At gøre hende gravid.

At gøre hende gravid.

Slettet medlem

3 Apr 2015 på 14:59
Tankerne ruller rundt. Nu har jeg rendt ind i to par hvor det store ønske var at hun skulle gøres gravid.
Det ene par fordi han ikke kunne levere levedygtig sæd. Det andet fordi at han så var fra valgt at det var hans barn.
Begge situationer var et klart og rungende NEJ fra min side. (indrømmer tankerne går i positive retninger om at hjælpe det par hvor han ikke kan)
Men nu sidder man med en mystisk følelse.
For gud hvor er det en tændende tanke at kneppe en anden mands kvinde gravid. Det er ligesom det dyriske og hulemanden kommer op i en. Chancen for at bringe flere af ens gener videre.
At man træder til der hvor en anden mand ikke kan levere varen til sin kone.
Er det mon kun det der gør sig gældende. Det dyriske og det at bringe gener videre? Eller er der også andre aspekter.
Er sq lidt underligt. For har jo brugt hele livet på at undgå at gøre tilfældige kvinder gravide og nu er det pludseligt en tændende fantasi.
(Dermed også sagt at fantasier ikke altid skal udleves, og denne bliver heller ikke udlevet.)
(Der ville iøvrigt også være en bunke juridiske problemer hvis man gjorde)
Hvad er dine tanker om dette ?

lowlaif

3 Apr 2015 på 15:17
Først og fremmest - et barn fortjener en far og en mor - sålænge parret er sammen og barnet vokser op er det givetvis ikke det store problem, men på et tidspunkt begynder vi alle at spørge - hvem er jeg, hvor kommer jeg fra og hvor skal jeg hen ?

Jeg er født med en hjertefejl, det er ikke noget jeg fik at vide inden jeg lå med flødekanden i vejret på intensiv afdelingen i en alder af 52. Men jeg KUNNE have vidst det, da det er arveligt.

Så ja de der ikke KAN få børn af naturlig vej, de skal nok blive gravide, de havner på en rasteplads, med en suspect personage uden nogen form for kemi eller tilhør, der kunne du måske nok gøre en forskel, men er du klar til f.eks. at være Gudfar ? Er du klar tli at tage dit ansvar når faderen der ikke kunne være fader forsvinder ? Efter en DNA test viser det sig (med meget stor sansynilighed at han i det mindste IKKE er farmand ? )

Er DE klar til at tage retsagen, er de klar til at udsætte deres barn for de prøvelser det skal igennem hvis hverken du eller han tager det endelige ansvar ?

Det er fedt for di at starte lige efter sidste menstruation, komme hver eneste aften og give hende den helt store tur, der er intet som følelsen af at skyde kanonen af, så dybt det lader sig gøre og føle sæden langsomt sive ud.

Og manden der nyder synet af konen, nyder synet af dig i orgasmekramper dybt i hans kvinde...

Men hvor ER barnet ? Barnet er bare et objekt, en orgasme der blev derinde - langt de fleste skilsmisser falder i barnets første leveår - jeg har kendt kvinder der 100% skiftede personlighed, som var de psykotiske eller forheksede - under en graviditet - og den ballancegang er svær, kommer der så en smule "Det er jo ikke MIT barn" ind i skænderierne...

Ja det er sikkert en fed fantasi, for kvinden behøver det såmænd ikke være en seksuel fantasi der er det "bare" ønsket om at få rykket det biologiske ur om i en anden tidsalder, men for du og den cuckold mand - der kredser tankerne...

Jeg har dem selv, tankerne om at de unge virile mænd skyder deres tunge last af dybt i min kone, gang efter gang efter gang - hun siger selv at en dag vil det også ske, men så skal hun nu på pillen først ;-) ikke flere børn...

Jeg synes at man skal tænke ene og alene på barnet, er det et levende væsen, en hundehvalp eller kunne det i virkeligheden lige så godt være en kålhoveddukke, for det vigtige for cuck and bull - tror jeg på - er selve det at hans sæd havner så højt oppe i hende at den er 14 dage om at komme ud igen...

Jeg vil helst ikke tro at børn indgår i nogen fornuftig persons seksuelle fantasier - uanset det er embryoer eller børn i al almindelighed...

Det var mine tanker og jeg synes at det er fornuftigt og rigtigt godt hvis du holder fast i dit "rungende NEJ" det er til barnets bedste.

Slettet medlem

3 Apr 2015 på 15:26
Nu gik det nu mere på tanker omkring mekanismerne, og slet ikke omkring det rent faktisk at føre det ud i livet. Andre kvinder end min udkårne får slet ikke lov til at modtage min sperm i fissen. Der er der uden untagelser altid gummi med i legen.

