Pik-billeder?

Pik-billeder?

Slettet medlem

7 Mar 2015 på 11:53
Jeg (Niki) er normalt ikke så meget til pik billeder. Hører også til dem, der er gerne vil overlade lidt til fantasien.. O:-)

.... men tilstået, Cucknbull, det er bare et super flot billede!!

cucknbull

7 Mar 2015 på 14:54
Citat (lowlaif * Mar 7, 2015 2:49)

Jeg har ikke pikbillede, jeg har ikke nøgen overkrop billede og det kommer heller aldrig til at ske :-)

Min kone står her ved siden af mig og siger WAOOW til cucknbulls billede, og hun ER meget visuelt orienteret, jeg har aldrig kendt et menneske med en så seriøs "selfieaddiction"

Hils konen og sig tak :-)
Redigeret af cucknbull 7 Mar 2015 på 15:00

cucknbull

7 Mar 2015 på 14:57
Citat (Domina og bull * Mar 7, 2015 11:53)

Jeg (Niki) er normalt ikke så meget til pik billeder. Hører også til dem, der er gerne vil overlade lidt til fantasien.. O:-)

.... men tilstået, Cucknbull, det er bare et super flot billede!!

Tak :-)

Jeg vil ikke påstå at mit pikbillede her er genialt, men det er mere end bare et pikselfie taget i dårligt lys. Jeg har masser af pik billeder der får den til at se lille, kedelige ud, men alle kan, med lidt omtanke, efterbehandling få deres pik til at se lækker og indbydende ud, og det er dem vi gerne vil se flere af... Tak :-)

P.S. Nøjagtigt det samme gør sig gældende for kvindernes billeder :-)

Sukkerknald

7 Mar 2015 på 17:49
Stadig ikke mere end 5 kvinder, der har givet deres mening til kende. Og skal man uddrage en statistik på det temmelig spinkle grundlag, så er det kun 20% der er er vilde med pikbilleder - med mindre det er cucknbulls pik, for så stiger tallet til 40 %. :-*

Jeg har både hørt, forstået og accepteret argumentet med, at pikbilleder har en relevans her på siden, hvor det netop handler om "større og bedre" for rigtig mange af brugerne. Men så kunne næste spørgsmål jo passende være, hvorfor man ikke gør mere ud af at sælge vare på en appetitlig måde?
Er der en decideret kønsforskel her på siden? Er mændene lidt mere ligeglade med, hvordan den bull de overvejer, sælger den visuelle del af varen, eller er det kun størrelsen der tæller? Og er kvinderne mere afhængige af en pæn præsentation, for at få lyst til at se på pikbilleder?
Ville du (overveje at) lade en fremmed tage billeder af dine kønsdele, for at få bedre billeder at sælge dig selv med..?

cucknbull

8 Mar 2015 på 11:02
Fandt den her tumblr hvor der er en pige der giver kritik af pikbilleder som fyre sender ind.

Hun giver gode råd om hvorfor nogle billeder virker (for hende) og andre bare ikke virker.

Og det der går igen er ikke så meget pikke, men mere om han har gjort noget ud af billedet, lyset og komposition.

Det bør alle se, cucks, bulls og HW's

critiquemydickpic.tumblr.com/

cucknbull

8 Mar 2015 på 11:10
Citat (Sukkerknald * Mar 7, 2015 17:49)

....så er det kun 20% der er er vilde med pikbilleder - med mindre det er cucknbulls pik, for så stiger tallet til 40 %. :-*

Åhhh du er så sød :-)

Er der en decideret kønsforskel her på siden? Er mændene lidt mere ligeglade med, hvordan den bull de overvejer, sælger den visuelle del af varen, eller er det kun størrelsen der tæller?....

Nej bestemt ikke.
Den fyr der skal bruge min kone skal fremvise en pik der ser fræk, lækker, stor, appetitlig ud, og det kræver at lyset og præsentationen er i top

Ville du (overveje at) lade en fremmed tage billeder af dine kønsdele, for at få bedre billeder at sælge dig selv med..?

Ja, hvis jeg ikke selv kunne gøre det. Men det syntes jeg selv jeg kan, ellers har min kone taget en del gode billeder af den... f.eks. det jeg postede længere oppe.

Har selv taget billeder af andres pikke for at give dem en bedre chance på dating markedet :-)

Slettet medlem

8 Mar 2015 på 11:17
Mange pikbilleder er direkte elendigt taget. Ofte med en meget rodet baggrund som stjæler opmærksomheden fra selve "emnet"

Ser man en fyr stå og holde sin pik og der står en vasketøjskurv bagved så er jeg en af dem der bemærker det og tænker hvorfor tænker han ikke mere billedmæssigt.

et billede skal være æstetisk og selvom det er en pik gør det jo ikke noget at billedet er taget med en vis omtanke.

Jeg har tidligere valgt fyre til min kone og der sad jeg halt klart og studerede pikbilleder og foretog den første udvælgning der.

