Ny single søger på siden

Ny single søger på siden

Sukkerknald

12 Feb 2015 på 22:29
en ældre Herre: Jeg ræsonnerer ikke på hans vegne. Jeg skriver udtrykkeligt, at jeg taler om, hvordan jeg oplevede indlægget. Og han ville jo netop ikke debattere - han ville bare hilse på og præsentere sig selv. Som jeg læser det, må jeg hellere understrege, for nu ikke igen at blive skudt i skoene, at jeg med sikkerhed ved, hvad hans motiv var. På samme måde som du læser det som om, at det kunne være, at han bare lige ville se, om nogen bed på krogen, inden han susede videre ud i cyberspace. Vi finder nok ikke ud af, om du eller jeg havde ret, eller om det var noget helt tredje, han håbede at opnå med sit indlæg.

Hvad jeg "som kvinde bør vide", er da en frygteligt bedrevidende og belærende kommentar, som det kommer bag på mig, at du vil være bekendt at spille ind i denne snak. Dertil kommer, at jeg egentlig finder det rasende illoyalt overfor dine egne kønsfæller tillige med overmåde generaliserende. Men klog af skade, skal jeg endelig ikke udtale mig om, hvad de mænd der læser dette tænker om, at blive smidt i den gryde. Men mon ikke det vil være de færreste, der vil erklære, at det er lige netop dem, der er useriøse? Gætter jeg bare på.. For jeg ved det jo ikke.

Vi kan dog hurtigt blive enige om, at som ny, gratis side, er Cuckolds.dk ganske glimrende og et fremragende alternativ til de (ikke)eksisterende øvrige danske sider, jeg har kendt til om emnet. Stor respekt til admin og Miss Mira for den enorme indsats de yder, for at holde siden kørende og forbedre den på de punkter vi beder om. Nu mangler vi bare nogle flere frivillige bidragsydere, så de kan få råd til at få hastigheden på siden i vejret. Jeg regner med at høre fra dem, hvis de mener jeg er gået forkert i byen, når jeg som single kvinde tillader mig at søge en kæreste på denne side. Også.

Slettet medlem

13 Feb 2015 på 14:02
For lige at runde de useriøse af så har jeg chattet en del såvel på Scor som på Superchatten.
Der støder man i meget stor stil på de useriøse og specielt på Superchatten florerer de.
Der er så meget fake at man drømmer ikke om det. Mænd der udgiver sig for at være noget andet end det de er. Kvinder par osv.
På et så stort site som Scor er de også et problem.
Så´det er såmænd ikke nogen generellisering men bare en konstatering.

Det behøver ikke at have noget med de mænd at gøre som er her, hvor jeg vil tro at de for størsteparten er her af interesse for sidens emne.

Admin har lige renset siden for såkladt "døde" porfiler og for profiler der ikke har ulejliget sig med at lave en tekst. Var det ca 150 der røg ud der. Det siger lidt om at ikke alle folk er seriøse.