At gøre hende gravid.

At gøre hende gravid.

Brandmanden

3 Jul 2015 på 10:10
Søger virkelig et par eller en singlekvinde som ønsker at legen ender med at hun gøres gravid.
Det er virkelig frækt at tænke på og og vil i den grad ydmyge manden i forholdet.:-)

Slettet medlem

20 Jul 2015 på 21:52
HEJ BULL/TYR

Jeg har nu endelig her i min ferie fået tid til, at lave et blogindlæg. Det er med vilje samt for, at blande mig i debatten herinde. Idet jeg (CAMILLA, hotwife) læser mange bull's er så klar på det, men personlig oplever jeg når det kommer til stykket. Så får folk kolde føder og bakker ud!

LÆS MIT BLOGINDLÆGLÆS MIT BLOGINDLÆG

N.B.: Billede af mig og min/vores faste unge 25 årige badboy bull som kneppede mig i haven. Det var også her han startede med, at overpisse RisGnasker LOL.
Vedhæftede filer:

Slettet medlem

20 Jul 2015 på 23:14
Synes ikke det er ok at promovere jeres egen blog eller skal vi kalde det et job opslag via en anden blog.

Men kan ikke slette jeres indslag så blot denne kommentar.

PS iflg hvad jeg har kunne læse mig fremtil er det ikke juridisk muligt at lave en ansvarsfraskrivelse til en Bull. Han vil stadig i fremtiden kunne dømmes som far til det barn der evt. kommer ud af det.

Vil da trække denne kommentar om det juridiske igen, såfremt der kan henvises til en advokat i et konkret firma som vil skrive dette sort på hvidt. Evt. ligefrem komme med sager hvor der er dannet precedans.

Slettet medlem

21 Jul 2015 på 09:59
I vores bekendtskabskreds har vi kun én erfaring med dette. Det er en af min Herres gamle bekendte fra en Loge i Odense, der var Bull hos et par.

De havde været sammen nogen gange da denne fantasi kom op. Alle tre var med på ideen og barnet blev undfanget på en romantisk herregård et sted i Nordsjælland. Da barnet kom til verden nægtede manden at acceptere, at det var hans barn, og min Herres navn blev nævnt. En faderskabsprøve blev foretaget og det retmæssige biologiske forhold blev afdækket.

Det virker som om, at det var hensigten fra parret, at få en ekstra forsøger til det barn de ønskede. Ifølge vores bekendte har de endda tilbudt, at manden adopterer barnet, hvis vores bekendte lægger 750.000 DKK.

Der er en sag i gang hos Statsforvaltningen, men den har ikke nogen afgørelse endnu.

Slettet medlem

8 Okt 2015 på 15:07
Mega frækt ....

Citat (hvorerjegsjov * Jun 25, 2015 9:13)

Jeg synes det er en rigtig fræk fantasi.
Det er faktisk først noget, at jeg er begyndt at synes her på det sidste. Indtil jeg var 22 (sidste år) gjorde jeg alt for at undgå den slags, haha. Måske er det noget biologisk..

sugardaddy

13 Jan 2016 på 15:43
Jeg vil elske at have en fast gift hotwife jeg kan tage ubeskyttet...og lade det udvikle sig...lade hende sprede ben for mig, så jeg kan få hendes ubeskyttede fisse....med de konsekvenser det kan få...så cuckolden ved at hun er min.