Så den slags billeder har da en relevans.

Det er klart at når man så har valgt indlede man en kontakt og prøver på at få en fonemmelse af om personen bagved har andet og mere at byde på en kun en pik.

cucknbull

8 Mar 2015 på 11:53
Citat (en ældre Herre * Mar 8, 2015 11:17)

Mange pikbilleder er direkte elendigt taget. Ofte med en meget rodet baggrund som stjæler opmærksomheden fra selve "emnet"

Ser man en fyr stå og holde sin pik og der står en vasketøjskurv bagved så er jeg en af dem der bemærker det og tænker hvorfor tænker han ikke mere billedmæssigt.

et billede skal være æstetisk og selvom det er en pik gør det jo ikke noget at billedet er taget med en vis omtanke.

Jeg har tidligere valgt fyre til min kone og der sad jeg halt klart og studerede pikbilleder og foretog den første udvælgning der.

Så den slags billeder har da en relevans.

Det er klart at når man så har valgt indlede man en kontakt og prøver på at få en fonemmelse af om personen bagved har andet og mere at byde på en kun en pik.

Helt enig

Slettet medlem

13 Mar 2015 på 11:48
Pikbilleder er uløseligt sammenkædet med dette at Mænd, fyre, Bulls opretter profiler hvor de søger sexuelt samvær med par og kvinder.

Mange af de søgende vil gerne fremvise de kæreste de har, og ind i mellem svigter deres vurdering af hvad andre ønsker at se.

Når forholdene er etablerede så træder pikbilleder lidt mere i baggrunden, med mindre man fotograferer seancerne når kvinden og hendes elsker mødes, men der er det jo til et anderledes brug og ikke længere deciderede pikbilleder.

Men i den indledende fase hvor folk er søgende vil disse billeder aldrig forsvinde.

Slettet medlem

9 Aug 2015 på 15:55
Jeg har mine pik-billeder af den simple grund, at jeg gerne vil vise noget intimt eller privat af mig selv i dette forum, uden dog at blive genkendt da det trods alt nok er de færreste der kan genkende folk ud fra deres pik-billeder... :-)

Der ville ikke være meget sjov i at blive genkendt på et ansigts-billede hvis eks. tilfældigvis din chef eller en kollega, eller endnu værre noget familie også skulle vise sig at være her.
Jeg regner til gengæld ikke med at de kan genkende mig ved synet af min pik...;-)

lowlaif

9 Aug 2015 på 16:37
Citat (peter_6 * Aug 9, 2015 15:55)

Der ville ikke være meget sjov i at blive genkendt på et ansigts-billede hvis eks. tilfældigvis din chef eller en kollega, eller endnu værre noget familie også skulle vise sig at være her.

Hvis du bliver genkendt fordi chefen, kollegaen, sportskammeraten eller onkel Bob også er her - så deler I jo en interesse, de ville jo være her af en grund ;-) Så lige præcis den argumentation kan jeg svært forholde mig til...

Slettet medlem

9 Aug 2015 på 16:53
Citat (lowlaif * Aug 9, 2015 16:37)

Citat (peter_6 * Aug 9, 2015 15:55)

Hvis du bliver genkendt fordi chefen, kollegaen, sportskammeraten eller onkel Bob også er her - så deler I jo en interesse, de ville jo være her af en grund ;-) Så lige præcis den argumentation kan jeg svært forholde mig til...

Det kan der jo være noget om, men det er trods alt det der er mine egne overvejelser omkring det...
- og bare dem jeg gav udtryk for... ;-)

cuckdk

9 Aug 2015 på 18:09
Min kone tænder (også) på pikbilleder, men de kan naturligvis ikke stå alene. Der skal mere til så også billeder af ryg etc. som kan bidrage til indtrykket. .:-)

Slettet medlem

9 Aug 2015 på 18:19
Citat (cuckdk * Aug 9, 2015 18:09)

Min kone tænder (også) på pikbilleder, men de kan naturligvis ikke stå alene. Der skal mere til så også billeder af ryg etc. som kan bidrage til indtrykket. .:-)

Så en ryg, en røv, en overarm, eller et par hænder, er mindst lige så frækt som en pik ?
Fair nok... Det kan vi nok godt leverer...

Slettet medlem

8 Okt 2015 på 00:06
Det er vist lidt som det blæser i vinden.

Tror heller ikke det er flertallet af kvinder et pik billede virker på.

Men når det er sagt. Så giver en ordentlig pik rimelig meget response fra nogle kvinder. Så det virker. (Det kan så ikke stå alene i alle tilfældene)

Man man kan jo blande lidt i hvordan profilerne er exponeret alt efter hvilken gruppe man rammer med hvilken profil.

Lidt lige som at mange kvinde profiler har billeder i bestemte vinkler for at fremhæve det bedste og gemme det knapt så gode.

Tror som ikke der er så stor forskel på tilgangen til at fremvise gode ting og ikke fremvise de knapt så gode ting. M eller Q