kondom

kondom

Slettet medlem

14 Apr 2015 på 16:42
bruger bull altid kondom ?

Admin

14 Apr 2015 på 18:27
Det er vel et spørgsmål om hvad man aftaler indbyrdes... men hvis dit spørgsmål skal tages bogstaveligt så nej Bulls bruger ikke altid kondom.

Brandmanden

14 Apr 2015 på 23:56
Enig med Admin. Kun hvis parret udtrykkeligt kræver det. Det er frækkere uden

lowlaif

15 Apr 2015 på 04:41
Min kone har haft et par elskere der helst ikke ville bruge kondom, og hun vil helst heller ikke selv (kondomer herude har en tendens til at sprænge) hun er bange for kondomstumper i underlivet.

Ofte kommer de unge mænd første gang med egne kondomer, en enkelt brugte 2 kondomer ovenpå hinanden (DET var ikke spor sjov eller behageligt for hende) - Men interessant nok kommer de fleste så kun medbringende eet kondom ;-) og det kan hun godt nok ikke nøjes med, så man kan sige at langt de fleste gange har hun sex uden kondom.

Slettet medlem

15 Apr 2015 på 15:19
Citat (lowlaif * Apr 15, 2015 4:41)

Min kone har haft et par elskere der helst ikke ville bruge kondom, og hun vil helst heller ikke selv (kondomer herude har en tendens til at sprænge) hun er bange for kondomstumper i underlivet.

Ofte kommer de unge mænd første gang med egne kondomer, en enkelt brugte 2 kondomer ovenpå hinanden (DET var ikke spor sjov eller behageligt for hende) - Men interessant nok kommer de fleste så kun medbringende eet kondom ;-) og det kan hun godt nok ikke nøjes med, så man kan sige at langt de fleste gange har hun sex uden kondom.

det lyder dejligt der er nogen der vil nyde sperm natural som naturlig, det er også på den måde det rigtige cuckold liv er kommer frem

Slettet medlem

15 Apr 2015 på 18:43
Er vel på aftale basis om man gør. Kræver jo en del tillid at lege uden. Og test kan heller ikke rigtigt bruges da det tager 3 mdr efter man er hiv smittet til man kan se det i test.

Men som jeg plejer at råde uerfarne piger til der leger med fremmede. Før ham ind selv, så kan du lige mærke om han har et på.

Her i huset bliver der uddelt det røde kort og manden sparket på porten hvis han så meget som antyder at han gerne vil uden.

Der er jo nok en årsag til at kønssygdommene er kraftigt stigende.

MrAverage

21 Apr 2015 på 16:53
Vi havde i nogle år 2 faste fyre. De var begge gift og vi havde tillid til dem så de brugte ikke kondom.
Det er nemmere uden, det er mindre generende hvis man har tendens til irritation af gummiet, og det var for mig en stor del af ophidselsesmomentet at der var "rigtig kontakt" mellem dem og hende.
Det ophidesede mig (og hende) voldsomt at se deres ansigter og høre dem, når de tømte sig i hende uden kondom.
Sidst men ikke mindst fik jeg selv de bedste orgasmer når jeg kneppede hende efter at hun var blevet insemineret af en anden.

Slettet medlem

1 Jun 2015 på 23:21
Det er øjeblikkelig fyringsgrund og partykilling, hvis en fyr forsøger sig uden. Jeg er swinger og sætter ikke mit eget eller mine elskeres heldbred på spil. Sådan er det bare.

Det udelades udelukkende i et fast forhold, hvor der er tillid til, at der benyttes kondom med alle andre. Således har jeg haft en gift elsker gennem to år der får lov at slippe.

massive

8 Jul 2015 på 23:02
Jeg bruger kondom indledningsvis, men synes klart det er frækkest at smide kondomet når jeg har en fast hotwife. Så kan cucken kan få lov at slikke hende ren... Det kræver tillid, faste aftaler og måske en test, men det er det hele værd for at at kunne gå all-in :-)
Redigeret af massive 9 Jul 2015 på 14:27

Sine og mand

8 Jul 2015 på 23:56
Min faste tirsdags elsker Søren som jeg har haft i 5 år brugte kondom i starten og blev så testet efter nogle måneder, derefter har vi ikke brugt det! Han er også gift og har kun mig og konen som ikke kunne drømme at være utro!
Jeg elsker at få skudt hans sperm op i mig!

