Når HW ikke ønsker at fortælle noget om sine oplevelser.

Når HW ikke ønsker at fortælle noget om sine oplevelser.

Slettet medlem

14 Feb 2015 på 03:06
Hej Alle Cucks,
Jeg går og tumler med et spørgsmål som jeg tænkte i måske kunne hjælpe med.
Når min HW kommer hjem efter en skøn aften med en af sine ”bekendte” er hun ikke åben for at fortælle om sine oplevelser, hvilket jeg rigtigt gerne vil høre om…….hvordan har i det i jeres forhold ? måske er blot noget jeg skal affinde mig med…selv om det virker meget svært for mig.
Mvh
James

Slettet medlem

14 Feb 2015 på 10:26
Det lyder som om hun ridder alene.
Det ville jeg personligt ikke finde mig i.
I min optik er cuckold oplevelser for begge fornøjelses skyld, om det så enten er som den aktive eller den der hjemme som måske får et kick ud af at høre om oplevelserne. Hvis jeg var dig ville jeg tage en lang snak med hende om at hvis dette skal fungere for jer begge to er du nød til også at blive inddraget, også for ikke at se spøgelser i skabet. Hvis hun ikke vil dele det og det måske ikke gamet for jer.
pøj pøj

lowlaif

14 Feb 2015 på 13:51
Jeg ved ikke, i min verden ville det nok også bare betyde utroskab - og utroskab er jo ikke fedt, det er troskaben med en hotwife der er fedt - en utro kvinde kan alle finde :-)

Jeg ved udfra det du skriver her jo ikke hvordan I er kommet ind i denne verden, men hvis jeg forestiller mig så er det noget med at du har spurgt, hun har sagt nej DET vil jeg ikke, du har spurgt, du har spurgt igen, du har tigget lidt, du har spurgt... o.s.v. du kan sikkert selv regne de næste 3.000 linier ud :D

Til sidst har hun tænkt - OK ham der Jens Børge er jo lækker nok, og kan jeg komme i bukserne påham uden at det skaber problemer hjemme, så gør jeg sgu det...

Og vupti hun hygger sig med Jens Børge - men for hende er det en intim og privat ting, det er med andre ord ikke noget du skal blande dig i, du skal bare være tilfreds med at hun altså HAR udenoms ægteskabelige affærer...

En anden mulighed er naturligvis at der rent faktisk ikke sker noget - hun fortæller dig at hun tager hen til Arne, men i virkeligheden tager hun hen til Anne og hygger med rødvin og skrækfilm...

Men for mig - hvis der ikke er børn i forholdet - jeg var nok taget videre på nye græsgange... Med familie og børn er man jo tvunget til at tale om tingene...

Hotwife med mand

14 Feb 2015 på 21:41
Du er nødt til at spørge hende HVORFOR hun ikke vil fortælle ?
er det fordi hun er bange for at du bliver jaloux eller ked af det ?
er det fordi hun gør ting, som hun ikke gør med dig ?
er du sikker på HUN ved hvorfor du gerne vil høre det ? at hun virkelig ved at du finder det ophidsende at høre om det ?
og hvis enden er at hun ikke vil fortælle om det - jamen får du så nok/noget ud af det ?
og hvis ikke .. skal det så stoppe ...

Slettet medlem

15 Feb 2015 på 00:51
Hej Igen, Tak fordi i tog jer tid at svare på mine spørgsmål.

Det er helt rigtigt at jeg har tigget min kone om at blive HW over flere år, og vi har haft en del problemer med denne leg.

Hun mener at hvis hun er 100 % HW, så skal hun også bestemme alt og legen slet ikke skal være på mine præmisser, hvilket det vil være hvis hun efter at havde ude, skulle fortælle mig noget i detaljer, når hun nu overhovedet ikke har lyst til det. Hun siger at hun ikke ville få nogen fornøjelse ved dette.
Jeg har det utroligt svært med dette, vil rigtigt gerne leve som hanrej, men når hun fortier ting og sager for mig føler jeg mig sat total uden for og bliver overladt til mine tanker.

