Ny single søger på siden

Ny single søger på siden

Slettet medlem

9 Feb 2015 på 08:48
Hej folk, nyt kød på disken her. Har opdaget denne fantastiske side og håber, der kan falde en kæreste af (er jeg naiv nu?). Sig hej til mig, jeg kan tale med alle :-)

lowlaif

10 Feb 2015 på 12:26
Hej :-)

Jeg TROR at du vil have større chance enten i den virkelige verden, eller på lidt større netværk end cuckolds.dk

Jeg lavede lige en prøvesøgning - kvinder der er hot-/slutwife her på siden giver 6 resultater - 2 har ikke været online meget længe, 3 er gift (og sikkert godt gift) tilbage er een :-) Og det vil da nok være rimeligt mirakuløst og "lige til Familie Journalen" om I fandt hinanden her og det var a perfect match...

Jeg ved ikke om scor.dk og dating.dk stadig findes men der har jeg selv haft min gang, jeg har aldrig haft success på scor :D men dating.dk gav mig da nogen forhold at se tilbage på.

Du skal naturligvis blive her på siden også, og være et aktivt medlem der deltager i fora og så videre, men din partner vil jeg TRO du skal finde andet sted.

Slettet medlem

10 Feb 2015 på 22:37
Jamen, tak for velkomsten da....

Sukkerknald

10 Feb 2015 på 23:31
Ja, på den måde bliver der jo ikke mere liv på sitet. Hvad i alverden skulle den remse til for Lowlaif..?

jyderne

11 Feb 2015 på 00:01
Lowlaif har jo ret - det er ikke det bedste sted at finde en kæreste. Og jeg synes at faktisk tonen i hans svar var så venlig, at den ikke burde kunne fornærme ham.
Jeg ved godt at du er single, og søgende, Sukkerknald, men de fleste kvinder her er gifte, og deres mænd er i langt de fleste tilfælde ikke interesserede i at deres kone finder en decideret kæreste - en bolleven, tyr eller elsker er noget helt andet.
Måske var det det han mente, men kæreste er et uheldigt ordvalg her (i hvert fald efter min mening)

Sukkerknald

11 Feb 2015 på 00:15
Hvorfor..? Hvem har lavet de regler, at siden skal bruges på de etablerede pars præmisser..? Eller nogen andres, for den sags skyld. Vi har vel alle lov til at bruge siden som vi har lyst til. Ellers kan jeg da godt se på det hele, at jeg også kan blive nødt til at nedlægge min profil, for jeg lever så heller ikke op til reglerne. Han gav endda selv udtryk for, at han udmærket var klar over, at odds ikke var gode. Jeg læste egentlig bare hans indlæg som et "Hej", så jeg forstår til fulde, at han meldte sig ud igen efter Lowlaifs indlæg. Det var ikke nogen varm velkomst.

jyderne

11 Feb 2015 på 01:25
Der er ikke nogen som snakker om regler - vi ytrer bare vores meninger.

Jeg synes ikke at din situation kan sammenlignes med hans - der er masser af single mænd her på siden, formentlig også nogle som drømmer om at få en single kvinde med de lyster som kæreste, så selvfølgelig hører du til her. :-)

Du har nok ret, måske er det bare ordet "kæreste" der stikker lidt i øjnene på os etablerede par.

lowlaif

11 Feb 2015 på 05:15
Det er jeg da ked af hvis folk ikke synes at det var "oplysning til brugerne" - det var en pragmatisk tilgang til siden, der er meget få single kvinder p siden, det er et faktum - og jeg vil æde en vognladning tyrolerhatte på at det vil altid være sådan - at der er meget få single kvinder på en side som den her...

Derfor - når spørgsmålet er : er jeg naiv nu ? så skal svaret vel være - nej, men meget optimistisk. Og er det indenfor en overskuelig tidsramme at man ønsker en kæreste som er hotwife (han angav i sin profil at han er hanrej) - så mener jeg helt seriøst at man skal ud i meget større fora, kærlighed er jo ikke "kun" sex - der er en frygtelig masse kemi indblandet også...

Og jeg opfordre ham iøvrigt til at blive på siden, og deltage i fora - det er jo een måde at blive kendt blandt de kvinder der så er her.

