Dating - hvad gør I?

Dating - hvad gør I?

jyderne

26 Mar 2015 på 12:17
Vi er rykket noget tættere på at udleve fantasien i virkeligheden, og vi går nu med overvejelser om, hvordan vi rent faktisk skal gøre det. Min kone har stadig ikke helt besluttet sig for det, men jeg har på fornemmelsen at hun nok er tættere på end jeg lige har gået og troet.

Hun har som udgangspunkt lagt ud med, at hun godt kunne tænke sig at gå i byen og score et one night stand en gang imellem, både fordi hun gerne vil prøve oplevelsen og også fordi hun mener at hun bedre kan holde følelser ude af det. Jeg har det, efter at have tænkt lidt over det, sådan set fint med det - det er sgu en meget fræk tanke, og jeg under hende gerne den oplevelse, men jeg tror ikke at det er den rigtige måde i længden.

Så jeg har tænkt lidt på online dating - selvfølgelig kan det nok lade sig gøre her på siden, men jeg tænker mere c-date eller victoriamilan. Hvis man ser det fra en lidt egoistisk vinkel, og ser bort fra evt. meninger om utroskab, så er det jo egentlig, i hvert fald som jeg ser det, ret ideelt til formålet - alle ved at der er tale om uforpligtende samvær, og de fleste er forpligtede til anden side.

En anden ting er hvor - det kan jo ikke rigtig være her i huset, når det skal være solo, for her er jeg og resten af familien, og desuden er den vigtigste del af legen jo, at hun skal komme hjem bagefter, og blive kneppet af mig. Hvad gør man så, lejer et hotelværelse, gør det hos ham eller hvad?

Hvad gør I andre, og hvad er jeres mening om det?
Redigeret af jyderne 26 Mar 2015 på 12:56

lowlaif

26 Mar 2015 på 12:37
Jeg kan godt fortælle hvordan det går her...

Min kone har profil på en 5-6 almindelige datingsider - er der ikke nogen interessante i længere tid beder hun mig om at finde en fyr og så accepterer hun ham jeg finder, dog må han ikke være over 35-40 år og det bedste er at hun lige godkender et pikbillede inden...

Men oftest klarer hun den selv, og der er tale om fyre mellem 18 og 30 indtil videre.

Men ja i DK tror jeg da også at det kan nok lade sig gøre her på siden at finde Bull.

Nå men det kan det ikke herud til, normalt sker der det at min kone og den nye tyr fører deres chat fra datingside til LINE (en app der er voldsomt populær her i asien) og der udveksler de gerne lidt billeder og sexede beskeder - og aftaler møde, i den process accepterer fyren at jeg er her, at det foregår her ved os, i vores soveværelse, men kun de 2 (eller een eller anden dag vil hun have mere end en)...

Proceduren indtil nu har været at jeg har hentet fyren, bragt ham hjem, de er øjeblikkeligt gået i soveværelset, og få minutter efter er de normalt opslugt af hinanden og i deres lysters vold...

Det nye er at hun har inviteret en fyr hertil, men han skal komme i dagtiden, vi skal hygge med kaffe, noget mad og måske bare almindeligt samvær - inden tanken er at hun fører ham ovenpå til soveværelset, det er vi alle lidt spændt på hvordan kommer til at fungere...

For os er det vigtigste kun at jeg VED det foregår, hvis hun er kneppet hudløs er det kun fint, men ja normalt vil man jo gerne have sex med sin kone bagefter, men det er ærligt talt ikke det vigtigste her, det vigtigste for mig er "viden om" og det vigtigste for hende er at han er ung, rimeligt smuk, har en stiv pik og kan komme mange mange mange gange...

gus100

26 Mar 2015 på 15:23
Hej
Da min kone skulle laves om til en slutwife blev det gjort ved at hun oprettede en profil på victoria milan og derigenmen beskrev hvad hun ville.
Når en fyr bed på krogen brugte hun meget tid ( ca 5 uger ) på at skrive med ham om hvad og hvordan det skulle forgå, således at før hun modtes med ham vidste hun hvad der skulle ske og var godt våd og liderlig.
de mødtes på hotel og bullen sørgede for både at booke og betale værelset.
der var så aftalt et forløb og en tid det måtte tage og bagefter gik bullen og jeg kom til værelset og kneppede slutwifen.
efter den første gang er det bare blevet nemmer og nemmer at sende Q ud.

jyderne

26 Mar 2015 på 23:16
Det kunne måske godt blive noget i den stil eller måske begge dele.

Jeg må nok væbne mig med lidt tålmodighed, indtil hun beslutter sig - hun vil ikke diskutere metoder før hun træffer sin beslutning. At dømme efter hvad hun sagde her i aften, da vi lige strejfede emnet, så er det nok mere et spørgsmål om hvornår hun gør det, end om hun gør det - men vi får se.

