Alene afsted

Alene afsted

calloffus

18 Maj 2015 på 19:32
hvordan kom i igang med at sende Hotwife alene afsted, vil super gerne prøve det, men maven kører også en smule rundt ved tanken...

Slettet medlem

18 Maj 2015 på 20:01
Man starter med at være 100000 % sikker på at det er hinanden man vil have. Og at man er 10000 % sikker på at jalousi er en by i Rusland.

Så kan man starte

Admin

18 Maj 2015 på 20:22
Hej Calloffus,
For os var det en snak over køkkenbordet - efter lang hvor jeg var til stede nævnte Miss hvor meget hun ville nyde at kunne tage ud alene og prøve tingene an og at hun mente at hun ville kunne give mere slip ved at jeg ikke var til stede.
Min første tanke var NOT IN A MILLION YEARS, men efter selv at have grublet lidt over det kom jeg frem til at jeg godt vidste hun havde ret, og at jeg egentlig godt vidste jeg nok var lidt af en hemsko når hun var sammen med en tyr. Dermed ikke sagt at nu er det kun alene, tværtigmod tror bare ikke at det ene udelukker det andet.

Men jeg vil altid have sommerfugle i maven men det er for mig en del af "suset".

Med det sagt - første gang vi gjorde det kiggede vi hinanden dybt i øjene og blev enig om at herre gud, hvis nu det viste sig at være en dårlig oplevelse (for mig eller hende) så var det jo blot at sige vi var blevet en oplevelse rigere men at det ikke var noget der behøvede at gentage sig.

calloffus

18 Maj 2015 på 20:26
Citat (Admin * May 18, 2015 20:22)

Hej Calloffus,
For os var det en snak over køkkenbordet - efter lang hvor jeg var til stede nævnte Miss hvor meget hun ville nyde at kunne tage ud alene og prøve tingene an og at hun mente at hun ville kunne give mere slip ved at jeg ikke var til stede.
Min første tanke var NOT IN A MILLION YEARS, men efter selv at have grublet lidt over det kom jeg frem til at jeg godt vidste hun havde ret, og at jeg egentlig godt vidste jeg nok var lidt af en hemsko når hun var sammen med en tyr. Dermed ikke sagt at nu er det kun alene, tværtigmod tror bare ikke at det ene udelukker det andet.

Men jeg vil altid have sommerfugle i maven men det er for mig en del af "suset".

Med det sagt - første gang vi gjorde det kiggede vi hinanden dybt i øjene og blev enig om at herre gud, hvis nu det viste sig at være en dårlig oplevelse (for mig eller hende) så var det jo blot at sige vi var blevet en oplevelse rigere men at det ikke var noget der behøvede at gentage sig.

tak for et super seriøst svar, vi skal helt sikkert også have en snak inden det sker...

Admin

18 Maj 2015 på 20:37
Lad os endelig høre hvilke tanker I får gjort (om det er den ene eller den anden vej) kunne jo være en støtte til andre med samme tanker.

God "våd" mandag aften.

gus100

19 Maj 2015 på 08:55
Hej
Vi havde over flere år talt om det uden at komme igang
Jeg fortalte hende og bekræftede hende gentagen gang i at jeg gerne ville dette og at jeg gerne ville have hun gjorde det for mig.
På Victory Milan fik jeg Q til at lave en profil bare for at chatte , det gjorde Q et stykke tid indtil hun mødte en M det virkelig forstod at tænde Q , det fik Q til at ønske at møde M og det var en dejlig oplevelse for dem begge. Før de mødtes havde de afstemt forventninger til mødet hvilket gjorde det nemmer for Q at møde M . Vi talte om det under hele chatten , hvordan det påvirkede os . Han var fantastisk til at bekræfte Q i at hun er dejlig og lækker, og det gjorde udslaget.

Hmpi

3 Jun 2015 på 07:30
Citat (calloffus * May 18, 2015 19:32)

hvordan kom i igang med at sende Hotwife alene afsted, vil super gerne prøve det, men maven kører også en smule rundt ved tanken...

Hej

Vi startede for lidt over 5 år siden på Xklub.dk med at finde forskellige fyre vi kunne hive hjem til Q og som kunne give os det ekstra kick vi manglede i sengen.

Så begyndte vi at ses med et andet fast par derigennem hvor fantasierne kunne udbygges og testes af. Det der var det fede var at alle kunne sparke en ide ind og så kunne man på kryds og tværs finde ud af hvordan den skulle tage form.

