Hotline /Cuckold klub i Jylland?

Hotline /Cuckold klub i Jylland?

Charming35

15 Apr 2015 på 07:49
Hejsa
Min hustru og jeg leger med en fantasi om at hun skal være sammen med en anden, men det kniber for hende at tage springet.
Findes der klubber eller barer hvor man kan komme og folk ved det er hotwife/Cuckold det går ud på? Helst i Jylland.
Vi vil måske komme ind og sidde lidt og se hvad der sker. Måske gå igen eller måske tage imod et tilbud. Hun er ikke helt afklaret men måske kan hun fristes.
Kan nogen hjælpe?
Bh C

Slettet medlem

15 Apr 2015 på 13:47
Det kan jeg godt genkende herfra, men det er vigtigt, at du altid understøtter hende og viser, at det er helt i orden..

Slettet medlem

15 Apr 2015 på 14:05
Uden at kende jer vil jeg da mene at hun vil få mange tilbud hvis I tropper op i en etableret swingerklub som f eks Tucan, kvinder plejer absolut ikke at mangle tilbud og der er som regel overvægt af mænd....og nogen gange også overvægt af overvægtige mænd
;-)

Hvis du er med og tydeligt giver udtryk for at du ønsker hun er sammen med bejler(ne) alene er det vel i sagens natur cuckolding.

Jeg kan sagtens se dit/jeres dilemma, jeg tror bare ikke løsningen er at finde "en cuckold klub" snarere at blive enige om som par at tage springet