Fantasi

Fantasi

Slettet medlem

17 Maj 2015 på 07:02
Det er en fantasi som jeg har skrevet til min kone Efter jeg fandt ud af hun havde haft en elsker gennem længere tid.

Go morgen min skat hviskede min dejlige kone i mit øre her til morgen, mens hun puttede sig ind under min dyne så jeg kunne mærke hendes dejlige bløde varme skind mod mit. Hun nussede mig blidt på brystkassen og videre ned over maven, mens hun forsat hviskede.
Jeg har en overraskelse til dig min skat. Du har så tit overrasket mig og forkælet mig så i dag er det min tur til at give dig en overraskelse. Det gør jeg fordi du elsker mig så betingelsesløst som du gør, og fordi jeg ønsker at vise dig hvor meget jeg elsker dig.
Det lyder dejligt sagde jeg, men hvad skal der da ske i dag.
Kan du huske Hotel Amerika jeg har bestilt en overnatning til os i aften, så jeg regner med at vi køre i eftermiddag når vi får fri. Du skal bare huske at tage dine fine nye bukser på og så en skjorte der passer til. Jeg er nemlig så vild med at se dig i skjorte sagde hun og kyssede mig. Nå ja og så er det meget vigtigt du husker min ven i skuffen, for i aften efter middagen skal du få lov til at opleve tøsen for fuld udblæsning. Jeg ved du har fantaseret om det ofte siden jeg fortalte om den gang.
Mmm det lyder spændende skat det bliver da vist en meget lang fredag. Kan næsten ikke vente. Jeg forsøgte at skubbe hendes hånd i retning af min stive pik, for hendes ord og kærlige berøring havde haft en meget positiv virkning
Så nu er det op vi skal afsted sagde hun. Du må hellere spare på krudtet
Sikken et syn der ventede mig da jeg kom hjem fra arbejde. I døren stod min smukke kone iført sine høje sko nylonstrømper en nederdel med matchende bluse. Hun havde lagt en let makeup og hun så drøn lækker ud. Jeg måtte besinde mig for ikke at tage hende med det samme.
Jeg fik tidligt fri så ungerne er afleveret og tasken er pakket så du ikke glemmer noget sagde hun med kækt smil og et frækt glimt i øjet.
Skynd du dig at få et bad og gør dig lækker. Glæder mig vildt meget til at komme afsted sammen med dig.
Det gjorde jeg også, så det varede ikke længe før end vi kunne sætte os i bilen, og køre til Hotelet
Vi fik et dejligt stort værelse ligesom sidst vi havde været der, og der var en lille flask vin og lidt chokolade på sofabordet.
Vi delte vin og chololade mens vi sad og kiggede hinanden dybt i øjnene forelsket og tættere end nogensinde før. Hvor er jeg glad for jeg fik fortalt hvad jeg har gået og lavet sagde hun. Den store tillid du viser mig ved at lade mig være sammen med en fremmed mand for at tilfredsstille min lyster har jeg stor respekt for, og gør mig bare endnu mere sikker på du er manden i mit liv, forsatte hun.
Jeg vil da hellere give dig plads til at blomstre i stedet for at lade dig visne hen. Det kommer jo også mig til gode, for nu mærker jeg din kærlighed endnu mere sagde jeg.
Hvor længe vi sad der og flettede fingrer ved jeg ikke men efterhånden blev vi lidt sulten så vi gik i resturanten hvor vi fik en udsøgt middag.
Gourmet hedder det vist super flot anrettet og smager fantastisk, men der er ikke meget på tallerknerne. Det passede mig dog svært godt, for nu kunne jeg snart ikke vente længere.
Jeg havde haft mega meget lyst til hende hele dagen, og det var som om hun formåede at skrue min lyst højere og højere op. Det var med stor glæde jeg sagde ja da hun foreslog om ikke vi skulle trække os tilbage for der var noget hun gerne ville vise mig når vi kom op.
Vi skyndte os til elevatoren og selvom det kun var et par etager vi skulle op så måtte vi simpelthen lige kysse hinanden dybt og inderligt. Vi ænsede faktisk ikke at døren gik op før der var en der rømmede sig. Lidt flove og fnisende forlod vi elevatoren, og låste os ind på værelset.
Spændt som aldrig før var jeg, men hvad der nu skulle ske kom helt bagpå mig..........
Døren lukkede bag os og i endnu et dejlig kys hviskede hun jeg skulle sætte mig på sengekanten. Det kildrede helt i maven så spændt var jeg.
Hun satte noget musik på og begyndte strippe for mig. Hun havde taget en stol og sat den midt i lokalet. Den dansede hun stille rundt om mens tøjet kom af. Til min store overraskelse kunne jeg se hun havde selvsiddende strømper på. Det bemærkede hun og sagde jeg håber du kan li dem min skat. Da hun kun havde strømperne tilbage fiskede hun sin store dildo frem.
Jeg ved du har fantaseret om det her som en gal, så nu vil jeg kneppe den for dig, og tro mig. Jeg trænger til det, min fisse er så våd, og liderlig sagde hun og lod sig langsomt glide ned over den store gummi pik.