Det bare vigtigt at man lærer at have fodfæste og ikke bare lader sig rive med, for i vores verden (mest M´s måske) kunne intet blive vildt nok ;-)
Man kan hurtig presse sin partner for meget når man bliver overivrig og bare SÅ gerne vil sin fantasi og så bliver effekten den modsatte. Så lad tingene tage den tid det tar.

Så det der var SUPER vigtigt for os var at kunne snakke om det der skulle ske og så at begge følte sig parate til det der nu skulle ske og var det samme sted.. Lærer at følge med I hinandens tempo.. Nogle gange stoppe lidt op, selv om det kunne være pisse svært når man sidder der pisse liderlig mens den anden ikke er parat endnu...

Uanset hvem af os der nu skulle ud og have en "oplevelse" var det ligeledes vigtigt at den der blev hjemme også følte sig som en del af oplevelsen. Og hvordan man er det er jo forskelligt fra person til person. Mere så personen der sidder hjemme ikke bliver mavesur fordi man ikk er er 100 % afklaret med hvad man har sagt ja til og at når den anden så kommer hjem efter en fed oplevelse så får et møjfald for så faldet alt det frække til jorden med et brag.

Hvis man i starten er bange for at ens følelser skal styrer en eller ens jalousi kan blomster op så er der jo forskellige måder at kunne sætte tingene i snor på og stadig føle man har kontrol over situationen indtil man lærer sig selv at give 100% slip...

Skal der tid på besøget ? Skal der sendes billeder løbende ? Er det smart med billeder i starten fordi det sætter måske mere i gang end hvad godt er ? Skal hun skrive når hun går ind til fyren ? Eller er det bedre hun skriver når de færdige ? Skal hun bekræfte dig på selve dagen at du er dejligt og god nok og på den måde opbygge en slags sikkerhed for at hun kommer igen og ikke løber med præmietyren hun er ude med ;-)
Og selvfølgelig sender man ikke sin dame afsted hvis man er usikker på hende men jeg vil omvendt sige at hvis man kan sende sin dame afsted uden at det påvirker en så skal man nok ikke være sammen (nu får jeg nok ørerne i klemme her)
Det er jo nemlig suset og det at sende sin "ejendom" afsted i armene på en anden der får blodet til at koge og ens tanker til at galoperer afsted uden kontrol der er det hele værd. Specielt når hun så kommer hjem igen med julelys I øjne og ligger sig helt tæt ind til en brugt og træt ;-)

Tillid er selvsagt det 1. og mest vigtigeste men man skal også kunne tåle at høre ens partner åbne op for selv at ville være sammen med andre fyre og ikke kun fordi man selv havde en ide om at se hende ligge på alle 4 og få den bagfra. Man skal ikke blive sur for det er jo gerne derhen alt det her skal ende. At hun selv kræver opmærksomhed og pik når hun føles sig sulten ;-)
Så vær ærlige overfor hinanden og aftal hvad der er ok og hvad der ikke er ok. Jo mere man prøver jo mere åbner bliver man også overfor hvad der skal ske.

Det der ofte har været svært for os I begyndelsen har været når forventningerne ikke har stemt overens. Så derfor sæt tiden af til at få snakket tingnen igennem om hvad begge parter ønsker ud af en given oplevelse for så skal det nok ende med en sublim fræk og lækker oplevelse for alle parter..

Knus HMPI

Slettet medlem

3 Jun 2015 på 12:26
Godt beskrevet, kan sagtens genkende en stor del af hvad der skrives her...og det er super gode råd!

lowlaif

3 Jun 2015 på 14:24
Fantastisk flot og præcist skrevet HMPI :-)

Og ja der hvor det oftest har "fejlet" ved os er også netop forventnings afstemningen, det er ikke så meget et proble i det her ægteskab, men nogen af mine "mellem ægteskaber kærester" har det været næsten hver gang mine forventninger (og pres) har slået det hele i smadder...

Min nuværende og min første kone er fødte hotwifes, så det var ikke så stort et problem.

Afklaring af eget følelsesliv er også afgørende mener jeg.

