hva nu

hva nu

Slettet medlem

7 Maj 2015 på 19:56
Tror jeg søger lidt hjælp eller forståelse. Har ihverfald brug for at komme ud med nogle tanker
Det startede for snart 2 år siden hvor min elskede kone og jeg havde sex. Hvordan ved jeg ikke men pludselig begyndte vi at fantasere om hun blev bollet af en anden, og det gjorde hende sjask våd med det samme. Vi vendte tilbage til fantasien en gang imellem, og resultatet var det samme hver gang. Jeg nød hendes forstærket liderlighed. Hun sagde en gang det vil du ikke have alligevel. Hvortil jeg svarede jo så længe det bare er sex. Jeg elsker dig så meget at kan det give dig noget så er det bare dejligt.
I efteråret blev jeg så klar over hun havde en elsker som hun havde benyttet sig af i 1½ år. og hun beroligede mig med det kun var sex for sjov, og hun nød bekræftelsen fra andre end mig samt det grænseoverskridende ved at gøre det forbudte. Det gav hende et sus som hun slet ikke vidste hun tændte på.
Jeg blev ikke sur men overrasket og det gik lige i pikken på mig, Selvfølgelig var der lidt jalousi men vi snakkede åben om det, og de næste par måneder blev de hedeste i vores 18 år sammen. I den tid havde hun 2-3 møder med ham og vi kom hinanden så meget tættere hver gang. Det var som om jeg blev lukket helt ind i hendes tanker og følelser. Jeg var helt op at flyve som en stærk forelskelse, og det var hun også.
Nu har fyren afbrudt kontakten til hende og der er gået hverdag i den igen, og det er bare så mega svært fordi den virker endnu kedeligere og grå end før.
Jeg har sådan en lyst til at snakke med hende om det men hun er måske lidt ked af det og ønsker ikke at snakke så meget om. Ej heller at fantasere om det når vi har sex.
Jeg har mest af alt lyst til at hun vil finde en ny elsker/tyr som hun dog siger hun ikke har lyst til
nogle forslag til at komme videre udover lade tiden arbejde

Slettet medlem

7 Maj 2015 på 22:07
Jeg vælger at lade være med, at kommentere en masse på hendes utroskab. Men giv dig selv lov til, at mærke ordentligt efter, om du har det så godt med det, som du foregiver. Selvom du tænder på hun er sammen med en anden, er tilliden mellem jer, stadig blevet udfordret.

That aside, giv hende plads til at komme sig over afvisningen, og sørg for at give hende masser af positiv og bekræftende opmærksomhed. Det skulle gerne med tiden give jer mulighd for at få talt det hele igennem, og få sat ord på jeres følelser. Er hun stadig afvisende fremadrettet, så insister på at I får talt det igennem. Du kommer ikke uden om, at kommunikation er grundpillen i et sundt forhold!

Blot et par strøtanker.....
Redigeret af Slettet medlem 7 Maj 2015 på 22:08

Slettet medlem

8 Maj 2015 på 05:44
Selvfølgelig er jeg da lidt skuffet over hun har holdt det skjult for mig så længe, men hun er tilgivet.
Vi har haft en god snak om tingene, og for jeg videre kan acceptere sidespring så vil jeg vide det. Det har hun accepteret skønt det var meget grænseoverskridende at fortælle hun tog en omvej hjem.

Slettet medlem

8 Maj 2015 på 23:38
Tænker på at hun sikkert har haft det sidespring fordi hun blev forelsket i fyren og nu har hun kæreste sorger....er du sikker på at du kan stole på hende når hun siger at det kun var sex, tænker at hvis det er rigtig ville hun vel ikke blive så ked af det! Og komme forholdsvis hurtig videre uden nogen problemer med kommunikations problemer!
Ikke at jeg vil så splid mellem jer, men jeg havde tvunget hende til at snakke og sige sandheden, for det ville æde mig op!

Slettet medlem

9 Maj 2015 på 06:52
Den tanke har jeg også selv, men har spurgt til det mange gange på forskellig vis og det siger hun nej til.
Gik hende på klingen i går også med hensyn til fremtiden, og det er mig hun vil være sammen med fordi hun elsker mig.
han gav hende noget jeg ikke kan uden hun nærmere kan beskrive det.
Hun siger hun ikke vil opsøge en fyr i fremtiden. Det er lidt underligt synes jeg for det har virkelig været intenst og tæt, og hvis det giver begge i et forhold et kick og samtidig gør os mere opmærksomme på hinanden så burde det jo være en win win

Slettet medlem

9 Maj 2015 på 09:09
Har du fortalt hende hvordan du føler og tænker for det er måske lige så vigtig....ikke at det kommer mig ved, men hvad var det han gav hende som du ikke kan? En større pik? alt andet kan da læres hvis bare hun guider dig, om med tiden og sammenarbejde kan det måske blive lige så godt som med han og det kan også rette dit focus væk fra at hun skal have fremmed pik.

Slettet medlem

9 Maj 2015 på 18:00
Ja jeg har fortalt hvordan jeg har det og hvad det gør ved mig.
Hun siger det ikke er størrelsen men det at blive bekræfte af andre som synes hun er tiltrækkende.
Hun er en kraftig pige men i mine øjne har det intet at sige og det ved hun, for jeg fortæller hende tit at jeg er vild med hende og jeg finder hendes krop skide dejlig
En anden ting der har givet ekstra for hende er spændingen ved at gøre det "forbudte"
Så synes at vi har vendt tingene fornuftigt, og så er der vel ikke meget mere at gøre end se tiden an.

