Erfaring med to i en ?

Erfaring med to i en ?

to plus en

17 Maj 2015 på 23:40
Jeg elsker at se at min kone får fremmed pik, men deltager også selv. Min kone og jeg og vores tyr har prøvet med begge vores pikke samtidig i hendes fisse og det er fantastisk for alle 3. Hun bliver rigtig fyldt ud og det er meget liderligt med 2 pikke der glider mod hinanden. Det kan dog være lidt svært at finde den rigtige stilling og teknik for denne fantastiske leg. Vi vil gerne høre om Jeres erfaringer med double penetretion.
Vedhæftede filer:

Slettet medlem

18 Maj 2015 på 15:55
Er en fantastisk leg, hvis hun ellers kan rumme begge pikke.

Og hjælper at bruge erfarne der ved de kan præstere.

Oftest har jeg brugt fremgangsmåsen.
En mand på ryggen
Kvinden fundet en god stilling med pik lige ved fisse og så den anden fyr ligner op. Griber om begge pikke og føre dem ind.

Men 2 ud af 3 kvinder jeg har prøvet med giver hurtigt op da der har været for fyldt. (så evt find nogle små pikke at lege med til denne leg)

cucknbull

18 Maj 2015 på 20:46
Citat (to plus en * May 17, 2015 23:40)

Jeg elsker at se at min kone får fremmed pik, men deltager også selv. Min kone og jeg og vores tyr har prøvet med begge vores pikke samtidig i hendes fisse og det er fantastisk for alle 3. Hun bliver rigtig fyldt ud og det er meget liderligt med 2 pikke der glider mod hinanden. Det kan dog være lidt svært at finde den rigtige stilling og teknik for denne fantastiske leg. Vi vil gerne høre om Jeres erfaringer med double penetretion.

Ville rigtig gerne prøve det med min kone.
Desværre er det kun blevet til mig og en dildo oppe i hende på samme tid, men det var også pisse frækt og jeg kom meget kort tid efter jeg og dildoen (der er opkaldt efter hendes exkæreste *SF* ) kom ind i hende, så det er en leg man sagtens kan øve sig på inden man prøver med en "rigtig" mand :-)

Slettet medlem

18 Maj 2015 på 22:50
At se sin kone få fremmed pik og se hvordan hun nyder det og kommer i i de voldsommere orgasmer er bare det lækreste og frækkeste der findes!

Vi er begge vilde med 2i1 og bruger som regel stillingen som bigtoolsdk beskriver.

M her deltager eller nyder synet - alt efter hvilket setup det er og antal mænd (1 ekstra tyr, 2 ekstra tyre eller gangbang)

to plus en

20 Maj 2015 på 23:10
Citat (bigtoolsdk * May 18, 2015 15:55)

Er en fantastisk leg, hvis hun ellers kan rumme begge pikke.

Og hjælper at bruge erfarne der ved de kan præstere.

Oftest har jeg brugt fremgangsmåsen.
En mand på ryggen
Kvinden fundet en god stilling med pik lige ved fisse og så den anden fyr ligner op. Griber om begge pikke og føre dem ind.

Men 2 ud af 3 kvinder jeg har prøvet med giver hurtigt op da der har været for fyldt. (så evt find nogle små pikke at lege med til denne leg)

Forstår ikke rigtig din beskrivelse. Kan du uddybe nærmere ?

Slettet medlem

21 Maj 2015 på 17:23
Første mand på ryggen.
Kvinden siddende på ham som hun vil ride ham.
anden mand ind mellem benene og styrene pikkende ind.

Hun skal overhovedet ikke forsøge at hjælpe og fyren nederst blot følge med når pikkene med hånd føres ind.

Når begge er inde skal hun stadig forholde sig 1000 % pasivt ind til begge er godt inde. Så kan forsøges at hun deltager i ridning.

Men ellers er det nemmest hvis fyrene finder en rytme og støder.

Nu har jeg oftest lavet det i Dominant sammenhæng og der tages så blot hårdt fat i kvinden (brystvorter eller hår) så fast at hun forstår at følge ordren om hvordan hun skal bevæge sig. Forstår hun ikke tager man blot indnu hårde ved til hun forstår det.

MrAverage

25 Maj 2015 på 16:06
Min ex var også helt vild med denne stilling. Vi havde 2 husvenner på det tidspunkt, men det kunne kun lade sig gøre med den ene. Han og jeg havde ca samme størrelse, sådan ca. "dansk normal" på 12 cm i omkreds. Den anden var ganske enkelt for stor.
Det er jo en stilling der kræver meget smidighed af den mand der tager tager hende bag fra, men vi fandt en metode der gjorde at vi kunne "holde stillingen" i ganske lang tid hvilket gjorde at kun kunne nå at få nogle rigtig gode orgasmer.
Metoden var som følger.
Vi brugte en god tyk madras som blev placeret på gulvet, ca 60-70 cm fra et fast støtte, f. eks. en sofa eller en væg.
Den mand hun skulle ride satte sig på kanten af madrassen med fødderne mod den faste støtte og lagde sig ned.
Han lå således på madrassen men med fødderne på gulvet mod det faste punkt og med let bøjede ben.
Hun satte sig nu på hans pik og han havde således godt udganspunkt for at kunne støde.
Hun bøjede sig ned over ham og den anden mand placerede nu en pude på gulvet mellem den mederste mands ben. Ved at ligge på knæ på puden passede højden nu perfekt til at kan kunne presse sin pik op langs den andens, og han kunne få et perfekt greb om hendes hofter.
Fordelene er:
Begge mænd har bevægelsesfrihed, og den nederste kan støde fra mod det faste punkt.
Ingen træthed i benene for den øverste.
Det lykkedes os faktisk at komme alle tre næsten samtidigt nogle gange på den måde.

