Pik-billeder?

Pik-billeder?

Slettet medlem

5 Mar 2015 på 18:36
Hej :-)
Jeg undrer mig over hvad det er med mænd og alle deres Pik-billeder?
Personligt tænder jeg ikke på sådan billeder, og klikker ikke bare lige ind på profiler med sådan profilbillede...
Læg heller et billede op med din overkrop eller hvis du har en lækker ryg ;-)
Men kan jo ikke tale på andre kvinders vejne...
Hvad synes i andre kvinder?

Slettet medlem

5 Mar 2015 på 19:36
Hejsa,*BYE*,

jeg er helt enig, tænder heller ikke på pik-billeder:-|!

En lækker mandekrop fotograferet i en smigrende vinkel, det duer:-P.
I mænd kunne lære lidt af os kvinder; de fleste synes at det er pirrende og smigrende for kroppen, når der bliver overladt lidt fantasien, det synes vi også!!:-):-P

Sukkerknald

5 Mar 2015 på 20:21
Hmm.. tjaa... bum, bum..

Jeg tror, jeg efterhånden har forstået en lille smule af, hvordan det fungerer for en del mænd. Det de viser os, er ikke deres pik. Det er deres maskulinitet, deres bedste ven, deres store stolthed og deres dyrebareste eje.

Ikke at det gør den mindste smule for mig at se et billede af en mands pik. Jeg er lodret ligeglad. Det er vitterligt MEGET få pikke, der er lækre og flotte at se på, når man ikke kender manden, der er det lykkelige vedhæng til den. (det er kun marginalt mere interessant, når man kender ham) Men jeg tror som sagt, at jeg måske forstår, hvorfor de viser den så villigt frem. Det er "Den hvide sten" fra børne tv-serien af samme navn, fra dengang da.. Det er de smukkeste fjer, den insiterende parringsdans, den flotteste krigsmaling, den hurtige bil og alle de der andre ting, hannerne viser os hunner, for at få mulighed for at vinde vores gunst. Eller tager jeg fejl..?

Jeg synes det kunne være interessant at få kommentarer fra nogle af de mænd, der har pik-billeder på. Måske kan vi blive lidt klogere på hinanden og hvad der virker..?

Slettet medlem

5 Mar 2015 på 20:28
Sukkerknald, det er også min teori...
Men så er det vist også på tide at vi får sagt til dem, at det altså ikke er det vi tænder på.... :-D haha
Mænd er sgu så primitive nogen gange :-P
Redigeret af Slettet medlem 5 Mar 2015 på 20:28

Sukkerknald

5 Mar 2015 på 20:57
Jo, Kitty.. Men det er jo præcis den samme primitivitet, vi ynder at være genstand for i dette univers, er det ikke..? O:-)

Balance..

Slettet medlem

6 Mar 2015 på 10:20
Ja, de kan være noget så primitive i deres tilgang til sex*STOP*, men jeg glæder mig over at debatten (tilsyneladende) allerede har båret frugter; se bare Lysthusets nye billeder*THUMBSUP*.

Flere af den slags tak, fra alle jer andre også...;-)

cucknbull

6 Mar 2015 på 11:51
Jeg vil gerne blande mig i denne spændende debat.
Det er en ærlig sag hvis man ikke tænder på pik billeder og pik profiler.
Men der er også mange der tænder på dem, både at have og se dem.

Jeg har en pikprofil, og det vil jeg altid have.
Det er et signal jeg sender med den.

Det her er et cuckold site.
En stor del af det at være en cuck eller bull har med pikken at gøre.
For mange af os cucks så er en stor del af legen/fantasien, noget at gøre med "hans" pik, hans større, flottere, bedre pik.

Hvis jeg søgte en bull til min kone, det gør jeg ikke skal jeg lige sige, men når den tid kommer, så kan du være sikker på at hans pik er noget af det første jeg ville vælge ud fra.

