Når ens arbejde ved det...

Når ens arbejde ved det...

Admin

13 Feb 2015 på 16:16
Halløj alle i dejlige cuckolds. Ville lige dele en real life oplevelse med jer, nok mest fordi jeg har behov for selv at komme ud med oplevelsen men også for at nogen måske vil kunne lærer af den.
I dag da jeg sad og jobbet ankom en e-mail fra en kollega med teksten "hvad er cuckolds.dk?", tror de fleste af jer vil kunne relatere til et hjerte der sprang op i halsen.
Da jeg og Miss oprettede denne side vidste vi at den ville være registreret på mit navn og adresse og jeg har egentlig altid været ganske åben hvis nogen kom og spurgte, men havde måske ikke lige forventet det blev en kollega, så jeg blev taget lidt med bukserne nede (altså i ordets dybeste forstand).
Nå - med det sagt, så gav jeg det et par timer og prøvede at forholde mig lidt til tanken og valgte efterfølgende at give ham et kald. Han er en fin fin person og jeg holder egentlig ret meget af ham - HELDIGVIS! Vi fik en kort snak om det og blev enige om at lade det ligge og ikke tale mere om det.
Nu håber jeg at han holder ord - men det tror jeg helt basalt også at han gør. Men en opfordring skal da lyde til jer andre, husk at passe på jer selv på nettet og i hvert fald holde jer for øje at en bekendt en dag kan finde jeres niche hvis de er tilpas nysgerrige.
Samtidig vil jeg da også slå et slag for muligheden for at uploade billeder enten til et password beskyttet album eller som kun er forbeholdt jeres virtuelle venner her på sitet.
Rigtig god weekend fra Bjørn.

Sukkerknald

13 Feb 2015 på 16:55
Uh, du rammer et ømt punkt. Det er min store skræk, at jeg end dag skal møde en jeg kender på en sexdate, hvad enten det er en kollega, en venindes mand, en ven af min bror eller andre jeg kender i en anden sammenhæng. Jeg tør slet ikke at tænke på, hvordan jeg ville reagere, så jeg er helt med på, at det må have været en hårrejsende oplevelse du fik dig der. Det bekræfter min paranoia og opfrisker hvorfor jeg ikke har billeder på nettet. Jeg håber inderligt din kollega er et hæderligt menneske og holder sin mund lukket - i hvert fald i de kredse i deler.
God weekend til dig også.

lowlaif

13 Feb 2015 på 18:10
Da jeg boede i Danmark, arbejdede jeg rundt i Europa - det gav en del bonuspoint hos SAS - men ofte var der jo kollegaer med, og der skete det tit at jeg fortalte om mit ægteskab og hvem/hvad jeg er...

Min chef dengang vidste det også, størstedelen af min familie og langt de fleste af mine venner...

Det interessante er naturligvis at se dem (de mandlige) kigge på min kone på en anden måde end de ser på andre kvinder - og så gør det lige præcis det at jeg behøver ikke frygte at nogen "opdager" mig...

Nu er det meget specielt her i Thailand - min kone vil helst at ingen i hendes familie får det at vide, eller nys om det - men samtidig fortæller hun mig at hun VIL have en "hotwife tattoo" - nu er det godt nok et stykke efter sidste risstrå hendes familie bor - meeeeeeen jeg forestiller mig nu nok at selv bedstemor vil tænke sit hvis hun ser 2 mandetegn og et kvindetegn tattoveret på min kones ben...

Men for mit eget vedkommende forsøger jeg at køre det 100% åbent.

Og så god weekend og god Valentines day - min kone siger hun har en overraskelse imorgen :D

Slettet medlem

13 Feb 2015 på 19:41
Jeg har det da nu kun fint nok med at mine arbejdskolleger ved det måske nogle vil føle jeg så er kold men jeg ser sådan på det man lever i et frit land knus og hygge til jer alle.

Slettet medlem

8 Okt 2015 på 10:19
igen en spændende tråd her på siden.
vi har også oplevet at vi er blevet "fanget" af vores leg og at den er blevet kendt af andre som vi egentlig ikke havde set ind i den ligning.. men sket er sket og vores liv har udviklet sig i en retning hvor vi ikke var i stand til at holde det hemmeligt mere.. vi blev hurtige enige om, at vi begge nød det her og at denne leg er vores liv... og derfor var det heller ikke svært for os at blive enige om, at åbne og ærlige omkring det.. ikke at vi gik og på egen opfordring fortalte til højre og venstre at andre mænd nyder fruen her og at hun nyder dem, men dem som spurgte og viste interesse for det, fik ren besked og vi fortalte vores familier om vores liv og livsstil.. også for at de kunne forholde sig til det inden de blev konfronteret med det af andre..
Det har alt i alt været en fordel for os og vi har det meget meget nemmere idag end vi havde det i starten.. Men vi erkernder at det kan være en stor beslutning at tage og at det kan have nogle bagsider med sig også..

rigtig god dag til jer.. knus