Cuckold og jalousi

Cuckold og jalousi

Slettet medlem

15 Apr 2015 på 23:41
hej med jer
Jeg skriver for lige at få lidt hjælp. Min kæreste og jeg er helt nye i dette univers, men tænder begge på tanken om at hun får en stor pik imens jeg ser på. Vi har så prøvet at mødes med en veludrustet fyr i en klub, og det var også ret frækt.
Vi mødte fyren på scor.dk og efterfølgende har min kæreste været meget opsat på at vi skulle huske at skrive en tak til ham, og også skrive i hans gæstebog. Jeg sagde, at jeg synes at hun skulle skrive, eftersom det jo var hende der blev ordnet. Hun skrev så en hilsen på hans gæstebog, hvor hun roste hans gigantiske pik og at hun ikke kunne vente til at hun skulle prøve den igen.
Og nu tænker jeg så, okay, jeg har jo selv bedt om det, men nu kan jeg mærke jeg er jaloux... Hvordan skal jeg håndtere den her følelse. Går det væk?
På forhånd tak...

lowlaif

16 Apr 2015 på 04:23
Vores kulturelle baggrund gør at vi "bør" være jealoux, jeg kan sagtens huske de første "rigtige" gange min danske ex. kone var sammen med en ny tyr, orme der gnavede og var han så meget bedre end jeg at hun ville forlade mig ?

Min ex. tog altid problemerne upfront, konfronterede mine spøgelser inden de for alvor fik næring at leve af, bl.a. på samme måde som din kæreste, ved at inddrage mig - ja jeg kan også godt forstå følelsen af at ikke ville være med i "taksigelserne" - men egentlig skulle du nok gøre dig selv den tjeneste at netop være med lige der.

For det er jo dybest set ikke korrekt, I blev begge "ordnet" hvis hun nød det og fuldstændigt forsvant i hans favntag - og I efterfølgende har levet fantasien i fantasien, så blev I begge ordnet.

Om jealouxi går væk er umuligt at svare på, jeg kan sige at jeg overvejende ikke er jealoux, jeg har mine "øjeblikke" hvor skilsmissen banker på, men helt generelt så er jeg ikke.

Årsagen kan for mit vedkommende ene og alene findes i åbenhed, hvis min kone taler åbent om den store pik hun skal have/drømmer om - hvis hun åbent deler ud af sine chats og ikke skjuler noget - så fungerer det perfekt her. Men hun havde på et tidspunt en fyr der var meget forelsket i hende han skrev "jeg elsker dig" og "jeg savner dig helt vildt" - de chats viste hun ikke - og talte ikke om, det gjorde mig usikker og så havde vi jo balladen.

Da hun forstod at jeg accepterer at fyrene forelsker sig i hende (hun troede at det ville være et kæmpe problem) så ændrede hun stil på det område.

Hvis I er enige om at leve i et cuckold forhold, så accepterer I også at det KAN ske at hotwife forelsker sig, det KAN ske at man bliver skiftet ud (med i mit tilfælde en yngre model) - men vend den om, vi er som mænd jo ikke lukket inde bundet og bastet (andre end de der går med bur :D ) - så det kan vel også hænde at vi løber ind i lige præcis hende, der får blodet til at pumpe lidt hurtigere. Så det er i højere grad en menneskelig ting.

Jeg mener at vores ægteskab(er) er betydeligt mere stabile og holdbare end de der lever et monogamt forhold, for monogame forhold har stadig en tendens til at blive monogame med hemmelig utroskab - jeg kender gifte både mænd og kvinder der er deres faste partner utro, og hvor han/hun ikke ved det (officielt i det mindste).

I vores ægteskab er der ingen grund til at lyve, ingen pludselig opdaget utroskab man skal tage hensyn til - jeg har været dig utro : YES YES YES!!! Fedt - var han god ? ;-)

Så hvis hun står og laver mad, skal du hen og give hende et kram, kysse hende på halsen lige under øret og hviske - jeg tror du står og tænker på at blive fyldt ud af en kæmpe pik, kysse hende igen og så kan du sidde og nyde synet af den kvinde du elsker, stå og smådagdrømme - og det ER et smukt syn.

Hvis du på nogen måde kan, så genskab billedet af hende der bliver "ordnet" - hvis du virkelig er inde i denne verden, hvis du virkelig ER cuckold - så findes der simpelthen (i MIN verden) intet smukkere end kvinden jeg elsker overalt på planeten med en anden mands pik dybt oppe i hendes våde og villige skød. Og jeg vil dybest set gøre hvad som helst for at opfylde hendes ønske om at blive fyldt helt ud, da det opfylder mit ønske om at se hende lykkelig, glad og tilfredsstillet :-)

Og efter alle disse ord :D Det er umuligt at fortælle andre hvordan de skal ordne deres hjerteproblemer, vi er forskellige, og summen af vores livserfaringer gør os til den vi er, derfor kun muligt at skue ud gennem egen navle. Jeg håber for jer at I kan få løst det, det lyder bestemt som om din kæreste har opdaget en side ved sig selv som hun nyder, det er så op til dig om du stiger af her, eller tager med i rutchebanen - uanset hvad - held og lykke, men det KAN blive : a joyride.

MrAverage

21 Apr 2015 på 18:24
Jamen er jalousi ikke netopden man leger med at kunne kontrollere?
Man kan måske sige at man får den positive side af jalousi frem og undertrykker det negative.
Når jeg har set min kone blive så våd, at der kom en stor plet uden på trusserne alene ved forventningen om at blive taget af den fremmede.

I sekunderne hvor jeg har set en fremmeds pik presse sig op i hende mens hun har sukket dybt af nydelse.

Når jeg har set hendes inderlår sitre mens en fremmed pik blev omsluttet af hendes fisse.

Når jeg har hørt hende stønne i en orgasme mens en fremmed har haft hende under behandling

Når jeg har set en fremmeds ansigt fortrukket i nydelse mens han leveret klatten dybt oppe i hende.

Så har jeg da følt jalousi, men på en positiv måde, og følt det mest som en tilskyndelse til også at aflevere min klat samme sted.

gus100

22 Apr 2015 på 16:18
Hej
Jeg tror du har meget ret i at der skal være noget jalousi for at man syndes denne leg er spændende og har lyst til mere, det er jo det at man kan dominer og bessidde en andens mands kone der gør det mugligt at få lov til at føle jalousi , der så tænder noget dybt inde i cuckcold , der igen gør at han vil prøve det igen og igen