Jeg har stoppet legen flere gange, for så at tigge om at vi genoptager legen, da det også er meget svært for mig at vide at hun stadigvæk har lyst til andre mænd, men som hun siger – vi stopper bare legen hvis du ikke kan magte at være en ægte hanrej.
Jeg har sagt til min kone at legen for min del kun kunne stoppe, hvis det var hun som hun stoppede legen fordi hun havde ”fået” nok, sådan at jeg kunne være sikker på at det nu kun var mig hun havde lyst.

Til slut vil jeg lige sige at jeg absolut er en flot og dejlig mand men noget mellem ørerene og rigeligt forneden og at vores sex liv aldrig har fejlet noget, samt at jeg elsker min kone……

Jeg har det rigtigt skidt med at føle mig uden for, og kan slet ikke finde ”rod eller hale” i denne situation.
Kan ikke forstå hvorfor hun ikke mener at det er ”vores leg i fælles skab”. Begynder at føle at denne tilstand måske ikke er sund for mig !

Mvh
James

Slettet medlem

15 Feb 2015 på 11:39
Hej James.
Jeg synes at din kone griber det forkert an som flere andre også har nævnt. I er to om dette at du er hanrej og hun er hotwife og derfor skal hun også være åben overfor dig omkring det hun foretager sig uanset om det siger hende noget eller ej.

At hun ikke vil fortælle er ganske enkelt tarveligt at hende og egentligt meget egoistisk.
Jeg synes ganske enkelt at hun har misforstået sin rolle i jeres fælles projekt.
Hun er formodentligt slet ikke enig i denne udlægning, så alt efter hvor åbent et forhold i har omkring hendes "utroskab" så lad hende læse din korrespondance her på siden.

Hotwife med mand

15 Feb 2015 på 13:00
Hej James,
Jeg kan berette at du ikke er alene om dit dilemma.
Jeg og min hotwife har næsten samme udfordring - hvorfor hele "legen" pt er lagt på hylden - igen :-)
Jeg har fortalt min Q hvilke elementer der er frække for mig, herunder at høre hende fortælle om det - bruge det som et seksuelt krydderi etc
Det er hun ikke til .. Hun kan godt lide at tage i byen, score en fyr, have sex med ham - så får jeg typisk 5 min referat .. Og så er det for hendes vedkommende "overstået"
Hvorimod jeg tænder på at alt fra at sms om det, tale frækt om det under sex, få mms, video af .. , osv osv
Så for hende en ret isoleret oplevelse lige når det står på og for mig mere end "blot" det ...
Så vi har som sagt pause fra det :-
Redigeret af Hotwife med mand 19 Feb 2015 på 15:17

jyderne

15 Feb 2015 på 16:58
Denne leg er en parleg, og hvis ikke man kan finde en form, hvor begge parter sammen har fornøjelse ud af det, duer det ikke. Det skulle jo gerne være en booster til det fælles sexliv, ikke blot en fornøjelse for den ene part.

Efter min mening kammer det, på den måde du beskriver det på, over i utroskab, eller i bedste fald egoisme, hvor hun ikke tager hensyn til din fornøjelse.

Jeg ved godt at bare tanken om, at konen får mest og oftest muligt pik, er det der driver lysten hos nogle mænd, og så er det jo hans fornøjelse ved det, men det lader ikke til at være tilfældet hos jer.

Så jeg er enig med de andre i, at din kone er helt forkert på den, og du har helt bestemt ret i at det ikke er sundt for dig, og slet ikke for jeres ægteskab.

Slettet medlem

15 Feb 2015 på 19:40
Som med alle lege der deler sex livet glæder med andre drejer det sig om en ting.

Forventnings afstemning.

Så find enigheden og det kan finde sted. Ellers ender det i noget skidt.

Men er jo så et problem hvis den ene vil mere end den anden. Så vil der altid være en taber.

Håber i finder fælles fodslag.

Slettet medlem

15 Feb 2015 på 20:51
Jeg kan ikke forstå at kvinderne er så egoistiske, narsisistiske..det er er da dem som kommer ud og får fyldt et fysisk behov... jeg tror h is det var mig ville jeg trække stikket for jeres (hendes) leg! Og hvis hun byder ind med noget som hun gerne vil ville jeg sætte hende stolen for døren! Tænker at i ikke er gode til at kommoniker og fortælle/spørge hinanden om hvad det er I har brug for.

lowlaif

17 Feb 2015 på 05:46
Altså jeg har været der for en del år siden, min kærste ville ikke være utro, som hun sagde : hvis en dag jeg er dig utro, så betyder det at jeg ikke længere elsker dig.