Det er dog rart jeg fandt dette sted og få snakket om det med andre

gus100

9 Maj 2015 på 21:36
Hej , jeg syndes at du skal få din Q ind på denne side så hun kan få nogle at skrive med for hun må have et behov for at komme ud med alle hendes fantasier og behov, og det er rigtig at meget af det din Q har gjort er mega frækt og at det bør i få genoptaget

gus100

9 Maj 2015 på 21:40
Glem alt om utroskab , det er jo det i vil have og det vi gerne vil give jer . Man får ikke noget ud af at dvæle i den del af forholdet men se på det som noget dejligt der er sket og noget der har beriget jer begge to.

Admin

9 Maj 2015 på 22:10
Hej Hanrej,
Jeg tilslutter mig egentlig gus100. At kaste sig ud i cuckolding strider helt generelt må den opdragelse som vi alle har, at finde den eneste ene, føde hans børn og være tro.
I hendes verden er der sikkert tale om noget "forkert" og måske også noget som gør hende bange, "siger han det fordi han ikke elsker mig og vil have jeg skal finde en anden?" osv. osv.
I øvrigt kan jeg fortælle at MissMira næsten ordret sagde det samme - om at det er bekræftelsen og ingen tvivl fra min side, at være sammen i mange år giver ikke den samme bekræftelse som når en fremmed gør det, dermed ikke sagt at man ikke elsker hinanden tror blot opfattelsen ændres.

Slettet medlem

9 Maj 2015 på 22:27
Ja det er noget underligt noget og det er dælme ikke nemt at forklar hvorfor jeg synes det er dejligt.
men det at mærke hun brænder inden i af selvtillid og lyst ved at gøre det får mig bare til at føle det er det helt rigtige at give hende mulighed for og ved at mærke hendes følelser derved giver mig en intens oplevelse, og drømme om mere.
jeg vil prøve at vise hende denne tråd og siden

Slettet medlem

9 Maj 2015 på 23:30
Der er ingen tvivl om, at du "hanrej" er en sej mand som burde have mere anerkendelse end nogen anden i jeres forhold.
Utroskab hører ikke til i et forhold, men at du er den der kan tilgive utroskab, er du med garanti også den der i første omgang tager ansvaret bærer den største byrde.
At jeg personligt vil mene din kone skylder jeres ægteskab at åbne op og finde sagens kerne, at i derefter begge har noget håndgribeligt at forholde jer til for at styrke jeres ægteskab.

Det er hårdt arbejde, men handler om kommunikation for at kunne forstå hinanden.

Pøj pøj til jer..

Lektoren

Slettet medlem

11 Maj 2015 på 12:45
Tak for støtten.
gus100 har læst denne tråd for hende og vi har snakket om det, men hun afviser blankt i øjeblikket at søge nogle at snakke med det om, som har det lige sådan.

Håber hun bare skal have det lidt på afstand for at åbne op for hendes forbudte lyst, men frygter det var en once in lifetime experience hun har haft.

Er det ikke meget almindeligt man finder en fast bull som man klikker med eller er det meget forskelligt

lowlaif

11 Maj 2015 på 16:57
Først vil jeg sige at jeg har trøstet både min første kone og min nuværende kone når de havde / har "kærestesorg" og ja det er muligt at der skal gå lidt tid, min nuværende kone er på det punkt anderledes end min første kone ved at hun vil op på hingsten igen med det samme, er der en elsker hun har været glad for der vælger at stoppe, så laver hun aftaler med andre i hastig rækkefølge for ligesom at kneppe sig ud af de følelser. Min første kone var indimellem meget hårdere ramt, og ville netop ikke tale om elskeren (og derved jo også deres sexliv) efterfølgende.

Men jeg har alligevel lidt en "orm" her i din historie, og har lyst til at spørge om du har reelle beviser for at fyren i det hele taget eksisterer andet end som hendes historie til dig ?

Grunden til at jeg spørger er at jeg har haft et forhold til en vildt tro kvinde, der elskede mig og ville gøre ALT for at jeg var lykkelig, men hun KUNNE / kan ikke være utro, have sex med en hun ikke er forelsket i, hun fortalte også om sine escapader med en anden fyr - indtil jeg fandt ud af at det var det pure opspind.

Problemet var at jeg lærte aldrig at stole på hende igen, hvornår fyrede hun en løgn af for at "please" mig, og hvornår var den god nok... Den mistede tillid kostede også forholdet selvom jeg egentlig nok havde indset at hun ikke VAR/er en hotwife.

Min nuværende kone er naturlig hotwife fuldstændigt som min første kone, det er ganske enkelt hvem hun er, og hun forlanger at elskerne tager hende i vores soveværelse, så der er jeg jo ikke rigtigt i tvivl så at sige :-)

Begge mine hotwifes har ikke haft noget ønske om en fast Bull eller on night stand, men nogengange spiller det bare så godt at der kommer gentagelser ud af det, men ikke et mål.

Slettet medlem

11 Maj 2015 på 20:22
Jo han er rigtig nok ingen tvivl om det ;-)