Men flere input er velkomne, det er rart at være lidt forberedt, for vi skulle gerne finde en form på det som vi begge synes er sjov og fræk.

Slettet medlem

27 Mar 2015 på 12:10
Mænd bliver ofte beskyldt for at være temmeligt agressive omkring dette at kontakte par og kvinder, men sjovt nok er min oplevelse anderledes.

Jeg har i tidens løb været i flere faste forhold med par og når jeg tænker tilbage er det parrene der har kontaktet mig med udgangspunkt i min profiltekst hvor jeg så har søgt et cuckoldpar.

Det er da lidt tankevækkende at det er foregået på denne måde, og mon ikke det har noget med min alder at gøre. Man vil jo nok mene at jeg med min alder er rimeligt velovervejet.

Jeg har da også selv kontaktet profiler og husker at den ene slavinde jeg havde der var det mig der skrev til parret.

Nogle har jeg mødt på chat hvor man vel kan sige at vi er lige gode om det, og hvor det nok snarere er tilfældigheder der afgør om man rammer det man søger.
Jeg mødte bl.a en kvinde på chat som gik hen og blev min elskerinde i et meget heftigt forhold hvor følelser blev en del af det. I virkeligheden sker et sådant møde ved tilfældigheder, men det viser jo også at alt kan ske uanset hvordan man vælger at søge.

At mødes vi en datingside som eks. denne er jo i sagens natur en ret naturlig måde, da dem der søger har mulighederne for at finde et match for søgningen på et sted som dette.

Jeg tror det i sidste ende er et spørgsmål om at man er afklaret med hvad man vil og indretterr sin søgning på det.
Skriver man sammen med et potentielt emne vil man ofte hurtigt kunne fornemme om det swinger eller om man skal søge videre.

Jeg kan i øvrigt godt lide denne process hvor man skriver sammen og vurderer lidt på modparten undervejs. Det er spændende og da især hvis man fornemmer et fælles fodslaw.

jyderne

27 Mar 2015 på 12:44
Den fare min kone ser ved online dating, er, at man nemt kan blive grebet af at skrive sammen med en person, og faktisk kan få ret kraftige følelser for vedkommende allerede inden man mødes. For nogle er det nødvendigt, men det er ikke det hun ønsker, og det gør jeg heller ikke, så det vil kræve en del selvdiciplin fra hendes side, hvilket gør hende betænkelig ved at bruge online dating.

Jeg tror nu nok at hun vil kunne takle det, når først hun kommer i gang med det, men der er rart at hun tænker ordentligt over tingene, og at vi kan snakke om det.

Det er jo ikke så meget fordi hun er bange for ikke at kunne afbryde, men mere fordi hun ikke ønsker at skulle kæmpe med at komme over det bagefter. Derfor ønsker hun hurtige engangsforhold - kun sjov og sex, intet andet, og kun den ene gang med ham.
Redigeret af jyderne 27 Mar 2015 på 12:46

lowlaif

27 Mar 2015 på 14:56
Jeg tror at er man ærlig, det er min fornemmelse med min kone også, og fortæller lige ud af posen at man er gift og på eventyr (min kone ligger lige imens jeg skriver dette og har det enormt fedt kan jeg høre) så reagerer fyrene også på det og opfatter "No go"...

Min kone har haft et par elskere som forelskede sig i hende, en sagde direkte om mig at DET kan hun gøre meget bedre, og det er da sikkert rigtigt nok, men det mener min kone altså ikke, så han blev vist døren og blokeret på LINE så han kommer ikke igen.

Ja man skal jo have nogen regler, både for sig selv og for forholdet - men jeg ar tidligere i 21 år levet i et forhold som dette, og mit nuværende forhold er nu snart 4 år gammelt...

