Par/domina/hotwife søges

Par/domina/hotwife søges

Littlecuck

23 Mar 2015 på 19:34
Ja bliver jo nok nød til at gøre lidt opmærksom på mig selv og mine drømme og ønsker omkring at være herinde. Ønskescenariet er uden tvivl at finde en dominerende kvinde til et forhold og nogle super dejlige fælles oplevelser. Men er jo ikke så nemt at finde den rette så er bestemt også meget interesseret i seksuelle oplevelser med en kvinde, et par eller noget helt tredje ☺️ Jeg er en meget åben person så uddyber gerne for alle der skulle finde interesse. Håber noget har lyst til skrive til mig. Og gør også det for en venskabelig snak.

lowlaif

24 Mar 2015 på 05:46
*DRINK*

Velkommen til - du gør i det mindste det "rigtige" - nemlig at hejse flaget og vise at du er her, det er min personlige erfaring at jo mere aktiv man er, jo flere kontakter får man også.

Derudover... Ja - det er vildt svært at finde en partner, i det virkelige liv og på dating sider, jeg vil så sige at jeg slog over i "Nu er jeg hudløst ærlig fra første kontakt" - så første kontajkt for mig har gerne været :

Kvinde kontakter : Hi jeg hedder "navn" du har en spændende profiltekst, jeg kunne godt tænke mig at vide mere om dig.

Mit svar : Davs, det er nemt - du skal bare gøre det du allerede har gjort, nemlig henvende dig. Jeg er en cuckold mand, søg google efter ordet cuckold og evt. også søg ordet hotwife, så får du en ide, men kort fortalt - jeg elsker den kvinde der elsker míg men også ønsker sex med andre mænd...

Det sorterer ALLE fra der er 100% trofaste, nogen der ER trofaste og gerne vil leve et monogamt forhold, bliver ofte hængende for at høre nærmere, det er gerne kvinder der har en eller anden form for "trekant fantasi" - og så er der nogen der spørger : s¨du ønsker at se din kone har sex med en anden mand... Svarer man ja til det, er det ikke sjældent at man bliver "diagnosticeret" som syg i hovedet :D

Alle de afslag man får skal man jo være klar til at tage med optimistisk smil og tænke : ja ja den er god med dig, der er MANGE fisk i åen...

I Danmark er det lidt lettere, da kvinder generelt set har en god føling med deres egen seksualitet, og er de super skeptiske kan man jo netop sige det er "bare" en trekant men med et twist.

Men velkommen til og hvis du deltager på debatterne, så lærer de par og kvinder der er på siden dig jo at kende :-)

Littlecuck

27 Mar 2015 på 17:19
Lowlaif mange tak for svaret :-)

Nu prøver jeg i hvert fald at give siden en chance et stykke tid og så må jeg jo se om det giver noget.

Littlecuck

28 Maj 2015 på 02:59
Nå det var det for denne gang, gør mig bare mere frustreret at være herinde, så farvel herfra.