??

calloffus

28 Sep 2015 på 06:35
fik lov at være med på en lytter, det var meget frækt. hun forlangte at min min mikrofon var slukket. skrev en sms når jeg havde noget jeg ville have sagt. men det gjorde bare at man kunne høre hende drille mig. det var mega frækt.

med hensyn til at komme i hende, jo selvfølgelig, men det er det hun ønsker og vhis det sker så sker det siger hun ....

Sæd-donoren

28 Sep 2015 på 15:38
Frækt, meget frækt. Ville gerne kneppe en hotwife med samme ønske

Slettet medlem

30 Sep 2015 på 07:35
Hejsa. Super fed tråd og der er virkelig mange og meget dejlige aspekter med, som giver stor nydelse for alle parter. Jeg tror ikke der er nogen af dem som ikke også har været inde over vores forhold og leg. Hun tager også gerne alene afsted, godt dresset op og meget attraktiv. Så UN når at få en del henvendelser og når hun rammer den rigtige, lader hun sig forføre og giver sig helt hen til fyren. Der er med kys og intimitet, og meget kærligt sex. Hun kommer hjem om aftenen eller næste morgen, hvor hun fortæller hvad der er foregået og der får jeg lov at mærke natten resultater. Hun sender også gerne SMS og billeder hvis det er muligt.
Hun var i udlandet og arbejde for nogle år siden, og boede hos en kollega i hans lejlighed, og han var en flot mulat mand. Der havde vi også et webcam i hendes værelse, så afstanden blev lidt kortere mellem hende og jeg. Men jeg kunne også se ud af hendes værelse og ind i stuen, og der så jeg hvordan hun blev forført af ham, og hvordan de blev meget intime sammen. Efter ca en måned boede de der som mand og kone ville gøre og nød sex med hinanden så ofte som muligt. Det var også uden kondom og han kom ofte oppe i hende, med hendes store tilfredshed. Efter ca 3 måneder indrømmede hun at de havde sex sammen og de delte soveværelse sammen.. En helt fantastisk oplevelse, som virkelig satte vores forhold på prøve, med stor succes for os alle....

MissMira

30 Sep 2015 på 20:22
Nu er jeg ikke tilhænger af at man presser moral ned i halsen på andre.. men jeg kan alligevel ikke lade være med at undre mig over denne tilgang til om man måske, måske ikke bliver gravid... At få børn er jo altså ikke bare sådan noget der lige sker.. Det har altså enorme store forpligtelser med sig.. derudover har barnet vel krav på at få sandheden afvide om sit ophav... Jeg synes denne leg er meget problematisk hvis man begynder at blande risiko for graviditeter ind i den... Og det bør man, efter min mening, holde helt uden for gamet..
Ved godt debatten har været oppe flere gange.. Og bliver lige rystet hvergang over denne lemfældig hed...

Slettet medlem

2 Okt 2015 på 08:30
Hejsa igen. Det er bestemt ikke at presse moral ned i halsen på os andre, for du har helt ret i dine overvejelser, og jeg håber at alle som nyder mænd og lader dem komme i sig, med risiko for graviditet allerede har tænkt de her ting igennem. Ikke at selve samlejet eller elskoven er med det formål alene, men det er jo en risiko, og så må man jo have taget stilling til det forinden.
Jeg vil bare sige at det kan lade sig gøre på en god, sund og sober måde. For vores vedkommende har vi valgt åbenheden og skjuler ikke noget. Barnet, og alle andre som interesserer sig for det, skal vide hvordan det hænger sammen, og vi er så heldige at den biologiske far stadig er sammen med os, men at set daglige liv foregår helt normalt hjemme hos os.
Vi var lidt tvungen til at være åben omkring det, da det er tydeligt at M i ægteskabet ikke er biologisk far til vores lille dreng. Så vi er helt afklaret og nyder vores forpligtigelser og vores liv under de omstændigheder vi er knyttet sammen. Der er den samme kærlighed og empati fra alle i vores familie til vores dreng og til hinanden som der også er i så mange andre familier.
Så vi ser ikke dit indlæg som værende moraliserende eller en løftet pegefinger, men blot nogle varme og helt reelle tanker om familieforøgelse.
Knus herfra

Tilskueren

14 Jan 2016 på 10:47
Fræk og spændende tråd at følge, når man lever det fuldt ud. Lad os endelig høre flere lækre detaljer, og resultater.