En gang cucold - altid cuckold

En gang cucold - altid cuckold

Baloot

28 Feb 2015 på 19:16
Når man leder efter en bull, og der er langt imellem de "gode", så virker det lidt som en umulig opgave. Men når hotwifen er hotwife og cuckold en cuckold, så bliver man ved. Hvor er alle de lækre bulls, der vil tage styringen og have et par? Vi leder stadig. Har dog kontakt til et par mulige emner, som måske bliver til noget ;D.

Slettet medlem

1 Mar 2015 på 11:27
At finde den / de rigtige partnere er altid noget der er styret af tilfældigheder.
Kemien skal være i orden og der skal være en enighed om måden forholdet skal køre på.

Mange kalder sig Bulls uden at de egentligt har sat sig ind i hvad dette indebærer og måske falder de så igennem på længere sigt.

Et projekt mellem en Bull og et cuckopldpar skal ske på parrets præmisser for at det kan blive succesfuldt.

De rigtige er med garanti også derude så i må jo blot fortsætte jeres søgning.

lowlaif

1 Mar 2015 på 19:32
Og så tænker jeg at krav har noget at skulle have sagt også, herhjemme er det min kone der stiller kravene, hendes krav er : renlig, højere end hende, ikke ryger, under 35 og så skal han helst kunne mange gange.

Mange af de mænd hun kommer i kontakt med er betydeligt ældre end de 35 - og så er der det med rygning der røg nogen af de under 35... Men der er jo stadig nogen der hænger ved.

De får så at vide at de skal acceptere at jeg er her, jeg deltager ikke på nogen måde i deres intime liv, men jeg er her i hjemmet. og så har hun forskellige ting hun ikke gør eller accepterer.

Og endelig er det meget få der kommer i kontakt med hende og så krøller lagner indenfor en uge eller 2 - det er sket een gang at hun fik kontakt med en mand og han kom her samme aften, men normalen er at hun skal "kende" dem gennem chat på skype eller line inden det bliver til et møde.

Hvis hun tog alt der bød sig til, ville hun have en ny mand 3 gange om dagen :D som det er nu sker det måske 1 højst 2 gange om ugen. og enkelte perioder går der op til en måned mellem hvert møde.

Ja fortsætte søgningen og så er min erfaring at når min kone har en længerer varende kontakt så bliver det bedre og mere "rigtigt"

Der er naturligvis langt mere psykologi og rollespil inde over et "rigtigt" cuckold hotwife scenarie...