At gøre hende gravid.

At gøre hende gravid.

lowlaif

17 Apr 2015 på 16:20
Svært at spørge barnet tænker jeg...

Slettet medlem

17 Apr 2015 på 16:42
De uerfarne > I vil blive overrasket over hvor nemt det er at finde folk i real life ud fra 2-3 oplysninger.

Noget jeg gennem tiden har lært mange swingere. Spørger dem nogle gange om jeg skal sende dem en sms når vi kommer i klub igen. Så plejer svaret at være "det kan du jo ikke alligevel. " Aftaler så ofte at jeg prøver. og i 9 ud af 10 tilfælde synes de det er ufedt at få sms'en dagen efter. Men samtidigt bliver de pludseligt interesseret i at få at vide hvordan pokker det kunne lade sig gøre. Og tro mig de bliver ofte meget overrasket når jeg giver dem løsningen på at finde dem. Så lære de efterfølgende at holde alt adskilt. For det er oftest den vej man finder folk.

(Vil godt lige pointere at når jeg har gjort det er det ALTID med forudgående accept. Gidder ikke blive anklaget for at være stalker)

Har allerede set en del brugere her fra på facebook. Så man skal træde varsomt.

lowlaif

17 Apr 2015 på 19:28
Jeg har såmænd en pin på google maps der viser præcis hvor jeg bor også ;-)

Det er jo en kendt sag at ens sexliv sagtens kan ødelægge ens karriere, jeg ved ikke i hvor stort omfang det er tilfældet i Danmark, men USA er sårn lidt småhysteriske...

Jeg har alle mine år været meget åben overfor venner, familie og kollegaer så jeg har ikke det store problem med at folk kan finde mig, jeg har oftest kaffe at kunne byde på,selvom det måske ikke er Gevalia...

Slettet medlem

18 Apr 2015 på 14:22
Jeg tænker nu mere 18 års børnepenge, arverettighedder. Der kan opstå en masse problematikker omkring det.

lowlaif

18 Apr 2015 på 16:48
Citat (bigtoolsdk * Apr 18, 2015 14:22)

Jeg tænker nu mere 18 års børnepenge, arverettighedder. Der kan opstå en masse problematikker omkring det.

Helt enig - sålænge paret har det godt sammen, og bull accepterer sin rolle i deres og barnets liv (ikke tilstede nok) så er det garanteret fedt fint...

Men vi ved jo alle at ikke alle skilsmisser ender i id lykke, og det kan jo blive rimeligt grotesk når forældre bruger barnet i deres krig, og der kan man vel ikke udelukke at det kan komme barnet for øre at far er ikke far...

Det kan faktisk - udover altså børnebidrag blive ret grimt for det involverede barn. Jeg tror at "mit barn på gule plader" har levet i et langt lykkeligt ægteskab, men det er noget jeg vælger at tro, vel delvist af rent egoistiske grunde.

gus100

19 Apr 2015 på 09:46
Det der er frækt i en sådan situation er jo ikke at tænke konsekvens , men derimod at føle magten og dominansen over andre personer.
Børn er jo bare glade for at blive født.....

Slettet medlem

20 Apr 2015 på 08:43
gus100> Børn skal jo også gerne have en tryg opvækst når de er blevet født. Og jeg tror enhver der selv har børn ved at der kommer dage hvor man tænker "hvad fanden har jeg gjort for at få sådan en unge".....så skulle det ikke gerne ende med nogle knubbede ord om det virkelige ophav

Slettet medlem

20 Apr 2015 på 08:53
Citat (bigtoolsdk * Apr 18, 2015 14:22)

Hvis parret er gift, er børnene som udgangspunkt mandens. Uden på nogen måde at være jurist, mener jeg en faderskabssag skal anlægges "ret hurtigt" efter fødslen i dette tilfælde
"Registreringen af kvindens ægtemand som barnets far kan anses som foreløbig i den forstand, at moderen, hendes ægtemand eller en særlig værge for barnet, frit kan anlægge en egentlig faderskabssag indtil barnet bliver seks måneder."

www.familieadvokaten.dk/emner/314.html

For Bulls vedkommede ser det ikke ud til han har de store rettigheder over barnet

"Selv om udgangspunktet for reglerne i børneloven er, at en mand har ret til at få prøvet, om han er barnets far, hvis han har haft et seksuelt forhold til barnets mor i den periode, hvor hun blev gravid, så er der den væsentlige undtagelse, at hvis en anden mand allerede er registreret som barnets retlige far, fordi han er gift med barnets mor, eller fordi han har udfyldt en omsorgs- og ansvarserklæring sammen med barnets mor, så afskæres andre mænd fra at få undersøgt faderskabet."

www.familieadvokaten.dk/emner/316.html

Slettet medlem

4 Jun 2015 på 19:11
Jeg ville absolut give mine gentleman gener videre hvis parret bad om det.. :-)
Redigeret af Slettet medlem 9 Jun 2015 på 16:52

Zaksum

5 Jun 2015 på 10:48
Jeg vil også gerne gør det ;-)

Slettet medlem

8 Jun 2015 på 06:41
Det er flere årsager til, at jeg pigen med accept fra min kæreste/hanrej til, at finde en sæd-doner eller bedst af alt finde en Bull som er sund, rask og gode gener vil kneppe mig så jeg bliver gravid.

Dels får vi ikke en fejlfarvet mulat som RisGnaske og dermed med en endnu mindre diller som han skal mobbes med samt anden hudfarve. Derudover har hanrej'en arveligt sukkersyge så det vil være perfekt, da vores forhold er sådan. Vi finder en fyr med stor pik, sporty og gøre det med ydmygelse samt mens manden er tilstede. Du får en udfærdigt kontrakt som holder dig skadesfri som en anonym doner.

Foto data kan sendes til os.
Redigeret af Admin 9 Jun 2015 på 18:01

Slettet medlem

9 Jun 2015 på 12:28
Risgnasker. Det er da argumenter man kan forstå. Mon i ikke nu vælter i tilbud.

Slettet medlem

9 Jun 2015 på 17:54
Jeg kan ikke besvare jer, da jeg gerne vil uddybe derfor henviser jeg til i sender en mail direkte til os sammen med bruger herinde og foto samt data om dig.

Vi søger en Bull til befrugte mig i august, da vi gerne vil have et forårs barn. Hør mere om samtykke erklæring og fortrolighedserklæring LOL
Redigeret af Admin 9 Jun 2015 på 18:02

Slettet medlem

9 Jun 2015 på 18:00
Risgnasker håber da i finder en. Men det er ihvt. ikke blogejer der stiller sig til rådighed.

hvorerjegsjov

25 Jun 2015 på 09:13
Jeg synes det er en rigtig fræk fantasi.
Det er faktisk først noget, at jeg er begyndt at synes her på det sidste. Indtil jeg var 22 (sidste år) gjorde jeg alt for at undgå den slags, haha. Måske er det noget biologisk..