Så det jeg gerne vil se er flotte pikbilleder, billeder der sælger varen.
Dvs. ikke uskarpe blitz billeder taget i et spejl fra en dårlig vinkel.

Ja det er primitivt, men sex er, for mig, mest interessant når det er primitivt og det er vores urinstinkter der brager igennem og kræver at blive tilfredsstillet. "Er sex beskidt? Kun hvis man gør det rigtigt"

Så pikprofiler er helt rigtige for de af os der gerne vil se en pik og for dem der gerne vil vise den frem.
For de der søger noget andet, så må I vælge dem fra.

Det samme gælder iøvrigt for kvindernes profiler.
Nogle kvinder (og eller deres mænd) vil gerne vise deres kvinder frem til potentielle tyre eller bare til andre mænd. Jeg er en af dem der tænder på at vide at andre mænd ser op mellem benene på min kvinde.. jeg er nok ikke alene med den lille fantasi her på sitet.

Så ja, jeg elsker profiler med kvinder der ligger med spredte ben og viser det hele frem.. men som med pik profiler så kan jeg bedst lide de billeder hvor foto kvaliteten er lidt over middel.. med mindre der er en god historie bag det dårlig mobilbillede taget på en motelværelse af en fyr hvis navn hun ikke kender :-)

Så herfra skal der lyde et; flere pik og fisseprofiler til dem af os der er til det, og til de der ikke er til det er der masser af profiler tilbage der ikke viser hverken det ene eller det andet :-)

Her er min pik iøvrigt :-)

Redigeret af cucknbull 6 Mar 2015 på 11:54

Sukkerknald

6 Mar 2015 på 14:01
*griner hjerteligt*

Åh, jeg er så kedelig, at det er hjerner, der tænder mig. Og jeg har endnu ikke set et rigtig pirrende billede af en lækker hjerne, hverken en uskarp mobilversion fra et hotelværelse, eller et smuk opstillet, knivskarpt et.. så øv.. *JOKINGLY*

Slettet medlem

6 Mar 2015 på 14:25
Jeg havde tidligere over flere år et pikbillede som profilbillede på min profil på Scor.
Det gav mange besøgende og faktsik mere end 30 velmenene hilsner med ros til mit foto.

Man skal altså ikke tage fejl af at et sådant billede kan have en mission.

Jeg valgte så for et par år siden at udskifte billedet med det jeg anvender her og besøgstallet på profilen faldt faktisk drastisk.
Når jeg skiftede billedet var det fordi jeg deltog i mange debatter på bloggen og et pikbillede tog for meget opmærksomhed i forbindelse med mine indlæg. Jeg blev ganske enkelt ikke taget seriøst og derfor skiftede jeg.

Der er nemlig to slags mennesker. Dem der er for pikbilleder og dem der er imod. Og ligeså galde den ene part var for at se gode billeder af slagsen ligeså uforsonlige var modstanderne.

Jeg kan sagtens forstå begge parter for det afhænger også af hvad og hvilken type man søger.
Nogle søger bare en pik, men de fleste søger nok en helstøbt person som kan give dem meget mere end blot sin pik.

Jeg har vel været i begge lejre, men foretrækker absolut at være i et forhold hvor en form for venskab er en del af det. I samtlige de faste forhold jeg har haft med par har vi været venner.

Jeg har tidligere taget imod nogle udfordringer hvor jeg bare var en pik der kom og leverede en oplevelse og så gik jeg igen. Det er altså lidt tomt.
Men hvad har man dog ikke gjort for at få sit CV pænt rettet til *G*

cucknbull

6 Mar 2015 på 15:13
Citat (Sukkerknald * Mar 6, 2015 14:01)

*griner hjerteligt*

Åh, jeg er så kedelig, at det er hjerner, der tænder mig. Og jeg har endnu ikke set et rigtig pirrende billede af en lækker hjerne, hverken en uskarp mobilversion fra et hotelværelse, eller et smuk opstillet, knivskarpt et.. så øv.. *JOKINGLY*