Men jeg gav jo ikke sådan op, så når vi havde sex - talte jeg da om hvordan det mon ville være om hun lige havde haft en anden mand, og spurgte om hun da aldrig fantaserede om andre - eller evt. flere fyre i sengen...

Det gjorde hun ikke, og jeg fandt artikler og billeder der understøttede teorien om at "normale" kvinder fantaserede om 2 mænd på een gang...

Klart nok - en dag fik jeg en sms at nu havde hun en fyr hun ville tage på hotel med, han var en kollega fra udenbys - gift og derfor ikke noget problem for vores forhold...

Hun sendte en sms igen ved 3 tiden om natten at hun havde det pragtfuldt - og at det var helt fint, fantastisk sex o.s.v.

Et par dage efter rendte jeg på en af hendes veninder, som takkede mig for at lade min kæreste være ude alene, for de havde så sjov en aften, og det var ikke mange mænd der ville acceptere - så jeg troede jo at jeg var blevet bekræftet i at hun virkelig HAVDE været mig utro - men veninden fortsatte og sagde - jeg håber du ved at du har den mest trofaste kæreste man kan forestille sig, en vildt lækker fyr lagde op til hende og hun blev bare ved med at sige nej, det tror jeg ikke jeg kunne have gjort...

Jeg konfronterede min kæreste med det - og hun bekræftede at hun havde sovet hjemme ved veninden - og at hun på ingen måde nogensinde kunne være utro...

Jeg oplevede det som et svigt skal jeg indrømme, og vores forhold gik frygteligt skævt efter det, for på tidspunkter tænkte jeg at de begge løj for mig og hun HAVDE været utro, men ikke ville sige noget, og på andre tidspunkter tænkte jeg at hun løj for mig på aftenen og natten, ved at sige at hun VAR utro.

Det kan med andre ord være ufatteligt dræbende (helt sikkert for begge parter) hvis man ikke er tunet ind...

Min nuværende kone nyder at jeg ved alt - allerhelst ville hun have mig med inde i soveværelset, men det gør hende helt vild at hun ved jeg kan høre alt, dette til stor glæde for de unge mænd der kommer her - for de får en meget tændt ung pige... Men det er jo gennem stadig dialog at vi har fundet vores måde - og vi udvider på de områder vi kan enes om, vi taler om tingene hvor vi mener at kunne opnå et passende kompromis, og vi diskutere der hvor vi ikke kan mødes :-)

Men jeg mener at snakken skal være mellem ligesindede. I min verden er en "ægte" hotwife - lige præcis en kvinde der nyder at hendes mand VED hver eneste detalje - gerne hver eneste detalje krydret lidt...

Som da min kone en dag sendte en besked til mig og datteren der var ude, fordi hun havde besøg af en ung mand i dagtimerne - hun sendte beskeden om at det var OK vi kunne godt vende hjem - 2 minutter efter skrev hun, vent lige lidt jeg har ham i munden og han er hård så vi skal lige have sex igen, jeg skriver senere... Og det gjorde hun :-)

Og det er det der betegner en hotwife i mit univers - at hun får selv noget ud af det ved at manden er bevidst.

jyderne

17 Feb 2015 på 10:08
Lowlaif er inde på lige nøjagtig det som betyder allermest, nemlig tillid. For at kunne tillade at ens partner er sammen med andre seksuelt, er man nødt til at kunne stole på at man altid får sandheden at vide. Ellers får man, som Lowlaif beskriver, spøgelser i hovedet, og så er fanden løs.

Grundreglerne for par i denne leg bør vel være:
1. Ægteskabet har første prioritet
2. Lyv aldrig om hvad du laver, og overhold aftaler
3. Kommunikér følelser, tanker og betænkeligheder til partneren
4. Sørg for at din partner får sin andel i fornøjelsen

Det er i hvert fald de regler min kone og jeg er enige om gælder for os - ikke kun med hensyn til denne leg, men generelt. Et godt og solidt forhold er en forudsætning for at man kan dyrke det her med succes, og i samme øjeblik tilliden forsvinder, er forholdet ikke længere solidt.