Elsker til min kone

Elsker til min kone

Slettet medlem

1 Apr 2015 på 14:01
Min kones tidligere elsker har af forskellige årsager ikke længere lyst til at lege mere. Vi søger nu efter en ny elsker til min kone. Men jeg synes godt nok det er svært. Hun har været på flere kemimøder, som ikke rigtigt har ført til noget. Er der nogle af jer der kan anbefale en Bull, som har tid i overskud til at "passe" min kone. Hvordan har I fundet en fyr ? Erfaringer søges.

Brandmanden

1 Apr 2015 på 14:19
Hejsa. Tak for venskabet. Hvis ikke afstanden var så stor, ville jeg gerne tilbyde mig :-)

Slettet medlem

2 Apr 2015 på 16:05
Hejsa med dig - Kan da altid anbefale mig selv :-). Lyder frygteligt, at en hotwife skal undvære noget :-D
SF påske

lowlaif

2 Apr 2015 på 17:57
Citat (nesualc * Apr 1, 2015 14:01)

Hvordan har I fundet en fyr ? Erfaringer søges.

Kemi er så ufatteligt svært at planlægge sig ud af synes jeg, her ved os foregår det oftest på den måde at det faktisk er mig der har den indledende kontakt, hun kigger billeder på craighlist f.eks. og siger til mig at jeg skal skrive en mail til fyren med hendes LINE app ID.

Hun HAR også selv profiler på forskellige websider, o hun HAR haft besøg af nogen hun selv har fundet, men fordi hun ikke er ret god til engelsk så går det meget ofte i hårknude når hun skal forklare det lidt specielle setup...

Men under alle omstændigheder, der går der gerne minimum en måned fra den indledende kontakt til de mødes, og det er en måned med gensidig gejlen hinanden op (hende og ham) men også for at hun kan fornemme om der ER kemi... Det sker ganske få gange at hun tager fejl.

Hvis hun efter en periode føler at han ikke rigtigt er hendes kop te - så siger hun pænt tak for den tid, men hun har i mellemtiden fundet noget andet, eller hun føler ikke at de kan fungere HAR hun også sagt.

Desværre er der rigtigt mange mænd der ikke kan tåle en afvisning, så ofte bliver hun efterfølgende overfaldet (på skrift) så hendes nye teknik er at sige farvel og tak og så blokere fyren...

Men heldigvis har langt de fleste været vildt søde unge mænd, lidt generte, meget hensynsfulde og charmerende. Og alle undtaget een der HAR været her har behandlet hende som en princesse...

Men min erfaring er at en vis periode med "chat" til lige at forventnings afstemme, hjælper ganske gevaldigt på "kemi"