Er langt hen ad vejen enig i dine betragtninger.

Men hvad er det der får kvinderne til at ønske det at blive gravid med en anden mand. Overrasker mig at jeg er løbet ind i to par på så kort tid. Ok hende hvor manden ikke kan er måske ikke drevet at lysten til at det er en anden mand men mere af naturlige årsager. Så tæller måske ikke helt med i den hensegne.

Er det udelukkende for at sætte Hanrejen definitivt på plads? Vise ham hans kurv eller?

lowlaif

3 Apr 2015 på 15:58
Det seksuelle aspekt er der andre der kan svare på (det mest naturlige ville her være en kvinde) - men at par ønsker at blive gravide er jo tit set. Og der findes jo fertalitets klinikker som tager sig ganske godt betalt, de sikre så noget sundhed som kvinder ikke er garanteret ved hud mod hud metoden...

Skal så lige sige at da jeg var meget ung (22) blev jeg ufrivilligt far til et barn jeg ingen kontakt har med. Der skete netop det at en kvindelig kollega var meget ked af det i noget tid, hendes mand havde forladt hende (ikke noget om årsagen) - nåmen trøste og unsågodtud og alt det der... Vi endte i høet sammen og minsanten hun blev gravid, det VIDSTE jeg ikke - hun sagde sin stilling op få måneder efter vores hede elskovs periode og rejste til Jylland.

Lige før jul mødte jeg hende tilfældigt på strøget, på juleudflugt med sin mor og en meget gravid mave... Vi aftalte at mødes (da jeg mildt sagt var forundret over HELE forløbet, har bare kortet historien noget ned) og hun fortalte mig at jeg var faderen, hendes mand troede at han var og barnet ville alti få at vide at han var far, jeg ville aldrig få noget med det barn at gøre...

Nu hvor jeg tænker tilbage stikker det i hjertet igen, men normalt er det ikke mere noget jeg tænker over, men i mange mange år (nok 20) tænkte jeg altid lige omkring nytår på det barn jeg aldrig fik...

Det HAR konsekvenser uanset hvad for de parter der er involveret... Mit var ikke en seksuel fantasi om en anden mands kone, i virkeligheden troede jeg på at vi kunne blive kærester, og for hendes virkelighed var det ønsket om et barn, intet andet (jo helt sikkert jeg ved at hun kunne lide mig, så jeg VAR et bevist valg for hende)...

Om hendes mand nogensinde har vidst det, haft mistanker eller noget, om de stadig er sammen, hvordan barnets liv har formet sig er altsammen noget jeg kun kan gætte på...

Det var lige en anden side og måske også lidt for åbent :D

Slettet medlem

3 Apr 2015 på 16:10
Må jeg ikke bede om at de betragtninger om hvad konsekvenser det har bliver holdt ude af denne tråd. Det kan fint diskuteres i en tråd til de formål

Det er mekanismerne og ønskerne jeg ønskede belyst.

Admin

3 Apr 2015 på 17:30
Rent mekanisk, eller biologisk om man vil er kvinder vel sat til for at lave babyer og mænd for at sprede deres sæd, i hvert fald hvis vi taler menneskehedens overlevelse.

Med det sagt, at tage en anden mands kone er vel noget med at være konge og besejre "land". At gøre en anden mands kone er jo den absolutte totalitet. Jeg kan faktisk sagtens følge de "forbudte" fantasier og følge de konflikter der følger med.

Sæd-donoren

14 Apr 2015 på 23:52
jeg ville gøre det :-)

Brandmanden

14 Apr 2015 på 23:58
Også jeg

Slettet medlem

15 Apr 2015 på 14:18
At en fremmed gør hotwifen gravid er vel den ultimative magt demonstration overfor både hotwife og hanrej. Han er definitivt skubbet ud i rollen som "forsørger" hvor Bull tager sig af alt det sjove med hotwifen.

Basalt set er vi jo stadig dyr når det kommer til sex og forplanting, i hvert fald hvis det er god sex ;-) Og smartphones, tablets, monogami osv er kun en tynd kultiveret fernis over vores sande jeg. Jeg tror derfor der ligger en dyb trang i manden for at sprede sin sæd, ligesom kvindens sande natur er at modtage sæd fra så stærk en han som muligt. Det sikrer nemlig historisk set bedst artens overlevelse, langt bedre end behandlingsgaranti på sygehusene, sund kost, regelmæssig motion og andre nymodens påfund evolutionsmæssigt set.