Hold op hvor var det frækt at se på. Min pik var så stiv at det gjorde helt ondt pga manglende plads i bukserne, så jeg begyndte at smide tøjet, mens hun red pikken hårdere og hårdere.
Kom her over skat og tag på mine patter jeg er vild med når du tager på dem. Jeg havde ikke mere end lige fået fat i dem før end hun kom i en dejlig orgasme.
hmm det var dejligt sagde hun og smilede. Nu er det din tur hvad mener du sagde jeg lidt forfjamsket.
Jeg mener nu skal du prøve den. Tror du ikke jeg har lagt mærke til hvor dejligt du synes det er at røre ved den når du tager den op af skuffen der hjemme.
Hun kravlede af og den stod bare der på stolen og strittede glinsende af hendes safter. Hun kyssede mig og skubbede mig hen til stolen kom nu skat du vil jo gerne, og så pressede hun mig ned over den. Av hvor var den stor, men hvor var det frækt flovt og ydmygende alt på samme tid. Adrenalinet pumpede i min krop. Alt imens min dejlig skat kiggede mig dybt i øjnene. Kan du li det sagde hun.
Ja hviskede jeg.
Jeg kan ikke høre dig er den dejlig
Ja sagde jeg højt og kunne mærke at jeg blev rød i hovedet.
Hun satte sig på mine lår og begyndte at kysse mig på halsen og før jeg vidste af det havde hun låst mine hænder fast med håndjern til tværstiveren mellem stolebenene.
Hun rejste sig med udspekuleret blik i sine øjne. Nu har du jo taget min pik så må jeg jo have hjælp udefra, og med et bankede det på døren.
Hun lukkede hurtigt op jeg sad med ryggen til så jeg kunne ikke se hvem det var. Tøsen har gjort som herren sagde. Han sidder på min dildo med hænderne bundte til stolen så han kan ikke rende nogen steder, og han kan ikke få den helt ud allerhøjst ridde på den.
Du er en uartig tøs sagde den fremmed. Gå hen foran ham bøj dig forover du kan støtte dine hænder på hans lår, men du skal se ham i øjnene
Ja herre svarede hun og stillede sig som anvist og kiggede mig dybt i øjnene.
Herren knælede bag hende og begyndte at slikke og lege med hendes fisse. Jeg kunne se liderligheden i hendes øjne.
Fortæl ham så hvad du er for en uartig tøs sagde herren og forsatte med slikke
Hun stønnede og havde lidt svært ved koncentrere sig, men så begyndte hun.
Tøsen elsker at få forbudt pik i hendes liderlige fisse. Det var ydmygende for hende at skulle se mig i øjnene mens hun sagde det.
Hva mere sagde han
Jeg elsker herrens dejlig pik i min liderlige fisse. Jeg vil have den op i mig stønnede hun på kanten af en ny orgasme.
Med et blev jeg helt overflødig. Han skubbede hende ned på sengen og kravlede hen over hende. Hun nærmest forsvandt under hans store krop. Hold kæft hvor var det frækt og ydmygende bare at sidder her total udstillet og se en anden manden tage min dejlig kone og høre hende i hendes liderlighed tigge ham om at kneppe hende.
Årh hvor har du en dejlig pik den fylder min fisse godt ud stønnede hun mens han kneppede hende hårdt og længe. Hvor længe ved jeg ikke men et er sikker det var så frækt og min stadig uforløste pik stod stiv og savlet rendte ned af den.
Jeg kunne høre på min dejlige skat hun var tæt på og herren begyndte også at brumme som tiden var inden, og med et kom de i en fælles dejlig orgasme.
Han rejste sig og kom hen til mig og låste håndjernene op. Tak fordi jeg må kneppe din dejlige og super lækre kone. Så gik han og jeg kiggede over på min dejlige skat der lagde total gennemkneppet.
Kom sagde hun med et sødt lille smil. Nu skal du få din beløning. Du ville jo så gerne prøve mig efter jeg havde fået pik og lugter af sex, så værsgo. Du kan forresten være ganske rolig jeg er begyndt på pillen for en måned siden så det er derfor han fik lov til at sprøjte min fisse fuld, og nu er det din tur, men du må gerne være lidt forsigtig.
Jeg kravlede hen over hende og trængte op i hende. Vådere end nogensinde i en blanding af hendes og hans safter tog jeg hende, men det varede ikke længe før jeg måtte kapitulere og jeg tømte mig i hende. Kyssede hende og takkede for en fantastisk dag, og således faldt vi søvn fuldstændig udmattet.
Næste morgen vågnede vi og fik et rigtig dejlig kæreste morgenput inden en fantastisk morgenmad.
En stor oplevelse rigere og tættere på hinanden end nogensinde før.
Redigeret af Slettet medlem 17 Maj 2015 på 07:03

Zaksum

17 Maj 2015 på 10:36
det lælkkert og spændende og det kunne være lækkert at være med at kunne udleve jeres fantasi

gus100

17 Maj 2015 på 11:47
Dejlig fræk og meget spændende fantasi som jeg bare syndes i skal få sat igang på .

Slettet medlem

17 Maj 2015 på 11:58
Ja det kunne være dejlig men hun har ikke lyst for tiden, og da slet ikke til jeg skal se med, men hun tænder da på tanken

Zaksum

17 Maj 2015 på 13:41
jeps det er ikke andet komme i gang og springe ud i det ;-)