Kan det modsatte også fungerer ?

Kan det modsatte også fungerer ?

Slettet medlem

29 Mar 2015 på 19:33
Hej.
Jeg har tit gået og tænkt på om det modsatte af cuckold/hotwife-setup´et også findes og kan fungerer i praksis...
Altså et par hvor det er manden der går ud og knepper andre strammere yngre kvinder med større bryster, og kvinden i forholdet der bliver hjemme og venter spændt på at han kommer hjem, eller er med for at kikke på og evt. blive hånet med hendes egen utilstrækkelighed imens...
Eller er det udelukkende mænd der lader sig underkaste på den måde ?
Jeg har selv utroligt svært ved at forestille mig det setup, men vil da meget gerne høre om det hvis i har prøvet det, eller ved at det eksisterer...

lowlaif

30 Mar 2015 på 04:03
Jeg kunne godt forestille mig et herre slave forhold hvor det var muligt, men det skulle være et meget stærkt forhold tror jeg på. Men hvor man kunne forestille sig konen i en slags stuepige rolle.

Min danske kone var mere swinger end hotwife, hun ville gerne partnerbytte og ville gerne se sin mand med andre kvinder - ikke i en ydmygende scene, men bare nyde synet af hendes mand (dengang jeg) der havde sex med en anden.

Jeg er mere cuckold end swinger, så den ene gang vi prøvede var det ganske enkelt ikke muligt, for mit vedkommende da jeg ikke på nogen måde kan være min (hot)wife utro - det kom der faktisk et forholdsvist hedt skænderi ud af i en klub i København.

Hendes "nye" mand (det er 15 år gammelt ægteskab) er swinger på samme måde som hende.

Sukkerknald

30 Mar 2015 på 07:55
De findes. Ikke at jeg selv er fem-cuck, men jeg har kendt ikke mindre end 2 par, hvor det var tilfældet.
For den enes vedkommende, blev manden altid sendt ud af huset og skulle sende en sms, inden han sprang på den fremmede kvinde, så hun kunne nyde at gå og vide, at han netop nu var i gang.
Den anden ville gerne have at det foregik i deres eget hjem, så hun kunne høre det og se det, hvis hun skulle få lyst til det.
Begge forhold var fuldkommen blottet for ydmygelse eller dominans, men handlede udelukkende om tændingen ved at deres partner havde sex med andre kvinder - med deres vidende. Og i begge tilfælde var han vist nok nogenlunde garanteret en omgang nummer 2, når de igen var alene.

bull4100

30 Mar 2015 på 09:02
Jeg må sige at jeg lever i et sådan forhold...
Min dejlige kone tænder på jeg tager en anden mands kone (aftalen er at det aldrig er en singel kvinde). Hun vil gerne vide hvornår og hvor.. samt gerne detaljer når jeg er hjemme igen, men hun har intet ønske om at se på.

lowlaif

30 Mar 2015 på 13:42
Citat (Sukkerknald * Mar 30, 2015 7:55)
... Og i begge tilfælde var han vist nok nogenlunde garanteret en omgang nummer 2, når de igen var alene.

:-D *THUMBSUP*