Men der ER jo en risiko - det er der jo også for monogame par, julefrokoster, midsommeraften, kurser, seminarer, firma skovturen o.s.v.

For mit vedkommende bliver jeg 100% målrettet og monogam når min kone er alt andet end... Så her (og tidligere ægteskab) er det altså mest lagt over på hendes skuldre, men begge kvinder mener altså at jeg er den bedste partner og far...

Min exkone havde nogen gange kærestesorger, min nuværende kone er da ked af det når en forsvinder af den ene eller anden grund, men siger selv - der er massere af fisk i åen... Herude er det måske også lidt lettere for hende for "konkurrannterne" tager i langt de fleste tilfælde penge for sex, det gør hun ikke, hvilket godt kan virke tiltalende på en fattig engelsklærer :-)

gus100

27 Mar 2015 på 15:34
Citat (jyderne * Mar 27, 2015 12:44)

Den fare min kone ser ved online dating, er, at man nemt kan blive grebet af at skrive sammen med en person, og faktisk kan få ret kraftige følelser for vedkommende allerede inden man mødes. For nogle er det nødvendigt, men det er ikke det hun ønsker, og det gør jeg heller ikke, så det vil kræve en del selvdiciplin fra hendes side, hvilket gør hende betænkelig ved at bruge online dating.

Jeg tror nu nok at hun vil kunne takle det, når først hun kommer i gang med det, men der er rart at hun tænker ordentligt over tingene, og at vi kan snakke om det.

Det er jo ikke så meget fordi hun er bange for ikke at kunne afbryde, men mere fordi hun ikke ønsker at skulle kæmpe med at komme over det bagefter. Derfor ønsker hun hurtige engangsforhold - kun sjov og sex, intet andet, og kun den ene gang med ham.

jeg er helt sikker på at det er meget vigtig at du og din kone elsker hinnanen meget højt , for det er med garenti det din kone er bange for at få varme følser for den hun skal mødes med , og ja det er da en real risiko i hvis i ikke elsker hinnanen.
Men fordelen ved at finde hendes fyr på nettet er at de kan få afstemt deres forventninger til et sådan møde og det er jo vigtig at det bliver en god oplevelse, det er der tværtimod ikke sikkeret hvis man mødes ude i byen og først skal have noget at drikke og derefter finde et sted at være , og måske vil han ikke elske som din Q nyder at elske, derfor er det bare så meget mere sikkeret at gøre det over nettet for der kan man spørge om alt før man skal mødes med manden.

jyderne

27 Mar 2015 på 16:21
Det er også lidt sådan jeg ser det, gus100. One night stands er vanskelige at forudsige udfaldet af, det ved de fleste jo fra ungdomsårene. Til gengæld får hun spændingen og erobringen med live, det får hun ikke ved netdating.

Min kone drikker aldrig så meget at hun bliver beruset, så hun kan sagtens bevare kontrollen, og det er jo ikke sådan at hun er uerfaren. Hun var 26 og havde to børn da vi mødte hinanden, og hun havde været sammen med en hel del mænd inden da, og også haft one night stands. Desuden var hun, inden hun blev gravid 1. gang som 17 årig i en periode noget løs på tråden. Så hun ved godt hvad det drejer sig om, selv om det er længe siden, jeg vil tro at det er lidt ligesom at cykle, det glemmer man heller ikke. Derfor vil jeg ikke være bekymret for hende - hun er en voksen pige. Men jeg vil nok alligevel foretrække nettet, for som du siger, man kan aftale det ordentligt.

Jeg tvivler ikke på vores følelser. Vi elsker hinanden meget højt, og vi har et stærkt forhold med rigtig god kommunikation og et supergodt sexliv. Hvis ikke vi havde haft det, ville vi overhovedet ikke snakke om det her.

Vi ved godt at der altid er en risiko, lowlaif, men som du selv ved, er det et spørgsmål om at gøre op med sig selv og sin partner om man synes at fornøjelsen opvejer risikoen. Men man må også indrømme over for sig selv, at det her er et kink, eller en fetish, som nogle gange er stærk nok til at man tager en større risiko end man ville gøre på andre områder.
Redigeret af jyderne 27 Mar 2015 på 16:23

lowlaif

27 Mar 2015 på 16:28
Oh ja - forventningsafstemning, selv på nettet er det ikke altd at det lykkes, jeg vil tro det er sværere i en reel one night stand startende på et discotek - men min kone havde for nogen måneder besøg af en ung mand, han virkede som om han forstod alt hun skrev (nu skal det siges at hun KAN ikke engelsk, men benytter google translate, og det giver da ind imellem nogen interessante svar) - men da han ankom gjorde han stort set alt det hun ikke ville og intet af det han ville...

