Så sker det iaften at første spadestik til kones cuckold eventyr STARRRRRRR er

Så sker det iaften at første spadestik til kones cuckold eventyr STARRRRRRR er

Hmpi

3 Maj 2015 på 11:30
Jeg er på arbejde idag og konen bliver hentet iaften når jeg kommer hjem. Fantaserer om jeg træder ind af døren. Og hun har været i bad. Dufter dejlig og er blød som silke.
Jeg har bemærket hvor meget jeg er begyndt at dufte til mig kone. Ikke for at dufte fremmed mand men simpelhen fordi hendes duft gør mig høj og nyforelsket i hende.
Jeg ved hun bliver hentet og så kører de hjem til Bull og leger der. HW har lovet underholdning i bilen og kan godt regne ud det bliver til en del stop inden de rammer hans hjem. Har billeder i mit hoved af hans store pik arbejde sig langt op i hendes fisse hen over bilens køler ;-)
Jeg kan slet ikke vente til at høre hvad de to har lavet sammen og hvad de aftaler fremaf hvis jeg er så heldig at vide det ;-)
HW er meget opsat på at give mig den fulde oplevelse som hanrej selv om det er anderledes for hende at se mig i en ny rolle istedet for den som styre hende. Håber hun finder sine behov mere vigtige og At hun ønsker st dyrke dem uden at tænke på mig når de opstår ;-)
Jeg venter spændt, men også med en hjertebanken og tanke mylder der skiftes vis forsvinder og rammer mig igen med en forhammer når jeg forstår jeg har mistet den fulde kontrol som jeg ellers er vant til at have.
Håber de får en rigtig god aften sammen og lærer hinanden bedre at kende ;-)

Hmpi

3 Maj 2015 på 11:51
Hans pik måler 20 cm så håber han får kneppede hende så dybt som hun aldrig har prøvet før... Den anden dag bad hun mig stoppe med at kneppe hende og spille pik for hende istedet så hun ikke var for øm til Bulls store pik... Hold kæft det gav et sæt i mig... Havde jeg ikke lige forudset den ville komme.... ;-)

Admin

3 Maj 2015 på 12:51
Hej hmpi - tror vi er flere der glæder os til at høre om deres oplevelse :-)

Med det sagt - og blot for at være totalt NEDEREN og meget irriterende så sker det desværre fra tid til anden at cuckold par bliver brændt af og det sker sikkert ikke for jer, men hvis nu det sker - så husk at det i virkeligheden er din hotwife der er blevet brændt af og som nok har brug for ret meget støtte....

Men som sagt - det sker sikkert ikke og alle får forhåbentlig et BRAG af en aften. Held og lykke med det.

Hmpi

3 Maj 2015 på 13:35
Vi har haft mødt hinanden til snak og har skrevet sammen så burde være lukket af for alle de tvivlsomme faktore der kan være ;-)

Admin

3 Maj 2015 på 13:49
Så skal det nok lykkeds... Krydser fingre for jer.

Slettet medlem

3 Maj 2015 på 19:49
Glæder mig til at høre om hvordan det er gået, også meget gerne hvad hun har tænkt/følt under vejs, det kunne måske hjælpe andre nye HW's som er i den spæde begyndelse.

Slettet medlem

3 Maj 2015 på 21:52
Spændende, glæder mig meget til at høre mere!

frisk fyr til sex

4 Maj 2015 på 13:35
spændt på at følge med i resultatet af det frække setup, og måske vi andre savlende bulls får nogle lækre billeder fra den frække aften at nyde også ;-)
mums

Hmpi

4 Maj 2015 på 15:15
Hej alle sammen

Super dejligt med al jeres feedback samt interesse i hvad der sker hos os.

Min kære kone lider desværre af migræne og om formiddagen begyndt den at banke på let. Efter flere forsøg på at slå den ned endte den kun med at tage til og tilsidst kører hende helt i sænk. Skuffelsen var stor fra begge sider af men Bull tog det rigtig pænt og han var forberedt på det da vi have en kemi snaket stykket tid forinden.

Nu ligger det sådan at hans børn er hos ham hver anden uge så hele denne uge er der lukket med for at kunne ske noget..

Jeg skal nok smide mere op når mødet har fundet sted og sikkert start næste uge igen en sen aften ;-)
Jeg er blevet lovet en masse billeder af HW i brug og har også efterspurgt af HW hvor de kysse, kæler og krammer. Jeg vil nyde den totale ydmygelse og eller nydelse af hende blive forkælet af en."rigtig" mand ;-)

Så tiden er alt ædende lige nu og frem til de kan få hinanden... Og imens bliver fantasien om at holde mig på måtten og kun nyde hende på afstand og vide hun er hans indtil de har leget i næste uge begyndt at tage form i mit hoved.
Sjovt som man for større og større behov for at være masakistisk over for en selv vokser som man bliver mere bevidst om sin rolle som hanrej ;-)

Men so lang indtil der dukker mere info op..

dejlig_erotik

23 Dec 2016 på 21:35
hej, det kqn være at i skal finde jer en lokal bull, jeg vor under 5 km fra borup