to plus en

1 Jun 2015 på 00:18
Rigtig detaljeret beskrivelse som vi vil prøve. Var det med eller uden kondom ?

Slettet medlem

1 Jun 2015 på 10:26
Jeg har god erfaringer med den beskrevne ridestilling, både hvor jeg har front mod fyren, der ligger på ryggen og ryg mod ham. Men ja, fyrene skal ikke være FOR store. Jeg har oplevet at gå i stykker ved det. Så vær varsom.

lowlaif

1 Jun 2015 på 11:42
Citat (FruCurious * Jun 1, 2015 10:26)

Jeg har god erfaringer med den beskrevne ridestilling, både hvor jeg har front mod fyren, der ligger på ryggen og ryg mod ham. Men ja, fyrene skal ikke være FOR store. Jeg har oplevet at gå i stykker ved det. Så vær varsom.

Det er min kones største ønske, men hun er samtidig også kun til fyre der er meget veludrustet - så jeg er lidt nervøs for hende, men en god beskrivelse som jeg efter bedste evne har oversat - for hun er selv meget spørgende til hvordan mon man får det til at gå op i en højere enhed.

Men jeg har lige oversat dette indlæg også. Så måske hun også vil se efter vennepar der er lidt mere ydmygt udrustet :D

Slettet medlem

2 Jun 2015 på 08:47
Når der skal være to pikke i samme hul er længde vigtigere end tykkelse. ;-) Så det er det hun skal gå efter. Er de for korte skal man bare døje med at de smutter ud hele tiden.

Admin

2 Jun 2015 på 14:47
Kan høre jeg er i samling med en flok erfarne... så et lille spørgsmål, er det ikke bedre med en i hvert hul? Giver det det samme eller er det noget helt andet, altså for kvinden?

Slettet medlem

2 Jun 2015 på 19:44
For fyrene er der ihvt meget mere der glider frem og tilbage. Kan være en udfordring af holde i voldsomt lang tid.

Men ok også sjællent en kvinde kan klare lang tid med to i samme hul.

For pigerne. Kan kun sige hvad de har udtalt. Det er to vidt forskellige oplevelser

MrAverage

2 Jun 2015 på 22:30
Citat (to plus en * Jun 1, 2015 0:18)

Rigtig detaljeret beskrivelse som vi vil prøve. Var det med eller uden kondom ?

Det var uden kondom. Det blev faktisk droppet i den forbindelse da vi måtte erkende at det ikke var behageligt.
Vi kendte ham rigtig godt og havde fuld tillid til ham.
Det gjorde det selvfølgelig også ekstra ophidsende at det var uden.
For mig var tanken om direkte kontakt mellem ham og hende meget ophidsende, og det var det vist også for dem.

MrAverage

2 Jun 2015 på 22:51
Citat (Admin * Jun 2, 2015 14:47)

Kan høre jeg er i samling med en flok erfarne... så et lille spørgsmål, er det ikke bedre med en i hvert hul? Giver det det samme eller er det noget helt andet, altså for kvinden?

Hos os foretrak hun to i den samme. Vi startede faktisk med en i hver, men så så vi en film hvor der var en scene med en kvinde der blev taget af to i den samme og hun spurgte mig om vi ikke kunne prøve det.
Jeg snakkede med ham om det og vi var begge noget skeptiske, ingen af os er biseksuelle, men vi blev enige om at hvis hun gerne ville var det ok.
Det viste sig at hun blev meget ophidset af det og fik orgasme (indtil flere hvis vi var udholdende nok) meget let, og de var meget kraftige.
Som bigtoolsdk skriver beskrev hun det som to forskellige oplevelser hvor hun faktisk foretrak to i en, men gerne ville have en i hver som variation.
Teknisk set er det lidt mere bøvlet, man smutter lettere ud hvis man trækker sig for langt ud, så en i hver er nok lidt mere komfortabelt hvis man kan udtrykke det sådan.
Jeg må nok indrømme at på trods af at jeg slet ikke er bi, så var det meget ophidsende at mærke den anden fyrs pik når han fik udløsning og samtidigt kunen se nydelsen i hans ansigt.

Vi oplevede også en anden fordel:
Når vi var sammen en aften/nat havde vi gerne 2 scenacer, altså hvor vi holdt en pause ind imellem, mest for at vi mænd kunne "lade op" igen.

Ved en lejlighed hvor vi var "to i en" kom jeg uheldigvis for tidligt. Jeg blev dog inde i hende og opdagede at jeg slet ikke blev slap, men at jeg blev ophidset igen og kunne fortsætte bevægelserne efter lidt tid. Det samme kunne han så vi kunne fortsætte rigtig længe uden afbrydelse. Hun syntes det var fantastisk, for hun var en af de få der kunne komme 2-3 gange på en aften.