Hun har lige for lidt siden sagt farvel til en ung spanioler - som hun siger - jo hanhavde en gigantisk pik og det var fedt at blive fyldt ud... Men...

Han ville ikke lade hende sutte pik, han ville ikke selv yde oral (som hun elsker, det gør de fleste kvinder vel), han ville ikke have at hun stønnede, han ville under ingen omstændigheder tage billeder (hun er selfie addict, så det er faktisk vigtigt for hende) - han kom i et kondom (2 kondomer) og ville ikke tømme dem ud over hende, en anden fetish hun har, hun har læst at sæd er godt for ansigtshuden, så hun foretrækker at de kommer i ansigtet på hende...

Hun siger selv at hun TROEDE at han forstod alt, men det gjorde han jo helt åbenlyst ikke...

Ja og en sidste ting, han medbragte 2 flasker vin, ingen af os drikker, og det havde hun på forhånd frabedt sig, altså vinen...

Så jo hun siger at det var FEDT at få en stor, stiv, hård, tyk og lang pik, 2 ½ gang (han var lige oppe i hende inden de sluttede men kom ikke.) men hun ønsker ikke at han kommer igen, uanset hvor stor en pik han kommer med...

lowlaif

27 Mar 2015 på 16:37
Citat (jyderne * Mar 27, 2015 16:21)

Men man må også indrømme over for sig selv, at det her er et kink, eller en fetish, som nogle gange er stærk nok til at man tager en større risiko end man ville gøre på andre områder.

Inden jeg mødte min nuværende kone, var jeg gift med en 100% monogam kvinde, der på absolut INGEN måde havde drømmen om en anden, drømmen om 3 (eller flere) kanter, hverken flere mænd eller kvinder...

Vi havde et fantastisk ægteskab, som rigtgt rigtigt gode venner, nærmest soulmates - men det at hun var 100% trofast, gjorde for det første at det var jeg så ikke, men det gjorde også at jeg hele tiden i vores ægteskab havde følelsen af at der manglede noget...

Derfor da min nuværende kone med sine smukke brune øjne og sit forførende smil forkyndte at der var ikke noget hun hellere ville end at have sex med en masse mænd, ja så var valget (desværre) ikke så svært... Og for mig var det en overraskende let skilsmisse, det VAR det ikke for min ex kone, og en hel del ting ville blive gjort anderledes hvis jeg KUNNE gøre det om...

Slettet medlem

27 Mar 2015 på 18:49
Nu ønsker Jyderne ikke at der skal opstå følelsesmæssige relationer og derfor one night stands.
Det er selvfølgelig et valg, men jeg er uenig.

Har parret en fast elsker opstår der naturligvis sympati og en form for venskab. derudover bliver den sex hun får langt bedre når forholdet gå ind i en fase hvor de to kender hinanden.

Parrets Bull bliver på sin vis en form for ven og det giver en meget anderledes atmosfære i treenigheden.

Jeg har i de forhold jeg har været i med par aldrig næret varme følelser overfor kvinderne, men har da haft stor sympati for dem.

Risikoen for at følelser kan opstå er jo overalt hvor vi færdes sammen med andre mennesker.

Jeg har oplevet en gang at følelserne kom i kog for os begge og hun var en elskerinde jeg fik. Vi aftalte klart fra start at vi skal blive i vores respektive forhold og sådan var det.
Vi formåede faktisk at forblive venner efter at vi sluttede vores intime forhold, og selv i dag 3 år efter hænder det at hun ringer eller at jeg skriver en mail og vi lige runder lidt af på hvad vi laver i livet.
Men hun er ude af mit system følelsesmæssigt og jeg har hende i dag som et kært minde om en god tid.

Men at have et venskab hvor det intime er en del af det er bestemt stort, og langt at foretrække fremfor one night stands - set i min optik.

jyderne

27 Mar 2015 på 19:30
Som vi begge har det lige nu, er faste forhold fuldstændig udelukket. Måske, og det er kun min mening, ikke min kones, kan det lade sig gøre senere, hvis der er tale om trekanter, hvor jeg er med, men solo med en fast partner er udelukket.

