Inspiration

Inspiration

Hotwife4real

26 Mar 2015 på 14:50
Kunne rigtigt godt tænke mig at komme i kontakt med andre der "lever" nogenlunde som vi gør, og der igennem få inspiration og gode idèer til fremtiden.
Efter 3 år som fast elsker rykkede han op som 1. valg i trianglen. Dvs. at han har første ret til sex med mig og min mand kommer kun til, når det passer ind, og selvfølgelig kun når han har bedt min elsker om hans accept. Ca. en gang om ugen bliver jeg bestilt af min elsker til forskellige steder ( Klubber, p pladser, hos ham privat, eller her hos os ) og bestillingen går videre til min mand der så sørger for at arrangere det fornødne. Typisk skal han køre mig til møderne, og så finder vi ud af om han skal tvinges til at kigge på, eller han skal bruges til noget undervejs. Hvad der dog ikke fraviges under nogen omstændigheder, er at han hver gang skal bede min elsker pænt om at fylde min fisse med sin sperm og når vi er færdige skal han slikke mig ren for elskerens sperm, enten ude i bilen, eller når jeg kommer hjem til ham, for at vise mig hans forståelse og accept for det nye ejerforhold. Og selvfølgelig har min mands statusskift medført at KUN min elsker knepper mig uden kondom, imens min mand altid skal bruge gummi. I vores ægteskab er vi fuldstændigt ligestillede, lige på undtagelse af når det handler om sex, hvor jeg tilhører min elsker, hvilket min mand har måtte accepetere 100%.
Men hvis nogen har nogle gode erfaringer om hvordan de gør det, og hvordan de ydmyger deres mand, og der igennem tvinger ham til fuldstændig accept af sin rolle, så hører jeg meget gerne fra jer.
Hos os handler det om, at gennem ydmygelse, tvinge min mand helt derud hvor han bliver "bange" for at miste mig, og derfor adlyder blindt, alle de ting han får besked på.
Kom friskt.......*THUMBSUP*