Slettet medlem

10 Jul 2015 på 00:53
Citat (bimbo66 * Apr 14, 2015 16:42)

bruger bull altid kondom ?

Jeg synes det er at gamble med sit eget og sin partners helbred at dyrke sex uden kondom. Der er så mange købssygdomme og HPV som man ik kan testes for. Så en fyr uden kondom er for mig turnoff, og viser total uansvarlighed!!

Sukkerknald

10 Jul 2015 på 01:37
Hmm.. der er jo en risiko ved alt i livet. Jeg er enig i, at sex med fremmede fordrer et kondom, men så er risikoen altså heller ikke større. Hvis den slags "overansvarlighed" var udgangspunktet for alt hvad vi foretog os i livet, så ville vi ikke færdes i trafikken eller spise på restaurant.
Man kan teste på HPV med en blodprøve, ligesom man kan lade sig vaccinere, også som voksen, hvis man gerne vil prøve at beskytte sig imod HPV virus. Rigtig mange kønssygdomme kan man også få overført ved oralsex og mig bekendt er det trods alt ikke mange, der har oralsex med kondom eller anden beskyttelse, når der er byttet om på giver og modtager. Og skulle man rende ind i en kønssygdom, så er de fleste til at behandle med en simpel kur. Her kan man så passende også demonstrere sin ansvarlighed, ved at tage kontakt til dem man har haft sex med og give dem besked.
Det er farligt at leve. Man dør af det. Men sandsynligheden for, at det bliver som konsekvens af ubeskyttet sex er altså minimal for en gennemsnitsdansker.

Hotwife Roskilde

10 Jul 2015 på 09:00
Citat (Sine og mand * Jul 8, 2015 23:56)

Min faste tirsdags elsker Søren som jeg har haft i 5 år brugte kondom i starten og blev så testet efter nogle måneder, derefter har vi ikke brugt det! Han er også gift og har kun mig og konen som ikke kunne drømme at være utro!
Jeg elsker at få skudt hans sperm op i mig!

Jeg er helt enig med dig Sine !
Jeg elsker også at mærke når han kommer oppe i mig, men det er forbeholdt min faste elsker ;-)
Ved nye bekendtskaber er det naturligvis altid med kondom, og det kræver at der er opbygget en solid portion tillid før det måtte blive uden.
Der er en risiko ved alting, men hvis man udviser en vis fornuftig adfærd er den trods alt minimal.

Slettet medlem

10 Jul 2015 på 16:46
Hvad skal jeg så bruge min hanrej til hvis ikke han skulle smage spermen i min fisse og slikke det op og slikke Bulls pik ren for mine safter min hanrej kan bruge kondom men ikke mine Bull det er da en del af det spil med Hotwife Bull og Cuckold jeg vil ikke have sex med en der har kønssygdom så de skal være tjekket og være sikker på de er sygdomsfri men som en anden skrev er der jo altid en risiko men det er der jo så meget der er bruger du kondom kan kondomet tit springe når han knepper sig ganske hårdt og støde den i bund så er man jo lige vidt og jeg gider heller ikke kondom stykker oppe i mit underlivhverken foran eller bag i.
Glemte lige en vigtig del vi skifter nu ikke partner jævnlig en eller to faste og har ikke sex første gang vi er sammen med mindre Bull forlanger det så skal jeg jo står ham tiltrådighed.
Redigeret af Slettet medlem 10 Jul 2015 på 17:04

Slettet medlem

11 Jul 2015 på 15:36
Pepsi > Du kan så bare ikke checke om en bull er ren, men kan selvfølgeligt mærke på personen om du stoler på ham.

HIV kan først testes 3 måneder efter at man har modtaget det, så ville kræve rimelig længe afholdenhed.

Fordi et kondom kan springe er jo ikke ensbetydende med at det gør. Især ikke hvis fyren ved hvad han har med at gøre. Kondomer springer oftest hvis de er af forkert størrelse, forkert brugt, dårlig kvalitet, eller hun ikke er våd nok.

Rigtigt brugt kan der kneppes igennem uden risici for sprængning.