Hastigheden på siden

Hastigheden på siden

Slettet medlem

25 Mar 2015 på 15:08
Tak for en god dating side, men den er alt for langsom.

Slettet medlem

25 Mar 2015 på 16:43
okay jeg var ellers ved at tro det var min computer der var ved at blive sløv for synes det hakker ret så meget her inde håber det er noget som vil blive set nærmere på men kan i alle nu have en super god aften.*THUMBSUP*

Sukkerknald

26 Mar 2015 på 10:21
Jeg er enig med jer i, at siden er langsom. Men den er også gratis. Jeg ved, emnet har været oppe før og den eneste måde at få gjort noget konstruktivt ved det, er ved at melde sig som supporter. Det kan gøres for en umådeligt beskeden penge og jo flere vi er, jo bedre bliver siden, når det kommer til hastighed. Se fanebladet "støt siden".
For mig, var det ikke en svær beslutning. :-)
Redigeret af Sukkerknald 26 Mar 2015 på 10:30

lowlaif

26 Mar 2015 på 10:56
Citat (Sukkerknald * Mar 26, 2015 10:21)

Jeg er enig med jer i, at siden er langsom. Men den er også gratis. Jeg ved, emnet har været oppe før og den eneste måde at få gjort noget konstruktivt ved det, er ved at melde sig som supporter. Det kan gøres for en umådeligt beskeden penge og jo flere vi er, jo bedre bliver siden, når det kommer til hastighed. Se fanebladet "støt siden".
For mig, var det ikke en svær beslutning. :-)

Det er i det mindste en mulighed for at Webmaster og frue kan se en fordel i at skifte¨server igen, men jeg skal ærligt tilstå at ja nogen gange går det langsomt, men så kan man jo åbne en ny fane og surfe facebook eller avisen imens man venter...

Så der kommer lige en "dengang far var ung" - jeg startede på internettet i 1992 - dengang ventede man et minuts tid på at modemmet havde fat i udbyderes gateway, og det fandt vi vist egentlig "OK" - jeg tror at endnu har jeg ikke ventet fulde 20 sekunder på cuckolds.dk har været fuldt loadet, med billeder samt google maps... I 1992 var det jo bare adgang til en tekst ;-)

Det fede ved den her side er at den er gratis at bruge og være medlem af, man kan benytte ALLE funktioner, uanset man er supporter eller ej... Men så skal man naturligvis også være klar over at det ikke er en Silver Arrow man har med at gøre - vel mere (til sammenligning) en McLaren-Honda...