Mit gæt er bare at singlemænd der er bulls har betydeligt større hitrate her på siden, og helt sikkert kvinder har en overstrømmende stor popularitet - det er jeg også sikker på, har trods alt befundet mig i forskellige dating miljøer i mange mange mange år... (startende med "under uret" for vel 20 år siden)

Sukkerknald

11 Feb 2015 på 10:20
Jeg ytrer også bare min mening. :-) Og som bonusinfo, så kan jeg fortælle, at de "masser af single mænd" der er her på siden, kan tælles på en hånd, hvis de skal være interesserede i at indgå i en relation som hanrej. Så mine odds er vitterligt ikke meget bedre end hans var. Han var (er forhåbentlig stadig) en voksen mand, så mon ikke, at han udmærket var klar over, at sandsynligheden for at rende ind i frøken fantastisk herinde, er slim to none? Jeg vil tro, det var derfor hans spørgsmål om naivitet stod i parentes og dermed måtte opfattes som retorisk. Måske endda humoristisk..? Vi kan jo desværre ikke spørge ham.

hottie og cuck

11 Feb 2015 på 19:41
Håber da så inderligt at Frøken Sukkerknald, og den nu forsvundne nye, finder deres fremtidige cuckold og Hotwife herinde (eller andet sted) nu er det jo en noget speciel fetish (hvis det er rigtigt ordvalg, andre kalder det liv stil) og det er nok noget begrænset hvor man ellers kan søge sin fremtidige partner med netop samme ønsker.. efter min mening skal singler som ønsker at være cuckold eller hotwife så bestemt være velkomne herinde.. selvom "markedet" måske er lidt tyndt..

Mvh, cuck

lowlaif

12 Feb 2015 på 10:34
Jeg har i 12 år (siden min skilsmisse i 2000 og frem til jeg mødte min nuværende kone) søgt specifikt efter en hotwife, eller en kvinde som så et kærlighedspotentiale i at have en mand der følelsesmæssigt var afhængig af hendes "utroskab"...

I de 12 år har jeg mødtes med noget nær uendeligt mange kvinder, og skrevet sammen med mange flere - jeg har ledt søgt og higet efter den ene kvinde som altså synes at det var lige så fedt som jeg gør, denne livsstil...

Jeg synes at jeg rendte ind i den ene skuffelse efter den anden, kvinder der ganske enkelt ikke forstod konceptet, eller som mente at jeg nok jokede, eller testede dem.

Så jeg er nogenlunde med på hvilke udfordringer det er at søge kæreste indenfor dette "univers" - jeg har aldrig lagt skjul på hvem/hvad jeg er - og det har jo skræmt ganske mange kvinder undervejs også...

Jeg er nu så helt ufatteligt heldig for anden gang i mit liv at have mødt en kvinde der er tunet 100% ind på mine bølger, som forstår mine moods - miraklet består så oveni hatten i at hun er meget ung, og smuk oven i hatten - jeg er buddhist og tænker at jeg må jo have gjort noget rigtigt siden jeg er så heldig...

De mange singlemænd på siden her, synes jeg primært ligner Bulls - så det er nok rigtigt nok at det også er en udfordring at møde en fuldblods cuckold... Jeg kender rigtigt mange mænd der frygter at deres kone bare tænker på at være sammen med andre mænd, uanset det blot er i en sexuel fantasi...

Så ja der er vel ikke meget tvivl om at en single hotwife også er noget udfordret på en side som den her.

Men som cuckold bør man vel i det mindste kunne tåle at høre sandheden, også på spørgsmål som trådstarter her ?

Sukkerknald

12 Feb 2015 på 13:20
Min pointe var såmænd bare, at din sandhed ikke nødvendigvis er den samme som min sandhed. Eller trådstarters sandhed. Tilfældet, skæbnen, held og en milliard andre ubestemmelige detaljer afgør jo den sag for os, når vi møder vores partnere. Jeg er selv en erfaren netdater, så jeg kender møllen, men har - for mit eget vedkommende - måtte konstatere, at kaster man ikke sin lodder i de skåle, man kommer forbi, ja så vinder man i hvert fald ingenting. Med sandsynligheden er da aldrig overvældende, sådan rent statistisk, når man søger noget dybere end det rent fysiske. Selv de der kun søger det rent fysiske, oplever utvivlsomt udfordringer med at finde de(n) rette til opgaven.