Flot indlæg *THUMBSUP* *OK* *BRAVO*

calloffus

22 Jul 2015 på 05:45
så er det i aften det sker, hun tager af sted lige efter aftensmaden og kommer måske først hjem i morgen tidlig. hovedet kører rundt med tusind ting og maven følger efter. men jeg har ønsket det så længe og nu skal det prøves. tror hun glæder sig meget... :-)

Zaksum

22 Jul 2015 på 06:25
det lyder jo hyggeligt og spændende ;-) lad os høre noget mere om det ;-)

Slettet medlem

22 Jul 2015 på 09:03
Jeg synes HMPI har skrevet et fantastisk flot indlæg om tanker og følelser op til, forberedelse og åbenhed.

Det jeg har at tilføje er et lille element, som blev lidt en udfordring for os i den oplevelse min mand og jeg havde da vi stadig var på et tidligt stadie. Jeg havde indledningsvist svært ved at stå ved hvor dejlige oplevelser jeg havde sammen med min Herre, så hvor jeg intet problem havde med at tale om følelser, samliv og respekten for hinanden inden jeg var sammen med ham, så var jeg dårlig til at tale om det bagefter.

I mit indre tror jeg det var fordi jeg prøvede at lade være med at såre min mand ved at fortælle ham, hvor fantastiske oplevelser min Herre gav mig, men ved at holde tilbage og ikke fortælle det hele, og min fulde oplevelse, så kom jeg rent faktisk til at såre min mand endnu mere.

På et tidspunkt, hvor jeg endnu en gang havde været ude en nat og kom træt hjem med dejligt snurrende fisse, sad min mand ved vores køkkenbord. Han havde sendt ungerne over til farmor, og havde lavet lækker morgenmad til mig. Der stod en lille vase med tre blomster på bordet og hans første spørgsmål kan jeg stadig huske: "Hvad er det du ikke fortæller mig?" Jeg blev bare så ramt af det, og de næste timer kan jeg ikke huske fuldstændig i detaljer.

Det der kom bag på mig var, at min mand glædede sig over mine gode oplevelser. Han kunne mærke hvor meget mere energi det gav mig i hverdagen, og satte naturligvis også pris på min øgede lyst i ægtesengen, men han ville gerne følge med i mine følelser og mine tanker. Han ville gerne høre, at jeg elskede når min Herre tog mig lige når han ville, han ville gerne høre jeg blev vækket om natten fordi han ville have mig igen, han ville gerne høre, at han kom i min mund lige inden han kørte mig til stationen eller helt hjem. Han ville gerne høre det hele. Uden filter, uden omsvøb.

Det var en meget vigtig dag for os, og var der jeg personligt endelig begyndte at forstå dybden af min mands submissive seksualitet på dette område. Det var nemlig ikke kun det, at en anden mand tog mig, men i lige så høj grad, at en anden mand satte så stor pris på mig, men at jeg jo stadig kun var HANS kone. Han var stolt af mig på en særlig måde, og nød de oplevelser han kunne give mig, ved at give mig væk.

OK, det sidste blev vist lidt kringlet, men jeg kan ikke rigtig finde ud af at formulere det bedre... Haha.

Min pointe er vist bare: Samtale før er enormt vigtigt, men det er samtale bagefter også. Man kan faktisk ikke have for meget kommunikation i den her slags forhold (vel ikke i nogen forhold overhovedet?)
Redigeret af Slettet medlem 22 Jul 2015 på 09:31

læderhw

23 Jul 2015 på 11:45
Hvordan gik det ???

Admin

24 Jul 2015 på 19:08
hej calloffus

Er altså også voldsomt nysgerrig - kommer I ikke med en update til os?

calloffus

25 Jul 2015 på 08:02
hejsa alle

det var en kanon oplevelse, vi startede stille og roligt ud, såBull lod webcamet køre det meste af tiden. jeg kunne følge deres snakken, men da de forsvandt i spaen kunne jeg kun se dem på lang afstand, ikke høre dem. det var grænseoverskridende og se hvordan de snakkede sammen og kælede og nød hinanden, men ikke vide hvad de snakkede om. de sexede og snakkede i 4 timer. jeg nød det meget og da han sluttede af med at komme i hende, kom jeg også. det var det frækkeste ved hele aftenen, for jeg ved hun ikke bruger noget og han spørger "skal jeg komme i dig", hvortil hun stønner "ja". jeg er tilfredstillet på så mange områder og glæder mig til næste gang. for hun har forvisset mig om at det forsætter. det er lidt specielt at hans pik er mindre end min, men han kan bare bruge den og især hans tunge. hun kysser også altid med ham under sex, noget som vi er holdt med. så ja, er glad for at vi tog springet og glæder mig til at vi udvider det... :-)