En anden ting er, at vi faktisk begge tænder på at det gerne må være mange mænd - spørg mig ikke hvorfor, sådan er det bare.

Jeg har også spekuleret lidt på dogging - vi har snust en smule til det, men har ikke dyrket det for alvor. Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal mene om det, de store vilde gangbangs med mange tilfældige mænd er ikke noget vi har lyst til, men man kunne måske aftale at mødes et sted i det fri med én eller flere mænd man har udvalgt i forvejen. Er der nogen her som har erfaring med det?

lowlaif

28 Mar 2015 på 10:48
Citat (jyderne * Mar 27, 2015 19:30)

Som vi begge har det lige nu, er faste forhold fuldstændig udelukket. Måske, og det er kun min mening, ikke min kones, kan det lade sig gøre senere, hvis der er tale om trekanter, hvor jeg er med, men solo med en fast partner er udelukket.

En anden ting er, at vi faktisk begge tænder på at det gerne må være mange mænd - spørg mig ikke hvorfor, sådan er det bare.

Det vigtigste er at I som par kender hinandens grænser og gør så lidt som muligt for at "overbevise" den anden om hvad der er frækt, seævfølgelig skal vi tale sammen og netop finde de grænser, men man skal jo ikke udfordre dem...

Hos mig - og de 2 ægteskaber jeg nu har været i som cuckold, der ghar det faktisk været meget vellykket med faste elskere. Ja det giver en følelsesmæssig tilknytning også, som one nightere ikke giver...

Den unge mand fra igår er et minde ved de brugte kondomer, men ude af hendes system allerede han kommer ikke igen, og hun har netop vist mig den fyr der skal forsøge sig imorgen aften, han skriver selv at han søger en ven, og det er hun glad for - hun vil gerne have en ven som er en bolleven, men også som kan komme her - spise sammen, se en film og hvis så de føler for det, gå op og have noget god sex.

Min ex kone i DK havde også faste elskere, hun gik ud primært - hvis hun havde sex hjemme var det gerne flere fyre og sådan lidt fest agtigt, min ex kone blev faktisk reelt ramt af kæreste sorg hvis en elsker sagde stop. Men hun sagde altid selv stop hvis en kæreste ønskede mere end NSA kæresterier.

Samme med min nuværende kone, har hun en elsker der ønsker mere trækker hun øjeblikkeligt bundproppen ud.

kiggerbareligenu

28 Mar 2015 på 18:37
Citat (jyderne * Mar 26, 2015 12:17)

Vi er rykket noget tættere på at udleve fantasien i virkeligheden, og vi går nu med overvejelser om, hvordan vi rent faktisk skal gøre det. Min kone har stadig ikke helt besluttet sig for det, men jeg har på fornemmelsen at hun nok er tættere på end jeg lige har gået og troet.

Hun har som udgangspunkt lagt ud med, at hun godt kunne tænke sig at gå i byen og score et one night stand en gang imellem, både fordi hun gerne vil prøve oplevelsen og også fordi hun mener at hun bedre kan holde følelser ude af det. Jeg har det, efter at have tænkt lidt over det, sådan set fint med det - det er sgu en meget fræk tanke, og jeg under hende gerne den oplevelse, men jeg tror ikke at det er den rigtige måde i længden.

Så jeg har tænkt lidt på online dating - selvfølgelig kan det nok lade sig gøre her på siden, men jeg tænker mere c-date eller victoriamilan. Hvis man ser det fra en lidt egoistisk vinkel, og ser bort fra evt. meninger om utroskab, så er det jo egentlig, i hvert fald som jeg ser det, ret ideelt til formålet - alle ved at der er tale om uforpligtende samvær, og de fleste er forpligtede til anden side.

En anden ting er hvor - det kan jo ikke rigtig være her i huset, når det skal være solo, for her er jeg og resten af familien, og desuden er den vigtigste del af legen jo, at hun skal komme hjem bagefter, og blive kneppet af mig. Hvad gør man så, lejer et hotelværelse, gør det hos ham eller hvad?

Hvad gør I andre, og hvad er jeres mening om det?

Jo Jeg er imod utroskab men.
Er det ikke også en lidt frækt
at han har en kone men at han knepper
Dig