Set i det lys, er det "naturligt" at kvinden gerne vil befrugtes af den stærkeste han i flokken. Og netop en Bull spiller jo rollen som Alfa-Han i flokken, i hvert fald for en stund. Cuckold'en eller "beta-hannen" er så gearet på den måde han tænder på andre mænd der tager hans kone. Om det hæger samen med vores evolutionære historie hvor "beta-hanner" sneg sig til sex med de attraktive hunner når "Alfa-hannen" var faldet i søvn ved bålet ved jeg ikke, men der er sikkert en logisk forklaring på vores rolle også.

Og selvom fornuften siger "kondom" tror jeg ikke der er mange normale mennesker M/K der for alvor vil foretrække kondom fremfor den ægte vare hvor sæden sprøjtes dybt op i/ud over kvinden hvis der var 100% sikkerhed imod sygdomme

At det så ikke altid er formålstjenligt at agere hulemand/kvinde anno 2015 er en anden sag. Men derfor kan man jo godt lege med tanken, og det er måske også det de par du omtaler gør? Hvem ved om det er en reel mulighed at du gør kvinden gravid, måske bruger hun piller eller spiral uden du ved det og blot tænder på tanken - og bruger det til at pirre din rolle som Alfa-han yderligere?
Redigeret af Slettet medlem 16 Apr 2015 på 22:07

gus100

16 Apr 2015 på 09:53
Jeg vil sprøjte i hotwifen, for at vise min magt over hende og manden

Slettet medlem

17 Apr 2015 på 08:55
Citat (Baloot * Apr 17, 2015 1:10)

Det er vist ikke en ualmindelig tanke for en bull. Og bestemt heller ikke en uvant fantasi/ønske for et cuckoldpar. Tror der er flere skønne børn af bulls derude, end vi lige går og tror :-).

Ja, det er jo en tilbagevendende påstand, at Bulls har sat børn i verden rundt omkring. Det er bare lidt underligt, at ingen herinde tilsyneladende vil være ved at det er sket?

Siden her hedder jo ikke stramaj.dk eller drivhusnoerder.dk Så statistisk set burde man jo finde eet eller flere eksempler herpå netop på et cuckold forum??

Slettet medlem

17 Apr 2015 på 11:14
De_uerfarne. Ikke nødvendigvis. Der vil i sådanne tilfælde være rimelige problematisk e juridiske problemer. Så hvis det eksistere vil folk nok gå meget stille med dørene og ikke skrive det sort på hvidt.

Slettet medlem

17 Apr 2015 på 11:26
Citat (bigtoolsdk * Apr 17, 2015 11:14)

De_uerfarne. Ikke nødvendigvis. Der vil i sådanne tilfælde være rimelige problematisk e juridiske problemer. Så hvis det eksistere vil folk nok gå meget stille med dørene og ikke skrive det sort på hvidt.

Bigtools, ja jeg er da klar over det juridiske aspekt. Omvendt er de fleste af os her jo anonyme, og det skorter jo ikke på detaljer i øvrigt i bloggen ;-)

lowlaif

17 Apr 2015 på 12:26
Citat (de_uerfarne * Apr 17, 2015 8:55)

Citat (Baloot * Apr 17, 2015 1:10)

Det er vist ikke en ualmindelig tanke for en bull. Og bestemt heller ikke en uvant fantasi/ønske for et cuckoldpar. Tror der er flere skønne børn af bulls derude, end vi lige går og tror :-).

Ja, det er jo en tilbagevendende påstand, at Bulls har sat børn i verden rundt omkring. Det er bare lidt underligt, at ingen herinde tilsyneladende vil være ved at det er sket?

Jo - Jeg har fået at vide at jeg var far til en anden mands barn, i sagens sammenhæng var han jo cuckold og jeg bull, men ingen andre en moderen vidste det, om man så må sige.

Jeg mødte hende meget tilfældigt på strøget i København (jeg boede på det tidspunkt selv på Vestsjælland og hun var flyttet fra Vestsjælland til Jylland) meget højgravid, jeg pegede på hendes mave regnede tilbage og synes at det passede med at vi var kærester, vi mødtes lidt mere diskret og hun bekræftede at jeg var faderen, men at hendes mand troede på at han var.

Og jeg må indrømme at jeg tænker på det hvert år siden (og der er gået rigtigt mange af dem), måske ikke så meget herude mere.

Men det er jo ikke samme som det scenarie der ridses op hvor alle parter er fuldt bevidste og det er en aftale.

gus100

17 Apr 2015 på 16:17
Kan ikke se at det er et problem at gøre hotwifen gravid, men syndes derimod at det må være fantastisk at kunne gøre det og få hanrejen til at anderkende barnet som hans.
Frækt, dejligt og helt rigtig hvis alle er indforstået med handlingen