Her er et forsøg på det du søger :-)

Redigeret af cucknbull 6 Mar 2015 på 15:17

Sukkerknald

6 Mar 2015 på 15:29
Hmm.. Jeg er stadig ikke pirret.. Måske er jeg bare ikke et visuelt menneske..? :'(

cucknbull

6 Mar 2015 på 15:35
Citat (Sukkerknald * Mar 6, 2015 15:29)

Hmm.. Jeg er stadig ikke pirret.. Måske er jeg bare ikke et visuelt menneske..? :'(

Du siger bare til, så poster jeg gerne flere billeder af min pik :-)

Slettet medlem

6 Mar 2015 på 16:03
Det er et lidt sjovt emne. Man kan vende det om og spørge mænd hvad de fortrækker at se.
Jeg ved at det afhænger meget af liderlighed hos mig. Er jeg tændt så skal det bare være nogle frække billeder. Omvendt så virker de frække billeder næsten frastødende på andre tidspunkter. Det er naturligvis ikke helt så sort og hvidt, men jeg tror i forstår min pointe.

Når det så er sagt så tror jeg at mange viser det frem som de er stolte omkring, eller for at sende et bestemt budskab. Fx så kunne man forstille sig at fyren med pik-bilkederne matcher godt med hende der har frække afklædte billeder.
Jeg tror det for mange handler om at sætte forventninger op på forhånd.

Og så er der dem der ingen billeder har ;-) For mit vedkomne handler det om at jeg føler mig i begge lejre, og på samme tid ikke i nogen af dem.

cucknbull

6 Mar 2015 på 16:12
Citat (Andersjags * Mar 6, 2015 16:03)

Det er et lidt sjovt emne. Man kan vende det om og spørge mænd hvad de fortrækker at se.
Jeg ved at det afhænger meget af liderlighed hos mig. Er jeg tændt så skal det bare være nogle frække billeder. Omvendt så virker de frække billeder næsten frastødende på andre tidspunkter. Det er naturligvis ikke helt så sort og hvidt, men jeg tror i forstår min pointe.

Når det så er sagt så tror jeg at mange viser det frem som de er stolte omkring, eller for at sende et bestemt budskab. Fx så kunne man forstille sig at fyren med pik-bilkederne matcher godt med hende der har frække afklædte billeder.
Jeg tror det for mange handler om at sætte forventninger op på forhånd.

Og så er der dem der ingen billeder har ;-) For mit vedkomne handler det om at jeg føler mig i begge lejre, og på samme tid ikke i nogen af dem.

Helt enig.

Der er brug for begge typer (og de mange andre der er ind i mellem) og jeg syntes at begge er fint repræsenteret her på sitet :-)

lowlaif

7 Mar 2015 på 02:49
Jeg har ikke pikbillede, jeg har ikke nøgen overkrop billede og det kommer heller aldrig til at ske :-)

Min kone står her ved siden af mig og siger WAOOW til cucknbulls billede, og hun ER meget visuelt orienteret, jeg har aldrig kendt et menneske med en så seriøs "selfieaddiction"

Men det sker ikke sjældent at hun sidder og bladre gennem kataloget med hende selv og forskellige elskere og jeg har da lagt mærke til at de billeder der tilsyneladende tænder hende mest er hvis hun spiller pik på fyren eller har ham i munden. Jeg troede selv at billeder hvor hun havde sex ville være dem der tænder hende, men det er vist mest mig der tænder på dem :D

Hun kan også bede mig om at bladre gennem "nye medlemmer" for at kigge på pikbilled profiler.

Nogen af de fyre hun chatter med sender små clips til hende hvor de spiller pik og kommer, dem er hun ret vild med, men alle sender hende pikbilleder, en fyr kiksede dog noget for han sendte ikke kun billeder af sin pik, men af sin pik med mange forskellige kvinder - det var ikke populært :D