Håbet (og naiviteten) længe leve. *YAHOO*

Slettet medlem

12 Feb 2015 på 14:00
Jeg tror mere at man skal se denne side som et fælleskab hvor de specifikke interesser går op i en højere enhed.
Er man kærestesøgende skal man nok ind på sider med et større potentiale end det findes her.
Når dette er sagt så kan lynet jo slå ned hvor som helst, for det vil altid være tilfældigheder der i sidste ende gør at en kontakt opstår.

Nu var denne person jo klart opsat på at være kærestesøgende og mon ikke han lige har tjekket potentialet på siden her inden han slettede sin profil.
Jeg synes at lowlaif gav ham et svar som er ærligt, og der er ingen grund til at mene at fyren blev jaget ud.
Han var nok smuttet alligevel efter at have tjekket sine muligheder.

Han skrev jo dette forum indlæg for at gøre opmærksom på sin eksistens og skete der så ikke mere så var han nok så afklaret at han hoppede videre. Flot at han i det mindste slettede profilen fremfor at lade den stå uvirksom som så mange andre gør.

Jeg har været her siden siden blev startet op og tror ikke på at jeg finder noget her, men jeg deltager gerne i debatten og kan godt lide at dem der er her har den samme interesse som jeg.

Nu er det jo ikke sådan at kun cuckold er saligtgørende for mig, så selvom jeg ikke finder det jeg søger så bliver jeg hverken frustreret eller ulykkelig.
Jeg har andre forbindelser og klare mig fint, og desuden er jeg jo lykkeligt gift.

Generelt er der vildt mange kærestesøgende på de forskellige sider, og mange af dem går jo igen fra den ene side til den anden.
Det er helt legitimt at søge en kæreste via nettet og mulighederne er mange.
Tænk engang før internettet kom måtte vi alle møde den eneste ene ude i den virkelige verden.
Redigeret af Slettet medlem 12 Feb 2015 på 14:01

Sukkerknald

12 Feb 2015 på 14:22
Jeg skal ikke afgøre, hvordan en ældre Herre eller andre ser siden her. Eller bruger den. Jeg opponerer bare imod, at få listet op, hvordan jeg skal se siden og hvad den kan bruges til. Det må da for pokker være op til den enkelte?
Igen må jeg sige, at jeg ikke så noget spørgsmål der søgte svar i det oprindelige indlæg og det er lige præcis derfor, jeg opfatter responsen som en spand koldt vand i hovedet på trådstarter.
Kærestepotentialet kommer jo i hvert fald ikke med tiden, hvis man fortæller de nyankomne singler, at de kan kigge i vejviseren efter muligheden for at finde det de søger efter. Det er altså lidt at tale ned til folk, når man ikke regner med, at en 50-årig mand godt selv kan regne det ud. Eller i det mindste erfare det og leve med sine erfaringer. Det burde man være pænt trænet i, når man er i den alder.

Slettet medlem

12 Feb 2015 på 21:52
Sukkerknald nu er det jo altså voksne mennesker der søger ind på en side som denne, og enhver må jo bruge sin sunde fornuft.
Da fyren har slettet sin profil får vi altså ikke hans version af hvordan han har oplevet besøget her.

Du ræsonerer på hans vegne og det er der vel ingen grund til når han nu ikke er her mere.

Det kunne jo tænkews at han ved nærmere eftersyn fandt ud af at her ikke var noget at komme efter.
At han skrev i forum var vel en prøveballon. Giver den noget ?
- Det gjorde den så ikke og så smuttede han igen.

Som kvinde bør du vide at mænd dels optræder i meget stort antal, og dels er en stor del af dem ikke særligt seriøse.

Det sidste synes jeg at jeg har oplevet til fulde. ikke her på siden men på andre fora.

Siden her virker faktisk ganske seriøs. Admin og hans kæreste har lagt sjælen med ind i dette at få en god side og det skal de have ros for.

Ikke alle vil kunne trives her og hvis man vil søge en kæreste så skal man efter min bedste vurdering nok ind på en af de store sider hvor udvalget er en del større.

Hvis man vil debattere må man tage det sure med det søde sådan er det nu engang.